Zapomenuté novinky z konce roku

by - 8:30

Zjistila jsem, že těch nafocených a zapomenutých článků mám více, než jsem myslela. Mezi ně patří také tento s novinkami, které jsem si pořizovala někdy ke konci roku. Původně jsem ho ani nechtěla zveřejňovat, ale vzhledem k tomu, že většinu věcí jsem už stihla i spotřebovat, nebo alespoň pořádně vyzkoušet, rozhodla jsem se, že to pojmu rovnou i jako minirecenze.
Využila jsem akcí v Rossmannu, při kterých vyprodávají kosmetiku a pořídila si několik věcí, které jsem chtěla už delší dobu vyzkoušet, případně doplnila své oblíbence. Mezi ně tak rozhodně patří řasenka Paradise od L'oréal, která mi dělá skvělé řasy a ráda si ji kupuji znovu. Stejně tak mám velmi ráda duo na obočí od Rimmelu, na které mě přivedla Lou, a z kterého používám tu voskovou část. Krásně udrží tvar obočí a dodá mu barvu. Velmi ráda mám také korektor od Revolution, ač jinak tuto značku moc nemusím, tak tyto macaté korektory jsou opravdu dobré a už jsem jich měla několik. Výhodou je i široká škála odstínů. 
Mezi mé oblíbence rozhodně patří hydratační rtěnky od L'oréalu, o kterých jsem na blogu už psala a jen jsem si v akci vzala další odstín. Vyzkoušet jsem od této značky chtěla také pudr, který je dost chválený, takže jsem po něm sáhla. Pudr jako takový je dobrý, ale ten obal stojí za prd, což mi dost vadí, vzhledem k tomu, že není zrovna nejlevnější na drogérku. To gel na obočí je super a má také velmi dobrý kartáček. 
Laky od Catrice i Rimmel mám velmi ráda, zaujaly mě tyto dva odstíny, tak jsem je přihodila do košíku. A na zkoušku vzala také tekuté rtěnky od Maybelline a Rimmelu. Více mi sedí ta od Maybelline, ale i tak to není žádná sláva a další bohužel nepotřebuji.
Z těch dražších produtků tu mám MAC Prep + Prime, který naprosto zbožňuji. Mám jak tu základní, tak kokosovou verzi a používám je v podstatě každý den ráno. Make-up krásně oživí a propojí všechny vrstvy, takže na obličeji pak vypadá celkově přirozeněji. Pořídila jsem si také další odstín mého momentálně nejoblíbenějšího make-upu od Fenty Beauty, společně s černým Beauty Blenderem. Předtím jsem měla dvakrát ten růžový, ale hrozně mě štvalo, jak se z něj rychle vymyla barva a pak vypadal dost nevábně. 
YSL rtěnku jsem vám stihla už ukázat i v samostatném článku. Má úžasnou texturu, na rtech je příjemná a patří spíše k těm hydratačním, tedy přesně to, co mám ráda.
Jako opožděný dárek k svátku jsem si pak vybrala paletku stínů od Urban Decay Born to Run. Paletka je nádherná, obsahuje širokou škálu odstínů a moc ráda po ní sahám.
Z pečující kosmetiky jsem pořídila Efaclar A.I. od La Roche-Posay, což je korekční péče na pupínky, která mi opravdu funguje, pupínky vysuší, urychlí hojení a zmírní začervenání. Doplnila jsem zásoby svých oblíbenců od The Ordinary. Mezi mé stálice patří hlavně Niacinamide 10% + Zinc 1%, což je sérum určené na problematickou pleť. A na zkoušku jsem si vzala testovací sadu produktů od Dr. Hauschka, na kterou jsem se chystala už dlouho. Pokud chcete tuto značku vyzkoušet, sada je normálně k dostání v lékárnách a obsahuje tak akorát velikosti, abyste si zkusili, zda vám produkty budou sedět, nebo ne.
No a jako poslední tu mám můj oblíbený šampon od Bione, který používám už poměrně dlouho, stejně jako Saloos tuhý balzám na nehty, který je naprosto super na nehtovou kůžičku a záděry. Garnier maska pod oči mě zaujala, a tak jsem si ji také pořídila, ale nijak extra mě její účinek neohromil a znovu bych ji nepotřebovala, více mi sedí tento druh masek ze Sephory.
Nivea odličovač očního make-upu jsem vzala na zkoušku, ale žádný zázrak to bohužel nebyl a znovu ho nepotřebuji. Co ale bylo fajn, je toner od značky Swiss, kterou najdete v Rossmannech

You May Also Like

3 komentářů

  1. To je řádná nálož novinek :) Velmi mě zaujal ten toner, jelikož na ty jsem se teď dost zaměřila a baví mě zkoušet nové a nové kousky :D :)


    Veganský šampón proti lupům

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé novinky. Ani jsem nevěděla, že má Saloos balzám na nehty. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Bione kokosový šampon mám moc ráda :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)