DNY MARIANNE 2015

by - 15:30



Tento víkend byl ve znamení Dnů Marianne a rozhodně to nešlo přehlédnout. I já jsem se na ně viděla. Opět jsme si s mamkou udělaly pěkný den, i když musím říct, že letos mi to celkově přišlo o dost slabší, alespoň u nás v Brně. Plánovala jsem si koupit boty a podzimní oblečení, kosmetiku jsem chtěla hlavně omrknout a na seznamu jsem neměla vlastně nic moc určitého. No a oblečení mě teda totálně zklamalo, nikde nic, jako by vše "pěkné" bylo schované. Stejně tak mě mrzí, že letos nebyl v Olympii Marianne stánek, veškeré tyto výhody tak byly zase jen v Praze. Přitom již v pátek byla Olympie narvaná a určitě nejsem jediná, kdo by ocenil alespoň srovnatelné podmínky s Prahou...No nic, tak jako tak jsme si to s mamkou užily, zašly si na oběd a na konec na kafe a něco na zub. A co jsem si tedy pořídila?
Jako první jsme zamířily do CCC, kde jsem měla v plánu pořídit si podzimní boty, jelikož mé oblíbené letěly do koše (fňuk). Řadu Lasocki mám moc ráda, kožené lodičky, které jsem si kupovala na státnice, jsou ty nejpohodlnější botky, co jsem měla, takže jsem i tentokrát vybírala z jejich nabídky. 
No a nakonec jsem si nekoupila jedny, ale hned dvoje botky a jsem moc spokojená. Jsou kožené a moc pohodlné a do těch vyšších se mi s přehledem vejde i ortopedická vložka, kterou nosím kvůli svému náladovému palci. 
V Tezenis nakupuji pravidelně spodní prádlo, protože mi vyhovuje a pěkně sedí, takže jsem doplnila zásoby a už mě čeká jen doma probrat šuplík a definitivně se rozloučit s některými už nenositelnými kousky. (mám nějakou vyklízecí náladu poslední dobou)
Do Rossmanna jsem šla s jediným cílem a taky jsem si pouze jedinou věc koupila (divný!). Jelikož tento stojánek mají jen v Olympii, byla jsem moc ráda, že jsem ho sehnala a už mi stojí na stolku s produkty, které používám denně.
CaA je pro mě obchod, kde si občas něco koupím, ale většinou se mi tam teda nic moc nelíbí. Tentokrát jsem tam ale udělala velmi dobrý kup. Kožešinovou vestičku jsem chtěla už dlouho, ale nenašla jsem žádnou, ve které bych nevypadala jako stokilový mamut. Tahle stála 398 Kč před slevou! No uznejte, že by to byl hřích nekoupit ji! A zároveň je to taky (kromě kalhotek) jediný kousek oblečení, který jsem si pořídila, protože zbytek se mi prostě nelíbil ani trochu :(
Do Whittardu sice kuponek nebyl, ale i tak měli slevu 15 %. Já tam šla pro horkou čokoládu a marshmallows, protože, co si budeme povídat, podzim už je tu a bez svíček a něčeho teplého do postele se to u nás neobejde. 
Nakonec jsem vybrala horkou čokoládu s příchutí karamelu, ale vyzkoušet se chystám snad všechny, protože jsem si dlouho nemohla vybrat.
Tahle "ala Yankee" svíčka mi padla do oka v novém obchůdku s domácími dekoracemi a když jsem zjistila kolik stojí, málem jsem padla. A jsem moc ráda, že jsem si ji pořídila, protože božsky voní, provoní celý byt a pozor, stála 69,90! Rozhodně u jedné nezůstanu. 
V lékárnách Dr. Max byla akce na Biodermu, kterou jsem plánovala využít. Dochází mi růžová micelárka, takže jsem si koupila další a pořídila jsem si k tomu i gel z řady Sébium, který už jsem také měla. S podzimem se mi zase trošku horší pleť, takže se bude hodit.
V Yves Roscher jsem si pořídila odličovač na oči s chrpou, na který jsem měla 40 % slevu. A jelikož jsem si u nich vyřídila i kartičku, dostala jsem k tomu ještě kupu drobností a prospektů. 
Zavítala jsem i do Douglas, kde jsem chtěla koupit mé oblíbené suché šampony Batiste, na které byla akce 2+1. Trošku jsem se bála, jak budou zásobení, ale měli jich plno. 
Koupila jsem si tedy dva na tmavé vlasy a třetí si vzala třešňový, který božsky voní. A jelikož příští týden budu relaxovat v lázních, koupila jsem si ještě odličovací ubrousky, které jsou na cestování jako stvořené. Jako dárek jsem potom dostala Collistar řasenku, lak na nehty a čokoládky Lindt.
V DM drogerii jsme kupovaly nějaké drobnosti na úklid a já vzala své oblíbené odličovací tamponky od Ebelin, které mi doma došly. Koupila jsem je i v cestovní verzi, abych měla s sebou do lázní. Balea olejový fluid na odličování je skvělý a doma mi pomalu dochází, takže jsem si také vzala další. No a jako dárek k nákupu nad 300 Kč byla kosmetická taštička, která se vždycky hodí. 
No a poslední zastávka byla Sephora, kde jsem chtěla omrknout novinky a v plánu jsem měla koupit si pouze hnědou tužku na oči, protože má milovaná od Estée Lauder už měří méně jak ořezávátko :(. Trošku jsem se bála, co si nakonec pořídím, ale abych pravdu řekla, asi jsem nemocná, ale nic moc mě neučarovalo. K hnědé Sephora tužce, která drží jako přibitá a byla na ní 30 % sleva, jsem si tak koupila pouze bázi od Make-up For Ever. Vzala jsem si hydratační verzi, protože se mi teď na podzim začíná zase vysušovat pleť. 
Jako dárek jsem dostala vzoreček hydratačního krému, Sephora řasenku s nebezpečně vypadajícím kartáčkem a Milku, kterou mám moc ráda. 

A to je prosím vše! Tak co, jak se líbily letošní Dny Marianne Vám? A pořídili jste si něco?

You May Also Like

11 komentářů

  1. Já jsem byla na Dnech Marianne už v pátek, asi největší (a nejdražší) věc, co jsem si koupila, je UD Naked Smoky. :-) Taky jsem využila akci 2+1 na Batiste, 50% slevu na Toni&Guy a slevu na Dove v Tetě. Nakupovala jsem i Yankee Candle vosky s 20% slevou a moc by mě zajímalo, jak se jmenuje ten obchůdek v Olympii (pokud jsem to dobře pochopila), kde mají tak krásné svíčky za tak směšné ceny? :-) Stánek Marianne jsem objevila úplnou náhodou venku uprostřed Vaňkovky, dobře zastrčený, aby ho nikdo nenašel. :-D A vybrala jsem si jednu rtěnku od Artdeca za 5 účtenek, víc jsem jich neměla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. UD jsem taky chtěla omrknout, líbí se mi, ale mám NAKED 3 a Chocolate Bar od Too Faced, kterou teď používám v kombinaci s jinými stíny fakt každý den, takže jsem to prozatím zavrhla :-) A co se týče toho obchůdku tak já vůbec nevím, jestli měl samostatný název, ale je to naproti Alberta, spojené s Levnými knihami, mají tam různé bytové doplňky a právě i svíčky, není to výběr jako u Yankee, ale rozhodně se tam radost udělat dá a voní vážně moc hezky, vzala jsem si vanilkovou a provoní krásně postupně celý byt

      Vymazat
    2. jinak svíčky jsou to tyto: Revere House

      https://www.google.cz/search?q=revere+house&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI7Z3Rus_5xwIVRNYUCh2Rhw5P&biw=1517&bih=741&dpr=0.9#tbm=isch&q=revere+house+candle

      Vymazat
  2. Skvělé věci sis pořídila a asi se budu muset podívat po té tužce Sephora :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je držák jako blázen, zkoušela jsem je na ruce a nemohla je dostat dolů, doslova jsem je sedřela čistícím ubrouskem :D

      Vymazat
  3. Krásné věci sis pořídila. Botičky jsou úžasný! Já jsem byla také v pátek a všude bylo šíleně lidí. Taky jsem si koupila podzimní botky :)
    http://www.meetmylovelyworld.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já do CCC došla a akorát otevírali a ten dav, co se tam nahrnul, mě docela vyděsil, naštěstí CCC v Olympii je docela velký, tak se to "rozlezlo" :D

      Vymazat
  4. Botky od Lasocki jsou super. Vlastním tři páry a nemohu si je vynachválit. Tebou vybrané kousky se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, koupila jsem si lodičky a jen jsem zírala, netušila jsem, jak velký rozdíl to bude, oproti obyčejným ne koženým botkám, nikde nic netlačí a dá se v nich běhat celý den :-)

      Vymazat
  5. Já jsem si dny Mariane užívala v práci :-D Každopádně se mi moc líbí boty, pujdu se na ně určitě podívat, popřípadě koupit ale mám ještě jedny podobné vyhlídnuté v jiném obchodě. Koupila jsi toho opravdu hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já chtěla ještě koženou bundu, ale nikde se mi žádná nelíbila, jinak jsem koupila jen to, co jsem měla předem napsané, docela se mi to osvědčilo, akorát to né vždy vyjde :D

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)