SPOTŘEBOVÁNO

by - 9:00

Pár týdnů zpět, s příchodem teplejšího počasí, mě přepadla nálada na jarní úklid, v rámci kterého jsem pro vás nafotila další spotřebované produkty. 
A začneme hned péčí o pleť, kde jsem spotřebovala dva produkty od značky The Ordinary. Prvním z nich je Alpha Lipoic Acid 5%, která byla super, akorát neskutečně smrdí, tak pozor na to. Druhým produktem je potom Salicylic Acid 2% Solution, které jsem používala lokálně pouza na čelist, bradu nebo další potižená místa, kde se mi nejvíce tvořily pupínky. Za mne taky super produkt, který urychluje honejí a zklidňuje podrážděnou pleť.
Jako další tu mám duo na obočí od značky Rimmel, na které mne přivedla Lucka z GetTheLouk. Stejně jako ona, i já jsem využila pouze tu část se zabarveným voskem, pudrová část mi až tak nesedla, ale jinak mám už druhé balení a za mne určitě super produkt na obočí a sedí mi i barevně (bohužel mají jen jeden odstín).
Dále tu mám jeden z mých nejoblíbenějších a nejpoužívanějších produktů od značky The Ordinary - Coffeine Solution 5% + EGCG. Toto kofeinové sérum používám na své kruhy pod očima už snad třetím rokem s přestávkami a rozhodně můžu říct, že oční okolí vypadá lépe a skvěle funguje také na otoky. 
Pupalkový olej od značky Saloos jsem používala hlavně v létě na od sluníčka vysušenou pokožku a byl skvělý, stejně jako většina olejů, které jsem kdy od této značky vyzkoušela.
Vyzkoušela jsem také ze vzorečku nový oční krém od značky Kiehl's, ale bohužel mě nijak zvlášť nezaujal. 
Ke svému velkému zklamání jsem spotřebovala také podkladovou bázi Hangover X od Too Faced. Tuto bázi jsem si zamilovala hlavně v zimě a v podstatě po celou dobu těhotenství. Je totiž nádherně hydratační, ale make-up na ní skvelě drží a dobře vypadá. Líbí se mi i praktické balení s pumpičkou a určitě to není mé poslední balení této báze.
Effaclar Duo jsem používala lokálně na problematické partie na obličeji a také je krásně zklidnil a urychlil hojení pupínků. Balzám na rty s bambůckým máslem jsem dostala a byl neuvěřitelně příjemný, ale než jsem ho stihla spotřebovat (měla jsem ho doma na stole) bohužel už se zkazil.
Kokosový šampon od Bione patřím k mým nejoblíbenějším z drogerie. Nádherně voní, stačí ho trocha a mé vlasy jsou po něm krásně hebké a jemné.
Od Bione jsem vyzkoušela také kondicionér, který jsem s sebou měla už v létě na dovolené a sice mi smrděl, ale vlasy po něm byly neuvěřitelně jemné a krásně se rozčesávaly.
Dubová kůra je univerzální gel, který doma ocení každý z rodiny a u nás také nesmí nikdy chybět. Stejně jako mám velmi ráda i zubní pasty od Signalu, hlavně ty "speciální" bělící.
Olejíčků Antistri od Saloos jsem za těhotenství spotřebovala už několik a stále trvám na tom, že jsou nejlepší, co jsem vyzkoušela. Krásně voní, rychle se vsakují a dobře promastí. Střídám je s čistým bambuckým máslem a mažu jako o život, tak uvidíme, jestli bříško vydrží bez strií, nebo ne.
Nádherně voněl i tento sprchový gel od Dove. Obecně máme s mamkou Dove sprcháče velmi rády, protože nezanechávají kůži vysušenou. 
Od La Roche-Posay tu mám ještě jeden produkt a to Toleraine Ultra krém. Ten byl fajn, ale čekala jsem od něj asi trošku více. Stejně jako od séra s vitamínem C, které jsem si adoptovala, ale nijak zvlášť mne nezaujalo.
Těhotenský pěstící olej od Saloos jsem dostala a ten teda není tak dobrý, jako Antistri olej. Přijde mi, že se hůře vsakuje, ale hlavně po něm ráno nemám tak vláčnou a jemnou pokožku, někdy mám spíš pocit, že mi kůži až vysušil.
Ve spotřebovaných mám dále i dvě hydratační séra - jedno od The Ordinary - Hylaruonic Acid 2% + B5. Toto sérum je super, ale je poměrně hutné a dost často, pokud to s ním přeženete, má tendenci se šoulat na pleti, chce to se s ním naučit. 
Druhým sérem je pak Lumene. To nádherně vonělo, mělo úžasně příjemnou texturu a skvěle se nanášelo. Na pleti nebylo skoro cítit a oblíbila jsem si ho natolik, že bych si ho klidně pořídila znovu.
Nesmí tu chybět ani mé nejoblíbenější odličovací tamponky s pandou.
Stejně jako dvoufázová micelární voda od Garnier, kterou mám stále velmi ráda a za mne patří k těm nej, které odličují dobře i řasenku.
Z dekorativní kosmetiky jsem spotřebovala mé oblíbené dva produkty na obočí. Jeden od Catrice a druhý od NYX, který jste tu mohli vidět už několikrát.
K nákupu na MAC jsem už před nějakou dobou dostala vzorek řasenku False Lashes Extreme Black a musím říct, že se mi moc líbí, klidně bych si koupila plné balení. Dobře držela a dělala pěkné, ale spíše přirozenější řasy. Seděl mi i kartáček.
HemaGel mám doma také vždy do zásoby, je to úžasný všestranný pomocník. Já jsem ho krom popálenin používala hlavně na extra roznípané pupínky. Rychle ránu zatáhne a vytvoří na ní povlak, takže se druhý den dá pupínek zamalovat a je i rychleji zahojený, bez jizvičky.
A jako poslední tu mám Labello na rty, které mi nikdy nesmí chybět ať už doma, nebo v kabelce. 

Co vy a jaro, také vás vždycky chytne uklízecí nálada?

You May Also Like

3 komentářů

  1. U nás je to teď především tak, že děláme projekt dřevostavby na klíč, takže není na nějaké šminky moc času. Dokonce mám teď čtrnáct dní dovolenou, takže jsem neviděla rtěnku nebo řasenku snad od minulého pondělí. Ale tak co, na druhou stranu mě to fakt moc baví. :) Takže proč ne.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)