Urban Decay BACKTALK paletka

by - 8:00

Krásnnou středu! Tak už se nám prázdniny stihly přehoupnout do druhé části a počasí vypadá také, jako léto, které bych tedy raději trávila u bazénu, ale zatím stále makám a rozpouštím se cestou do a z práce. Po delší době jsem se také rozhodla konečně dokončit tento článek, ve kterém vám ukážu svoji nejnovější paletu očních stínů. Kupovala jsem si ji asi v půlce června, před svatbou a ačkoliv jsem ze začátku váhala, jestli do ní jít nebo ne, jsem moc ráda, že jsem si ji nakonec pořídila.
Paletka má dvě části, které odděluje odnímatelné zrcátko upevněné na magnet. V jedné části paletky jsou dvě tvářenky a dva rozjasňovače, v té druhé potom osm očních stínů. Paletka je celkově laděná do barev podle jedné z nejprodávanějších rtěnek Urban Decay - Backtalk.
Recenze na paletku se dost lišily a co jsem koukala, spíš od nákupu odrazovaly. To mě docela znervóznělo, ale říkala jsem si, že ji prostě vyzkouším sama v Sephoře a buď si ji odnesu, nebo ne. No a vidíte, jak to dopadlo. Stihla jsem dokonce využít i 20 % slevu, což byl takový milý bonus.
Od Urban Decay moc stínů nemám. Pár let zpět jsem si pořídila Naked 3 hned, jak vyšla, ale byla jsem z ní zklamaná, barvy mi moc neslušely, na očích mi přišly dost podobné a celkově ne tolik výrazné, kvalitní, byly prášivé a nakonec jsem ji poslala dál. S těmito stíny i tvářenkami jsem však spokojená a rozhodně mi vyhovují více.
Stíny jsou velmi dobře pigmentované, krásně se ztrácí i nanáší a barvy odpovídají těm v paletce. Lehce práší, ale to mi nějak extra nevadí. Jedinou výtku mám ke stínům Bare a Curve, které mi bohužel přijdou dost podobné a na víčku jsou k nerozeznání, což mě trošku mrzí.
Odstín 3 Sheets je ideální barva pod obočí a na celé víčko. Je to taková jemná, neutrální barva. O Bare a Curve jsem se už zmiňovala, jsou nádherné, třpytivé a jemné, ale bohužel takřka totožné. Backtalk je božká matná barva, kterou dost často používám do záhybu víčka a patří mezi mé nejoblíbenější. 
Odstíny Shade a Attitude jsou asi mé úplně nejoblíbenější a musím se přiznat, že asi hlavně kvůli nim jsem si paletku koupila a zaujala mne. WTF používám také do záhybu, jelikož je to krásná, teplá a matná hnědá. 180 je potom nádherná tmavší a třpytivá hnědá.
Co se tvářenek týče, tak tam se mi nejvíc líbí Double take, kterou používám nejčastěji. Cheap Shot je o něco studenější a na tu se těším hlavně na podzim. Tvářenky nepráší, jsou skvěle pigmentované, ale neudělají vám hned ten efekt ala Marfuška, velmi dobře se také ztrácí a na tvářích mi vydrží celý den.
Co se rozjasňovačů týče, tak ty patří mezi ty jemné, bez větších třpytek. Low key bude dokonalá na opálenou pleť. Víc ale sahám po Party Foul, což je takový ideální každodenní odstín. Neopadávají a vypadají velmi přirozeně, což se mi líbí.
Paletka je celkově laděná do růžovo-fialové, takže pokud tohle nejsou vaše barvy, nebude to nic pro vás. Já jsem ale doma žádnou paletku s podobnými odstíny neměla, takže jsem do Backtalk šla. 

Stíny nehrudkovatí, neopadávají během dne a neztrácí ani na intenzitě (používám však bázi, se všemi stíny, jelikož mám mastná víčka).
Matné i třpytivé stíny jsou krémové, nejsou vška příliš měkké a velmi dobře se mi s nimi pracuje.
Stejně tak tvářenky i rozjasňovače se mi moc líbí. Hlavně tedy odstín Party Foul u rozjasňovače je prostě pecka. 

Ačkoliv jsem na paletku neslyšela nějak extra chválu, já ji za sebe doporučit můžu. Líbí se mi jak balení, tak také to, že se jedná o paletku multifunkční. Kvalitou mi stíny i tvářenky s rozjasňovači sedí a jedinou výtku mám ke dvěma shodným odstínům, které se úplně nepovedly. Kvalitou mi nevadí, ale barevně jsou prostě stejné. Pokud se vám tedy tyto teplé odstíny líbí a jste ochotni do paletky peníze investovat, jděte do toho!

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ta paletka vypadá skvěle! :) jen škoda, že já bych ji nevyužila. mám doma od the balm za asi 700 co mi koupil přítel a použila jsem ji jednou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od the Balm jsem toho moc nezkoušela, ale na pohled mají paletky pěkné :)

      Vymazat
  2. Paletka je fakz krásná, ale tolik velmi podobných odstínů bych nevynosila, to vím už teď :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to takhle nevypadá, ale dá se s ní pěkně nalíčit jak jemně, tak výrazně a do několika tónů, je ale fakt, že ty světlé jsou prostě stejné :(

      Vymazat
  3. Paletka je nádherná, má krásné odstíny, jen škoda těch dvou podobných. Já používám paletky od Makeup revolution a s nimi jsem taky velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tuhle značku moc nemusím, ale teď jsem si od nich na zkoušku koupila jednu paletku, ale zatím jsem ji pořádně nezkoušela, tak uvidím

      Vymazat
  4. Paletka je nádherná :) Asi bych paletku využila. :) Odstíny to má fakt nádherné. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má! A hrozně se mi líbí i to, že obsahuje tvářenky a rozjasňovače, super na cesty! :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)