FENTY BEAUTY by RIHANNA Pro Filt'r Soft Matte LongWear Foundation

by - 8:30

Pokud mě sledujete už delší dobu buď zde na blogu, nebo na instagramu, potom možná víte, že mým nejoblíbenějším a nejpoužívanějším make-upem posledních asi 3-4 let vždycky byl Double Wear od Estée Lauder. V září jsem však narazila konečně na produkt, který ho trumfl a podle názvu článku vám je už asi jasné, že řeč je o make-upu od FENTY BEAUTY by RIHANNA
Než se tato značka dostala k nám do Sephory, slyšela jsem na make-up chválu a byla rozhodnutá, že si zajdu pro vzoreček. Jestli něco z dekorativní kosmetiky ráda testuji, tak jsou to hlavně make-upy a korektory, které pro mě představují naprostý základ. Od make-upu chci, aby mi na pleti vydržel celý den, seděl mi na pleť smíšenou a kryl dostatečně, ale nedělal vyloženě masku. Ideálně by měl ještě vypadat co možná nejméně viditelně, což je občas docela oříšek. Moje pleť je smíšená, se suššími místy a mastnější T-zónou. Trápí mě (nyní výrazně slabší) hormonální akné, ale nic hrozného, přesto jsem raději, když make-up pleť sjednotí tak, že již nemusím vrstvit na postižená místa hromadu korektoru. A jelikož mě více než akné trápí výrazné, tmavé kruhy pod očima, méně krycí make-upy nevypadají na pleti pěkně, protože pod očima potřebuji silnější vrstvu korektoru, který ale u slabšího krytí make-upu vytvoří akorát tak pandí efekt. Toto zatím vše splňoval pouze zmiňonvaný Double Wear.
Make-up od FENTY BEAUTY hodně recenzí přirovnávalo právě k Estée Lauder s tím, že ale vypadá ještě přirozeněji a je o něco lehčí na pleti. Dle oficiální popisku by make-up měl být dokonalý foto filtr. Pleti by měl dodat hladký vzhled, minimalizovat póry, nebýt extrémně lesklý a měl by mít vrstvitelné krytí. Složení bez oleje neucpává póry a make-up by měl být odolný také vůči vlhkosti a potu. Měl by být dlouhodržící, ale na pleti téměř nepostřehnutelný. Co je určita obrovská výhoda je fakt, že tento produkt seženete hned ve 40 odstínech, takže vybrat si musí každý, mají také různé podtóny. Já jsem make-up kupovala krátce po návratu z dovolené, takže už do něj občas přimíchám zesvětlovač, protože na mě začíná být tmavší, ale ještě se to dá doladit.
Jsem moc ráda, že mi s výběrem odstínu pomohla slečna v Sephoře, která byla velmi milá, make-up mi nanesla v několika odstínech a společně jsem si pak odsouhlasily číslo 240. Tady bych určitě doporučila postupovat při nákupu stejně, případně si nechat odlít vzoreček. Make-up sice neoxiduje, ale přeci jen si na pleti ještě chvilku sedá a barva není 100% stejná. U mého odstínu mi přišlo, že po chvíli ještě lehce "zteplala", ale jak říkám, není to nic drastického, jako u jiných produktů, které oxidovaly do oranžova. Ostatně na stránkách Sephory vyloženě píší, že byste měli nechat pigmenty v make-upu chvíli, aby zaschly v tom nejvěrnějším odstínu. 
Make-up koupíte v jednoduché, skleněné lahvičce s pumpičkou, která funguje přesně, jak má. Balení se mi moc líbí, je to zase něco trošku jiného. Samotný make-up je tekutější, než Double Wear a velmi dobře se mi s ním pracuje. Nanáším ho, stejně jako všechny make-upy, výhradně houbičkou, se kterou vytvoří na pleti nádherný přirozený efekt. Skvěle se roztírá, neflekatí, nešupinkuje mi, nezvýrazňuje mi sušší místa a nezalézá do vrásek. Na pleti se chová opravdu velmi nenápadně, není těžký a vytvoří mi takový sametově matný efekt. Přes den přepudrovávám střed obličeje, což ale dělám vždy, takže mi to nijak nevadí. Co se výdrže týče, opravdu mi na obličeji dá celý den s tím, že se nemusím stydět zůstat déle v práci, nebo jít ještě něco vyřizovat. Většinou když ho odličuji, ještě se mi pořád na pleti líbí.
Tak, jako jsem si zamilovala Double Wear, tak i tady to byla láska doslova na první nanesení. A láska mnohem větší. Opravdu jsem už nedoufala, že někdy narazím na produkt, který by DW překonal, ale stalo se. 
Jak můžete vidět, po zaschnutí se barva nepatrně liší, raději na to ale upozorňuji v případě, že byste se rozhodovali mezi světlejším a tmavším odstínem a byli někde mezi - potom spíš sáhněte po tom světlejším a on lehce dojde. 
Ještě bych ráda dodala, že tolik komplimentů na pleť jsem nikdy předtím neměla a make-up už jsem doporučila hned několika lidem. Na mé pleti opravdu sedí dokonala a vytvoří mi takový sametově matnější, ale zdravě a svěže vypadající vzhled, přitom vypadá velmi jemně a nemáte s ním na pleti nánosy paštiky. 

Osobně nemám make-upu absolutně co vytknout, doporučuji ho, kde můžu a určitě to nebude moje poslední lahvička. Doporučila bych ho však spíše na smíšenou a mastnější pleť, případně normální. Pokud máte pleť suchou, myslím, že vám úplně sedět nebude. S ochlazením, než jsem vyměnila bázi za moji "zimní" a více hydratační, sice make-up pořád vypadal dobře, ale líp prostě vypadá na pleti, která není vysušená.

32 ml make-upu seženete v Sephoře za 860 Kč, pokud nenarazíte na slevu, to pak vychází o něco lépe.

Co vy a FENTY BEAUTY? Zaujala vás tahle značka?


You May Also Like

4 komentářů

  1. Značka mě rozhodně zaujala. Líbí se mi i ta nejnovější kolekce, ale z té bych toho moc nevyužila :D zatím mám zálusk hlavně na rtenku, ale uvidíme kdy ji pořídím :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, taky se mi spoustu věcí líbí, ale nevyužila bych je, tenhle make-upe je ale super, ještě mám zálusk na tekutou rtěnku, ale to až časem, třeba k Vánocům :)

      Vymazat
  2. Mě se tahle značka celkem líbí, ale moc nechápu, proč je kolem ní až tak moc velké halo.. :-D A kvůli němu si zatím žádné produkty od Fenty Beauty pořizovat nebudu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Do dneška jsem o této značce nic nevěděla, což je způsobené mojí neaktivitou na internetu :-D Make up vypadá fakt dobře a hned mě zaujal svojí rozmanitou škálou odstínů. Ani cena není přehnaná, když patří k těm high end značkám.

    Blueberry Pink

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)