MAYBELLINE TATTOO BROW Pomade - 03 Medium Brown

by - 21:51

Co se úpravy obočí týče, dlouhou dobu jsem si vystačila pouze se zabarvenou řasenkou na obočí. Pokud mě sledujete delší dobu, tak si možná pamatujete, že jsem měla oblíbený nejdříve gel od Alverde a následně jsem hodně dlouho používala NYX. Potom jsem přesedlala na duo od Rimmelu, které obsahovalo jak pudrovou, tak voskovou část, kterou jsem využívala já. Posledních několik měsíců ale nedám dopustit na pomádu od Maybelline, kterou jsem si opravdu zamilovala a vyhovuje mi ve všech směrech.
Maybelline Tattoo Brow Pomade mám v odstínu 03 Medium Brown a kupovala jsem ji v Rossmannu. Seženete je ale normálně v každé drogerii. Součástí balení je také obosutranný štěteček, kdy jedna strana obsahuje hřebínek na pročesání obočí a druhá pak samotný štěteček na nanášení produktu.
Pomáda je ve skleněném kalíšku, který dobře těsní a produkt tak nevysychá. Co se týče konzistence, tak ta mi maxmimálně vyhovuje. Už jsem pár pomád na obočí zkoušela a dost často mne odradila právě konzistence, která byla buď moc mazlaná, nebo třeba moc tvrdá a potom se při nabírání vytvářely hrudky. Tahle pomáda to naštěstí nedělá. Je tak akorát tuhá, ale velmi dobře se nabírá, staší štětečkem jen ťupnout a máte dostatek barvy na vykreslení obočí. Není ani moc suchá, ani moc mazlavá, nedrolí se, nezasychá příliš rychle, takže se s ní dobře pracuje a nedělá na obočí krustu.
Barevně mi také sedí, k dostání je ve více odstínech. Tento je sice teplejší, ale není do červena, je to opravdu tmavší hnědá, která mi jde jak k očím, tak hlavně k vlasům a celkově na obličeji pak obočí nepůsobí jako měst na oko.
Co se výdrže týče, obočí si líčím ráno a večer, když odličuji, vypadá pořád stejně. Drží za místě, barva se nikam nedrolí či nerozpíjí, pokud se obočí během dne dotknete, nemusíte se bát, že si ho rozmažete, opravdu drží na místě a ani se neobtiskává.

 Při líčení využívám nejčastěji přiložený aplikátor, kdy nejprve hřebínkem obočí pročešu a následně štětečkem lehce vykreslím.
Aplikátor je v pohodě použitelný, pokud doma nemáte jiný štětec určený přímo na obočí. Já ho střídám se Zoevou, ale ten nemá na druhém konci kartáček, takže stejně dost často končím právě u tohoto přiloženého aplikátoru.
Jak můžete sami posoudit, barva nijak necuckuje ani neflekatí, stačí opravdu jen lehce namočit štětec a obočí vykreslit, dá se pak snadno přidat na intenzitě, pokud budete chtít.
Já osobně nemám ráda příliš uměle nakreslená obočí, takže chloupky nechávám dost v přirozeném tvaru a pouze je vykreslím a upravím pomocí hřebínku a pomády, což nemusí být každého styl, obočí je v tomto ohledu hodně o vlastních preferencích. Každopádně, pokud hledáte dostupnou pomádu na obočí z drogerie, potom můžu tuhle od Maybelline doporučit. Já jsem s ní maximálně spokojená, nemám co vytknout ani balení, ani samotnému produktu, který splňuje vše, co od něj chci - tedy barvu, konzistenci, snadné nanášení, možnost upravit intenzitu a hlavně výdrž. 

A jaký je váš oblíbený produkt na obočí?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Musím se přiznat, že kosmetiku zase tak moc neřeším. Hodně toho nakupuji na https://www.panzdravi.cz/ protože tam mají i věci pro děti a tak různě, takže si to snažím co nejvíce usnadnit. Nějakou značkovou jsem si nekoupila já už ani nevím jak dlouho. :) Ale tak jako občas se vyfintím, to zase jo. :-) Jen na to není tak moc času.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak je ta reklama? Možná je to Maybeline? No, já na sobě neměla řasenku ani nepamatuji. Stavíme teď dům, takže jsem byla přes prázdniny v jednom kole. Vybrala jsem si dovolenou asi za dva roky zpět, takže jsem byla prakticky pořád na stavbě. Ale je pravda, že jsme udělali kus práce. Tento víkend montujeme regulátory teploty, abychom se mohli na podzim zahnízdit. Už se na to fakt těším. :-)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)