TOO FACED - MILK CHOCOLATE SOLEIL bronzer

by - 8:30

Kouzlo konturování a bronzerů jsem objevila teprve nedávno, dříve mi to nic neříkalo a nepřišlo mi, že je to něco, co bych potřebovala zkusit, s líčením jsem byla spokojená a stačila mi tvářenka s rozjasňovačem. I když jsem doma pár bronzerů z drogerie měla, nikdy mě neuchvátily natolik, abych je začala pravidelně používat.
To až loni na začátku roku jsem si pořídila v Sephoře miniaturu Hoola bronzeru od Benefitu - mimochodem, na tohle jsou ty cestovní verze produktů super, pokud něco chcete vyzkoušet, ale na plné balení si netroufnete, dost často se mi stává, že mne právě cestovní verze k vyzkoušení zláká. A přesně tak se stalo i s Hoola bronzerem. Od té doby jsem si na něj zvykla a ocenila ho hlavně v létě, kdy mi třeba po návratu z dovolené úplně neseděl odstín make-upu, ale bronzerem se dalo celé líčení uzpůsobit tak, abych nepůsobila jako černoušek s porcelánovým obličejem.

Aktuálně Benefit rozšířil portfolio bronzerů o nové odstíny, ale dokud byla k dostání jen základní verze, v zimě jsem naopak začala řešit opačný problém - Hoola na mě byla najednou až moc teplá a na konturování už nepůsobila přirozeně. Hledala jsem proto něco jiného a nakonec sáhla po slavném, čokoládovém bronzeru od Too Faced ve verzi Milk Chocolate Soleil.
Bronzer seženete ještě ve dvou dalších odstínech a koukala jsem, že dostupná je i jeho cestovní verze, kterou Sephora uvedla nedávno. Tento produkt je podle mě jeden z ikon značky Too Faced. Obsahuje kakaový prášek a opravdu sladce po kakau voní. Tu vůni mám moc ráda, není vtíravá a ráno se na ni vyloženě těším. Parfemaci u dekorativní i pečující kosmetiky nijak zvlášť nevyhledávám, někdy je spíše na škodu, ale tady je opravdu decentní a hodí se mi k typu produktu.
Bronzer má nové balení (pamatuju si ho v jiném, najdete ho i v jako součást konturovacích paletek), které se mi moc líbí, je propracované, pevné, obsahuje zrcátko a krásné detaily. Obsahuje 8 gramů produktu a v Sephoře aktuálně stojí plné balení 810 Kč.
Jelikož jsem chtěla něco světlejšího a ne tolik teplého, než je Hoola, vzala jsem nejsvětlejší variantu "Milk Chocolate" a musím říct, že jsem z barvy nadšená. Níže pak uvidíte srovní právě s Hoola bronzerem. Oproti němu je TF jemnější a světlejší. Více se hodí na konturování, vypadá na mé pleti velmi přirozeně, nedělá fleky, ale pokud chcete trošku výraznější kontury, dá se krásně navrstvit, což mi maximálně vyhovuje.
Bronzer mě uchvátil nejen svoji barvou, ale hlavně texturou. Velmi mě překvapilo, že skoro vůbec nepráší a ač se jedná o pudrový produkt, přijde mi, že jeho textura je až krémová/máslová. Nanáším ho štětcem ze Sephory, který se už bohužel asi neprodává. Zkoušela jsem ale i Ebelin či Zoevu a ani s jedním štětcem neprášil a ani neflekatil. 
Jak můžete vidět na fotce níže, vpravo je právě Milk Chocolate, vlevo potom Hoola. Texturou mi o něco lépe sedí právě Too Faced, ale nebojím se, že bych se k Hoola bronzeru v létě zase nevrátila.
Za sebe můžu Too Faced jedině doporučit a ještě jsem nenašla nic, co by mi na bronzeru vadilo, nebo nesedlo. Pokud bych ho doma neměla, sáhla bych teď na vyzkoušení po nových a velmi vychvalovaných Fenty Beauty bronzerech, které dle recenzí mají také úžasnou texturu i barevnou škálu odstínů.  
Za mne tedy TF Milk Chocolate rozhodně ano - balení, textura, barva, výdrž i chování bronzeru (během dne se neztrácí, neflekatí) na pleti hodnotím na jedničku. 

Používáte konturovací pudry/bronzery? 

You May Also Like

1 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)