NARS korektor vs. Catrice Liquid Camouflage

by - 11:32



Stejně jako každý konec prázdnin, i letos přišla značka Catrice (a Essence) s novinkami v sortimentu. Pořídila jsem si celkem tři a dneska bych vám ráda ukázala jednu z nich. Jedná se o korektor Liquid Camouflage, o který je teď docela dost zájem. Já sama mám doma i tuhou kelímkovou verzi, ale ta mi vyhovuje o něco méně, protože přeci jen mám raději korektory tekuté. Jelikož mi produkt poměrně dost připomíná slavný NARS Radiant Creamy Concealer, rozhodla jsem se článek rovnou pojmout jako srovnání obou korektorů.
Korektor od NARS má 6 ml, Catrice pouze 5 ml a na první pohled je balení o něco menší. Jako nevýhodu Catrice korektoru vidím to, že k dostání jsou pouze 2 odstíny, přičemž já jsem si vzala 020, ten tmavší a více do žluta, a i tak je velmi světlý. NARS má naproti tomu nepřeberné množství odstínů a i přesto, že se u nás nedají koupit všechny, dají se velmi snadno pořídit na internetu. 

Jinak ale oba korektory mají dle mého obaly pěkné, pevné a funkční. NARS se mi líbí o něco více, ale to jsou pouze drobnosti, hlavní je to, jak korektor funguje a k tomu se hned dostanu. 
Catrice slibuje, že korektor je voděodolný a měl by mít i vysokou krycí schopnost. S tím můžu souhlasit. Jestli je voděodolný, to jsem nezkoušela, ale rozhodně je jeho krycí schopnost vysoká a i výdrž je celodenní (vždy korektor zapudruji). Používám ho jak na pupínky, tak především na kruhy pod očima, kde krásně drží, necuckovatí, jako jeho kolega v kelímku a neslívá se mi do vrásek. Večer je korektor pořád ve stejném stavu, jako ráno.
Aplikátor mají oba korektory stejný, klasicky houbičkový. Oba jsou příjemné a funkční, nabírají tak akorát korektoru a nemám, co bych jim vytkla. 
Jak už jsem říkala, koupila jsem si u Catrice odstín 020, tedy ten tmavší a více do žluta. 010 je opravdu velmi světlý.
NARS korektor mám doma něco přes čtvrt roku a stal se mým oblíbence velmi rychle. Je o něco hutnější, než Catrice, ale oba jsou přitom pěkně krémové a do pleti se snadno zapracují. Používám na ně buď štětec na korektor od Sephory, nebo prsty, které jsou pod oči vůbec nejlepší a tato aplikace mi pak přijde i nejvíce přirozená. Krytí mi přijde u obou prakticky stejné, pokud máte raději o něco tekutější korektory, tak pro vás bude lepší volbou Catrice
NARS korektor mám v tom nejsvětlejším odstínu, který se u nás prodává - Vanilla. Na fotce níže můžete vidět, že je o něco méně do žluta, oproti Catrice. Řekla bych, že bude mít prakticky totožnou barvu s Catrice 010 odstínem. Já jsem záměrně sáhla po 020, protože mám pod oči ráda korektory do žluta. Momentálně většinou kombinuji tyto dva dohromady. 
Aplikátor NARS korektoru je o malinko kratší a silnější, než Catrice, jinak jsou totožné. 
zleva: Catrice Liquid Camouflage 020, NARS Radiant Creamy Concealer (Vanilla)

A tady už srovnání samotných korektorů v akci. Už z této fotky, kde korektory nejsou rozetřené je patrné, že jsou prakticky stejné konzistence. Jak už jsem psala výše, NARS je o malinko hutnější, Catrice o něco méně, ale ten rozdíl je minimální. 
I při rozetření je vidět, že oba korektory mají velmi dobrou krycí schopnost a jsou krásně krémové. 

Za sebe můžu oba dva doporučit, nepoužívám teď prakticky nic jiného a Catrice jsem si oblíbila hlavně o víkendech, kdy nepoužívám make-up a jen překryji kruhy pod očima a sem tam nějaký pupínek a zapudruji. 
před a po aplikaci korektoru + zapudrování
NARS seženete v Sephoře či na internetu a jeho cena se pohybuje mezi 600-800 Kč, podle toho jestli máte slevu a jak moc Sephora zdražuje. Catrice nově najdete v drogeriích za 119 Kč. Takže pokud sháníte dostupný, krémový, přirozený a opravdu krycí korektor (a bude vám vyhovovat odstín), určitě sáhněte po Catrice. 

Tak co, už jste některý z těchto korektorů vyzkoušeli?

You May Also Like

10 komentářů

  1. Parádní recenze. Já mám ráda už ten Camouflage v kelímku a jestli je tekutá verze ještě lepší, tak si ho musím při nejbližší návštěvě Rossmanna pořídit. Díky za tip.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snad nebude vyprodaný, mám pocit, že o něm teď všichni mluví :D

      Vymazat
  2. Super recenze, po tom korektoru se podívám. Nars jsem měla a byl super, tak tohle by mohlo být taky :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přijdou mi hodně podobné, na chlup stejné nejsou, ale oba za to rozhodně stojí :)

      Vymazat
  3. Já mám také ráda tekuté korektory, dlouho přemýšlím o tom od NARS, až dodělám svůj oblíbený Fit Me, asi do něj půjdu.Ta Catrice vypadá dobře, mrknu na něj, ale z dvou odstínů si obvykle nevyberu, jsem naopak hodně světlá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten nars ma doma a zas taková pecka to taky není, prostě klasický lepší korektor:) myslim si, že od catrice postačí

      Vymazat
    2. Fit me mám taky ráda, patří mezi ty, které si kupuju opakovaně, ale NARS i Catrice mi přijdou hutnější a lépe krycí, sedí mi více

      Vymazat
  4. Ten od Nars bych chtěla zkusit, ale nejsou finance, tak bych klidně sáhla po tom od Catrice :)

    20 Knižních Faktů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky dlouho váhala, jestli chci dát za korektor tolik, nezklamal mě, ale klidně bych si příště koupila jen ten Catrice, NARS je takový víc už rozmazlovací kousek :-)

      Vymazat
  5. já mám ráda z drogerky Fit me korektor,jiný nepoužívám, ale když to tak čtu tak možná i Catrice vyzkouším..:) http://secret-diary-of-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)