ORIGINS Zero Oil Pore Purifying toner with Saw Palmetto and Mint

by - 8:30

Když se před nějakou dobou k nám do Sephory dostala značka Origins, velmi mě lákalo něco vyzkoušet, ale tak nějak jsem nevěděla, po čem sáhnout a kde začít. Chválu jsem slyšela hned na několik jejich produktů. Nakonec jsem to nechala být a po nějaké době na instagramu Janči (která teď mimochodem začala také s blogem) narazila na toniku Zero Oil Pore Purifying Toner with Saw Palmetto and Mint. Říkala jsem si, že tohle by mohlo být přesně pro mě a při další návštěvě Sephory jsem si tonikum koupila.
Klasická plastová lahvička se mi moc líbí svým jednoduchým a pro Origins typickým vzhledem. Obsahuje 150 ml produktu, což jsem si nejdřív říkala, že je docela málo, ale ve výsledku ho potřebuji jen trošku, takže mi vydrží určitě déle, než jsem čekala (zatím jsem tak v půlce). 
Podle oficiálního popisku by tonikum mělo být multifunkční, obsahuje výtažky z palmy serenoa, máty a kyseliny salicylové, která mi obecně na problematickou pleť sedí. Tonikum by mělo pleť zbavit nečistot a minimalizovat póry.
Když jsem si ho pooprvé nanesla na tamponek, zarazila mě velmi intenzivní vůně, která mi ihned něco připomněla, ale nemohla jsem si hrozně dlouho vzpomenout co. Nakonec jsem na to přišla - tohle toniku mi voní úplně přesně jako Bromhexinové kapky proti kašli, které jsem užívala jako malá a mamka mi je kapala na kostku cukru. Pokud nemáte rádi produkty s intenzivní vůní, potom vám tohle moc sedět nebude, tonikum totiž opravdu voní silně, až mentolově a na pleti po nanesení dělá i takový ten typický chladivý pocit.
Říkala jsem si, že to bude tedy pořádný silák a bála jsem se, že bude vysušovat. To se ale naštěstní nekonalo. Tonikum používám vždy večer jako poslední krok v péči před nanesením séra a krému. Jak už jsem zmiňovala, na tamponek stačí lahvičku otočit jednou či dvakrát. Tamponek přejíždím hlavě čelo, nos a okolí a bradu, tedy místa, kde mám největší póry, nejvíce se mi mastí a dělají se mi zde pupínky. Při pravidelném používání je moje pleť krásně hladká, přijde mi, že pupínky kolem nosu se mi už prakticky nedělají (za to brada/čelist by mohla pořád vyprávět) a pokud se mi nějaký pupínek udělá, tak tonikum ho krásně vydezinfikuje, zklidní a urychlí hojení. Mimochodem, na to jak jsem se na začátku bála, že to bude velmi silný a intenzivní produkt, který by mi mohl dráždit pleť, jsem si tonikum vzala i k moři, kde mi nepodráždil a nevysušil ani čerstvě opálenou pokožku. 
Za mě je to super produkt, který mi vůni připomíná dětství, zklidní mi a urychlí hojení pupínků, bojuje proti novým a přestože voní jako něco, co vám musí pomalu rozežrat obličej, tak mi pleť vůbec nedráždní a nevysušuje. Za sebe ho můžu na smíšenou/mastnou pleť jen a jen doporučit. 

V Sephoře tonikum seženete v plné ceně za 590 Kč. 

Pokud hledáte nějakou levnější variantu, napadá mě produkt s podobnými účinky a to Salicylový líh od Bione (seženete například v Tetě a stojí do 100 Kč). Ten ale používám opravdu jen na problematické partie a ne každý den, protože je velmi silný, ale účinný.

You May Also Like

4 komentářů

  1. Na to že má 150ml tak podle fotky jsem nejdřív chtěla říct, že za tu cenu je opravdu maličký, ale asi to tak strašně nebude :D jinak do Sephory se chystám zajít už šíleně dlouho. Tak uvidíme co tam nakonec pořídím :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Už musím niečo od origins vyskúšať :) Super článok ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, zaujal mě hodně svým originální vzhledem. Ten se fakt povedl. O toniku čtu prvně :-) ale za tu cenu bych si ho nekoupila.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Od Origins bych také už konečně něco ráda vyzkoušela :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)