PHILIPS SoniCare HealthyWhite sonický elektrický zubní kartáček

by - 8:30

O elektrickém zubním kartáčku jsem uvažovala poměrně dlouho, ale pořád jsem si nebyla jistá, jestli ho "potřebuji", přeci jen to není zrovna malá investice. Před více než rokem jsem se nakonec rozhodla, že do něj investovat budu a využila jsem k tomu slevy z loňských Dnů Marianne. Kartáček mě tak vyšel o dost levněji a ještě jsem k němu dostala dvě náhradní hlavice jako dárek. Na instagramu mi pár z vás psalo o recenzi, takže jsem poctivě testovala a po roce jsem se rozhodla, že nastal ten správný čas recenzi konečně sepsat.
Z dostupných kartáčků jsem zvolila Philips v provedení HealthyWhite. V balení kartáčku máte nabíječku, kartáček a dvě hlavice s plastovou krytkou na štětinky. Jak už název napovídá, kartáček by vám nejen měl zuby lépe vyčistit, ale také byste je měli mít přirozeně bělejší. 
Co se samotného kartáčku týče, jeho provedení se mi moc líbí jak barevně, tak celkově design je velmi jednoduchý a nějak mi nehyzdí koupelnu. Kartáček má dva režimy čištění, mezi kterými můžete přepínat - jednak je to klasický čistící režim, a potom režim white, díky kterému byste měli mít zuby bělejší. Při čištění kartáček vždy po půl minutě upozorní, že je čas přesunout se na další část zubů, což se mi líbí a díky tomu i dodržíte doporučované dvouminutové čištění. 
Dle oficiální popisku u tohotomodelu kartáčku, je přístroj navržen tak, aby poskytoval co nejtěsnější kontakt se zuby a tím odstranil důkladně nečistoty a skvrny od jídla a pití. Zuby jsou pak na pohled bělejší. 
Musím říct, že jsem z kartáčku měla ze začátku docela respekt. Co jsem tak projížděla recenzce, většina psala to stejné - než si zvyknete z běžného na elektrická kartáček, chvilku to trvá a může to být i nepříjemné. S tím můžu jen souhlasit, než jsem se totiž naučila, jak správně kartáček uchopit a držet, jak s ním v ústech manipulovat a vůbec než jsem si zvykla na samotné čištění, chvilku mi to trvalo. Hlavní je najít správný úhel tak, abyste si nedřeli dásně a kartáček vám pěkně přilnul na zuby. Potom mi taky chvilku trvalo, než jsem odnaučila ruku ten zažitý mechanický pohyb čištění zubů - tady stačí kartáček jen lehce posouvat po zubech. Trošku jsem se bála, že by mi mohly třeba krvácet dásně, než si zvyknou, ale to se naštěstí nekonalo. Co mi ale trvalo, bylo naučit se u čištění zavřít pusu a nedělat s kartáčkem moc prudké pohyby - pak totiž máte od pasty celou koupelnu, když vám kartáček "vyjede" a stále vrčí.
Hlavice kartáčku má moc příjemné štětinky, které nejsou nijak tvrdé a jsou dobře vytvarové. Vibrace při čištění nejsou nijak extra silné ani nepříjemné. Co jsem vypozorovala, tak s elektrickým kartáčkem spotřebuji mnohem méně pasty, stačí opravdu malinko. Co na kartáčku miluju, je ten pocit na zubech po vyčištění. Po prvním čištění jsem si celý zbytek dne jezdila jazykem po zubech jako blázen a pořád básnila "jak jsou nádherě hladký". Opravdu jsem si nikdy nemyslela, že to bude takový rozdíl, ale je. 
Co se nabíjení kartáčku a výdrže týče, i zde jsem spokojená. Nabíječku zapojíte do zásuvky a kartáček na ni jen jednoduše postavíte. Výdrž nabitého kartáčku je pak určitě delší než měsíc, přesně to ale úplně nevím, protože ho nepoužívám třeba na cestování, kdy s sebou vozím moje stálice od Curaproxu. I po roce používá mi ale přijde výdrž nabitého kartáčku zhruba stejná, nepozoruji tam nějakou drastickou změnu.
Hlavice kartáčku není nijak extra těžká a je potažena zvrácněným silikonem, proto se dobře drží a i když máte vlhké ruce, tak vám v nich kartáček neklouže. 
Určitě vás taky zajímá, jak je to s tou bělostí zubů. No tady jsem popravdě čekala větší boom, ale já to tak mám se vším. Vidím "bělící pastu" a čekám zuby jako z reklamy, tak to samozřejmě nefunguje. Já, jako milovník a pravidelní piják černé kávy atd. tím té bělosti moc nepomáhám. Co jsem ale kromě lépe vyčištěných zubů a úžasného pocitu z hladkých zubů vypozorovala je fakt, že zuby jsou bělejší, ale spíš je to dáno tím, že jsou jakoby sjednocené (odstraněné skvrny). Zuby mi také přijdou lesklejší a rozhodně lépe vypadají, to ano. Letos jsem také z preventivní prohlídky od zubaře odcházela bez kazů, čištění zubního kamene, na který v rodině dost trpíme a s pochvalou, takže to také připisuji kartáčku.
Já jsme za sebe s kartáčkem moc spokojená a nelituji, že jsem si ho pořídila. Za ten rok jsem si na něj zvykla a když cestuji a zrovna ho s sebou nemám (nechce se mi tahat), přijde mi čištění obyčejným kartáčkem tak nějak neúplné. Líbí se mi, jaký vytváří kartáček pocit na zubech i to, že opravdu důkladněji zuby vyčistí. Nemám mu co vytknout a jsem moc zvědavá, jaký s ním bude ten druhý rok. Už od dvou lidí jsem totiž slyšela, že se jim asi týden po uplynutí dvou let přestal nabíjet, tudíž byl tak nějak k ničemu. Já s ním problémy nemám (ťuk, ťuk), tak doufám, že to tak bude i nadále, mrzelo by mě, kdyby ne.

Pokud na tímto typem kartáčků uvažujete a máte na něj finance, jděte do něj, ten rozdíl je tam opravdu dost velký. Navíc, díky vyměnitelným hlavicím, můžete kartáček používat třeba s partnerem a jen střídat hlavice. 

You May Also Like

5 komentářů

  1. Já používám sonicare 3 roky a je perfektní, přesně jak píšeš, zuby jsou po něm dokonale vyčištěné. Akorát, co se týče té bělosti zubů, ano jsou bělejší než s obyčejným kartáčkem, i díky tomu, že je jakoby vyleští. Sonicare je po určité době „vybělí“, ale pak už ten stav zůstane na určitém stupni bělosti. Asi to píšu trochu divně, ale nevím, jak to vysvětlit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu přesně co myslíš, mám ten stejný pocit :)

      Vymazat
  2. Já si nedávno koupila Oral B elektrický kartáček a zatím jsem velmi spokojená. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mezi Oral B a Philipsem jsem váhala, nakonec vyhrál tenhle no :)

      Vymazat
  3. Přesně tenhle jsem dostala před minulý rok někdy v lednu, únoru k narozeninám :) dlouho jsem vybírala. Ale díky růžové barvičce vyhrál tento a jsem ráda, že jsem se pro něj rozhodla. Přesně jak ty píšeš, když někde cestuji a nebo spím mimo domov a neberu si ho sebou, tak mám neúplný pocit vyčištěných zubů klasickým kartáčkem :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)