Zapomenuté NOVINKY z léta

by - 8:30



Zjistila jsem, že jak jsem po svatbě a přes léto nestíhala a dávala si od blogování trošku pauzu, že jsem zapomněla vydat i článek s novinkami za asi květen-červen? No takže sice hodně opožděně, ale i tak bych vám dneska ráda ukázala, co jsem před prázdninami objevila zajímavého.
A hned jako první tu mám produkty, které jsem ukazovala už na instagramu - jedná se o Collagen PRO řadu od Astridu, která obsahuje denní a noční krém proti vráskám a oční krém. Astrid mi tyto produky poskytl na testování a já, jelikož jsou krémy na moji pleť (zatím) nevhodné, jsem je dala na testování mamce, která je aktuálně akorát dopotřebovává. Nechala jsem si pouze oční krém, kde mi krémy na vrásky nevadí a vyhovují mi. Tak uvidíme, až jej dodělám, jaký si na něj udělám názor. Mimochodem, moc se mi líbí inovace obalů u produktů Astrid - já mám tuto značku totiž stále z dětství zafixovanou s těmi "typickými" obyčejnými obaly, které v dnešní době do drogerie už moc nezapadaly.
V lékárně jsem také v rámci akce 2+1 doplnila zásoby mých oblíbených produktů od La Roche-Posay. Čistící gel mám moc ráda a na moji mastnější pleť se sklonem k nedokonalostem mi sedí. Stejně tak jsem si zamilovala Adstringentní vodu, kterou si čistím obličej vždycky ráno. A jako třetí produkt jsem si vzala slavný Effaclar Duo v zabarveném, pleťovém odstínu, který si přes oblasti s pupínky natírám hlavně v ty dny, kdy nejsem nalíčená, ale přeci jen nechci, aby mi červené flíčky a pupínky svítily do světa.
V Tetě jsem v rámci akce na kosmetiku DOVE koupila pleťové mléko s kokosovou vůní, které je naprosto božské, rychle se vsakuje a není moc hutné, takže přes léto jsem po něm sahala často. A na zkoušku jsem si vzala také Aqua Bomb krém od Garnier. Přišlo mi, že by to mohlo být něco podobného, jako moje oblíbená Neutrogena HydroGel, tak jsem zvědavá, který bude lepší.
No a potom jsem také řádila v Sephoře, kde jsem si pořídila tonikum Zero Oil od Origins, na které jsem už stihla napsat i recenzi, stejně tak jako na paletku BackTalk od Urban Decay. Koupila jsem si také další balení mého oblíbeného Glow Tonic od Pixi. A na svatbu jsem si koupila All Nighter od Urban Decay v cestovním balení.
No a jako poslední tu mám pár drobností z drogerie.
V DM jsem si koupila silikonové kartáčky na řasenku, protože jsem líčila mamku a nechtěla jsem na ni používat stejný kartáček, jako mám já. Rovnou jsem si koupila taky svoji nejoblíbenější řasenku z drogerie - Miss Sporty Studio LASH.
Masky od 7th Heaven jsem už nějaké zkoušela, takže tentokrát jsem si vzala čistící slupovací verzi. A jako poslední jsem sáhla po rtěnce od Revolution, která by měla být tedy kopií Charlotte Tillbury rtěnek, které mám hodně ráda. Tak uvidíme, jestli je taky tak dobrá, nebo ne. Já osobně teda Revolution úplně nemusím, nelíbí se mi jejich kopírka, ale u téhle rtěnky mě zaujal odstín a byla jsem zvědavá, jaká bude.

You May Also Like

9 komentářů

  1. Tu řadu od Astrid mám zatím schovanou a používám jen oční krém, který je výborný :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, taky ho ráda používám a mamka si chválí i krémy :)

      Vymazat
  2. Krásné novinky. Ani se nedivím, že tě zaujal odstín rtěnky, vypadá opravdu moc hezky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždycky si říkám, že už takových mám dost, ale stejně sáhnu zase po tom stejném - nude, do růžova atd., ale doma dva naprosto stejné ještě nemám (zatím :D)

      Vymazat
  3. tak tyhle jsou vážně zapomenuté

    OdpovědětVymazat
  4. Ty věcičky že Sephory mě zaujaly hned tím obalem, vypadají moc hezky. Jinak kosmetiku La Roche bych taky ráda vyzkoušela, ale pořád jsem se k tomu nějak neměla :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. La Roche je super, určitě si řekni v lékárně o vzoreček, nebo mají i cestovní verze celých řad, na kterých se dá zkusit, jestli ti to bude sedět, nebo ne :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)