Spotřebováno

by - 9:45

Spotřebované produkty uchovávám ve velké papírové taštičce Sephora a jsem vždycky moc ráda, když se jí můžu prohrabat a produkty vyhodit (ne všechny, např. MAC i Kiehl's se dají vrátit do obchodu). Po delší době tu tak pro vás mám opět článek s tím, co se mi povedlo spotřebovat a jak se mi produkty líbily. 
Do koše už bohužel letěl můj oblíbený balzám na nehty od značky Saloos, protože ten zbytek, který mi tam ještě zůstal, už se zkazil. Balzám je úžasný pomocník na záděry, na které trpím, když mám hodně suché ruce, nebo když v práci pracuji častěji s kartonovými krabicemi, ty jsou fakt zlo. 
Spotřebovala jsem také Kiehl's Avokádový oční krém. Na ten jsem už sepsala samostatnou recenzi, kterou najdete zde. Krém byl super a vydržel mi opravdu dlouho, velmi dobře hydratoval oční okolí a klidně bych si ho v budoucnu pořídila znovu. Aktuálně dodělávám Astrid a chystám se na krém od Origins.
V cestovní taštičce jsem měla ještě zbytek kávového očního krému od 100 % pure. Nejsem si jistá, jestli jsem se vám už o krému zmiňovala, kupovala jsem ho s tím, že je to velká pecka a s temnými kruhy pod očima umí zatočit. No, bohužel, ač příjemný, já jsem moc vleký rozdíl nezpozorovala a úplně bych ho znovu nepotřebovala, neohromil mě.
Co mě však ohromila a používám už několikáté balení, je tento obyčejný hydratační krém s kyselinou hyaluronovou od Sephory. Dostala jsem ho prákrát k nákupu ve vzorečku (malé tubě), který jsem s sebou vozila v cestovní taštičce. Krém jsem si zamilovala, na moji smíšenou pleť mi sedí úplně skvěle a aktuálně už používám třetí velké balení.
Co mám také moc ráda, je slavný Midnight Recovery od Kiehl's. Trošku jsem se bála, jestli mi na pleti nebude dělat neplechu, ale sedí mi skvěle a mám ho moc ráda. Doma mám další balení, které jsem vyhrála, takže se moc těším, jak ho začnu zase používat, ale zatím tam mám načnutý olejíček od Manufaktury.
Když už jsem zmiňovala Manufakturu, tak tuhle značku jsem si letos hodně oblíbila a asi mým nejoblíbenějším produktem od nich je Jemná odličovací emulzce na oči a obličej. Je to produkt ze sedmikráskové řady a já už jedu druhé balení. Asi nebude sedět úplně všem, protože emulze je dost mastná, ale já ji miluju. S jedním tamponkem odlíčím celý obličej (tedy tu hlavní vrstvu make-upu). Navíc božsky voní.
Rozloučit se musím i se zbytkem suchého opalovacího oleje od Biodermy. Tento olej jsem měla několik let, byl semnou několikrát u moře a můžu ho jen a jen doporučit, protože je skvělý. Používala jsem ho já i manžel a nikdy jsme se nespálili. 
Zpevňující tělový olej od NIVEA byl taky příjemný, dobře se roztíral a na olej i docela rychle vsakoval. Používala jsem ho hlavně po sprše po cvičení a pokožka po jeho použití byla pěkně jemná.
Od The Ordinary jsem dodělala Ascorbyl Glucoside Solution 12 %, což je velmi příjemné sérum s vitamínem C. Používala jsem ho hlavně ráno pod make-up, kde nedělal žádnou neplechu a pleť krásně projasnil a sjednocoval. Už mám doma také další balení.
A dalším produktem, od kterého mám doma už asi páté balení, je Caffeine Solution 5 % + EGCG, což je sérum pod oči. Nejen, že tohle sérum božsky bojuje s otoky, ale přijde mi, že pravidleným používám i tmavé kruhy vypadají o něco lépe.
Velmi příjemný byl i gel od Biodermy z řady Sensibio. Vydržel mi opravu dlouho, pleť pěkně vyčistil a nevysušoval, neměla jsem po něm pocit o číslo menší kůže. Aktuálne používám La Roche Posay, ale klidně bych si tuhle Biodermu koupila znovu.
A už se blížíme ke konci. Z dekorativní kosmetiky tu mám fixační sprej od M.A.C. Tohle je podle mě nejlepší fixační sprej, jaký jsem měla. Používám opět už několikáté balení a konečně se mi podařilo v Brně ulovit i kokosovou verzi. 
Od značky Balea si pravidelně kupuji gely na holení a nejraději mám jejich limitky. Nejen, že gely vydrží dlouho, ale stojí pár kaček a skvěle fungují.
Suché šampony od Batiste tu také vídáte pravidelně. Opět nejlepší suchý šampon, co jsem měla a co mi opravdu funguje. Je mi celkem jedno, v jaké ho mám verzi (tedy kromě té pro hnědé vlasy, ta mi moc neseděla). 
A jako poslední tu mám hydratační mléko po opalování od značky Astrid. Mléko jsme používali s manželem letos celou dovolenou a pak asi ještě měsíc po návratu a je super. Velmi jemně voní, krásně se roztírá a rychle vsakuje, což je super, když se potřebujete pak hned obléci. Navíc ho stačí trošku, jak se dobře roztírá a to hlavní - obsahuje i panthenol, takže krásně hydratoval a zároveň zklidňoval opálenou pokožku. 

A to je vše! Co zajímavého jste v poslední době spotřebovali vy?

You May Also Like

1 komentářů

  1. S olejovou odličovací emulzí ze Sedmikráskové řady mám také jenom skvělé zkušenosti!! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)