6. 9. 2015

NÁKUPY: Srpen 2015

Ahoj!

Prázdniny jsou definitivně za námi a já jsem zjistila, že se na ten podzim i docela těším. Asi to bude těmi vedry, která letos opravdu stála za to! Dneska máme neděli a já jsem si pro vás připravila nákupy a novinky za srpen. Je toho docela dost, ani mi to tak nepřišlo, ale takhle pohromadě to vypadá jinak. Většinou jsem kupovala věci, které mi došly, ale udělala jsem si i radost podzimními novinkami v našich drogeriích. Tak se na to jdeme podívat!


Jak na to tak koukám, opět je to skoro půl na půl dekorativní a pečující kosmetika. 


Drogerie DM po dlouhé době opět prodávala limitku jejich ubrousků na obličej. Já je používám na setření oleje či krémové odličovače Balea a tyhle limitky mám moc ráda. Pořídila jsem si verzi Summer Garden a jsou opět fajn. A jelikož mi po létě došel gel na holení, koupila jsem si také limitku - malinový gel Balea. Máme doma tyto gely rádi a moc příjemně voní.


Už ani nevím po kolikáté vám tu ukazuji Loreal noční krém, ale opět jsem si ho koupila, protože mi opět došel. Je to už asi mé páté balení a pořád mi vyhovuje a nemám důvod ho měnit. 

Od tety jsem si nechala z Řecka přivést Aphrodite rozjasňující olivový krém. Pořizovala jsem si ho tam sama loni a je naprosto skvělý. 

A jelikož mi došel právě ten loňský olivový krém, zkusila jsem si koupit od Cannabis jejich pleťový krém. Zatím jsem ho použila asi dvakrát, ale přijde mi příjemný a asi budeme kamarádi. 


Došel mi také můj oblíbení Garnier mineral deodorant a jelikož měli v Rossmannu akci, zrovna jsem si koupila další. Patří totiž k těm nejlepší deodorantům, které jsem vyzkoušela. Ve výprodeji měl Rossmann také DOVE tělové mléko, které už mám také skoro dopatlané, protože přes to léto mám velkou spotřebu.

A od Saloosu jsem si koupila zelený jíl v prášku, ze kterého si míchám pleťovou masku. Slyšela jsem na jíl samou chválu a jestli mě něco trápí, tak jsou to černé tečky a sem tam nějaká neplecha na tvářích. Tak uvidíme, jaký bude po delším používání. 


Jak mnozí z vás už určitě ví, v DM a také v Rossmannech se dá již sehnat slavný EOS balzám na rty. Neodolala jsem a jeden si na zkoušku také musela pořídit, i když teda je to až nekřesťansky drahé. A na zkoušku jsem si pořídila také sérum od Balea, na které jsem slyšela samou chválu. 


V Rossmannech byl v akci sypký pudr od Dermacolu, který jsem akorát spotřebovala. Vůbec poprvé jsem ho dostala v Senzaboxu a oblíbila si ho. 


No a zde jsou již zmiňované novinky od značky Catrice. Jedná se o korektor, na který jsem již psala článek, rozjasňující pero a tekutou rtěnku, která je spíše rtěnkolesk, ale je moc příjemná a poslední dobou po ní sahám až podezřele často. 


V DM jsem konečně narazila na Essence gel na obočí, který byl věčně vyprodaný a já ho chtěla vyzkoušet, protože hodně připomíná ten od Benefitu. A na Instagramu jsem se nechala zlákat a koupila pár věcí od české kosmetiky Moje. Koupila jsem si řasenku, tužku na oči a matný lak na nehty. Lak i řasenku jste mohli vidět v akci na mém instagramu a prozatím musím říct, že řasenka je opravdu bomba!

zleva: Catrice rozjasňující pero, Moje tužka na oči, Catrice tekutá rtěnka, Catrice korektor, Essence gel na obočí

Tak to by bylo vše! Chystáte se na Dny Marianne? A co jste si pěkného pořídili o prázdninách? 



4 komentáře:

  1. Ahoj ano těším se na dny Marianne hlavně kvůli tomu, ze je to nejlepší příležitost si koupit něco z dražší kosmetiky :D. Mimochodem nemáš nějakou zkušenost s krémovými stiny od benefitu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to bohužel nemám, já krémové stíny moc nepoužívám, mám doma akorát Color Tattoo a pár od Sephora a tím to končí, pudrové jsou pro mě lepší :)

      Vymazat
  2. Gel na obočí od Essence si chci taky pořídit a EOS jsem si taky pořídila, ale z Parfums.cz

    20 Knižních Faktů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jak jsi s Essence gelem spokojená? Já bych nejraději zkombinovala obsah Alverde a kartáček toho Essence a byl by to pro mě oblíbenec :-)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)