YVES SAINT LAURENT - Rouge Pur Couture Lipstick 11

by - 8:30

Značku Yves Saint Laurent já osobně řadím už hodně do "high end" kategorie a až tak často k jejich stojanu nechodím. Pokud ano, většinou se jen kochám. Párkrát jsem se ale neudržela a udělala si radost, a tak doma mám od této značky tři rtěnky. Ta úplně první byla zároveň i jedna z mých první dražších kosmetických produktů, takže k ní mám trošku sentimentální vztah. Rtěnku, kterou vám ukážu v pokračování článku, jsem si pořídila poměrně nedávno a sentimentální vztah k ní mám obrovský - byla to totiž rtěnka, kterou jsem na sobě měla ve svůj svatební den.
Řeč bude o rtěnce z řady Rouge Pur Couture v odstínu číslo 11, což je nádherná, jemně růžová barvička s lehkým leskem, která na rtech vypadá velmi přirozeně. Přesně proto jsme ji taky s mojí nejšikovnější Gabčou, která mě líčila i česala, vybraly. YSL mají jak matné verze těchto rtěnek, tak tyto hydratační, což pokud mě už nějakou dobu sledujete, tak víte, že preferuji. 
Už na obalu rtěnky je vidět, že spadá to té dražší kategorie. Balení je poměrně těžké, bytelné, elegantní a jednoduše krásné. Jediné jeho mínus (jako u každého lesklého produktu) je fakt, že se celkem rychle opatle. Samotná rtěnka má v sobě vyražené iniciály značky a má klasický tvar. Tím, že je hydratační, má krásně krémovou konzistenci, ale ne extrémně, takže se s ní dobře pracuje a nerozpíjí se mimo konturu rtů. Co se výdrže týče, tak ta není samozřejmě tak dlouhá, jako u matných či tekutých rtěnek, ale ze rtů se ztrácí postupně a rovnoměrně a nechávám ji stále nádech barvy. Když ji použiji s konturkou, kterou předtím rty vybarvím, výdrž se tím prodlouží. Rty mi nevysušuje a je velmi příjemná.
Tento odstín je už poměrně těžko k sehnání, chvíli mi zabralo, než jsem ho našla na eshopu skladem, ale nakonec jsem ho přeci jen ukořistila, za což jsem moc ráda, protože, jak už jsem zmiňovala, mám k ní nostalgický vztah a chtěla jsem ji i tak trošku "na památku". 
Ta barva je jednoduše nádherná, velmi jemná, ale taková zdravě šťavnatá. Nic podobného jsem doma nenašla, ani nikdy neměla a to už je co říct. 
Níže můžete vidět rtěnku v akci, fotka sice není nejkvalitnější, ale i tak jde poznat, že jde o produkt, který na rtech nekřičí na dálku, ale přesto je udělá pěkná a celé líčení, u kterého jsme zvolily výraznější oči, tak nějak dotvoří. Zkoušely jsme původně ještě tekutou rtěnku v jiném odstínu, ale nejlépe jsem se cítila v této - prostě jemně lesklé rty v jemném a přirozeném odstínu, to jsem já, v tom se cítím nejlépe.
Rtěnku za sebe mohu doporučit, vyhovuje mi a jsem s ní spokojená, ale není to produkt, který nutně musíte mít. Přeci jen se jedná o rtěnku dražší a ač je kvalitní a velmi příjemná (mám doma ještě jeden tmavší odstín), nemám u ní takový ten pocit, že bych bez ní nemohla žít. Pro mě hlavně tento odstín představuje vzpomínky na krásný den a užívám si ji pokaždé, když ji mám na rtech. Pokud máte finance na to si pořídit dražší rtěnku a máte je rádi hydratační a lesklé, tak se u stojanu YSL zastavte a rtěnky si prohlédněte, určitě si tam vyberete ten pravý odstín pro vás. 

Co vy a rtěnky, máte doma nějakou dražší, nebo si vystačíte s těmi z drogerie? A máte taky doma nějaký kosmetický kousek, ke kterému máte nostalgický vztah, nebo který máte spojený s nějakou vzpomínkou?


You May Also Like

3 komentářů

  1. Takové jemné odstíny mám hodně ráda. Drahou rtěnku jsem ještě neměla, tato vypadá fakt dobře. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ve výsledku taky nejvíc unosím právě tyto "nudné" a světlé odstíny, tmavé se mi sice hrozně líbí, ale do práce se mi nehodí a večer už tak často není kam je vynést :)

      Vymazat
  2. Barva je to hezká :) i když já jsem na maličko výraznější barvičky.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)