Nejoblíbenější korektory - NARS, Becca, Loreal, Too Faced, Urban Decay, M.A.C, Catrice, Revolution

by - 8:30

Korektor u mě patří jednoznačně mezi produkty, bez kterých si líčení nedovedu představit. Pokud bych si měla jen jeden produkt, se kterým se nalíčit, sáhla bych určitě právě po korektoru. Od malička mne trápí geneticky dané tmavé kruhy pod očima, které vypadají jako modřiny a zhoršuje je ještě úvana, či alergie. Než jsem objevila korektor, dost jsem se kvůli tomu natrápila, zejména díky posměškům a neustálým dotazům, zda nejsem nemocná. 
Teď už ale vím, jak s kruhy zatočit. Díky tomu jsem za svůj život vyzkoušela nespošet korektorů, než jsem objevila ty, které mi sedí, a na které se můžu spolehnout. A právě ty bych vám ráda představila v dnešním článku. 

Na úvod bych ještě ráda zmínila, co od korektoru požaduji já - jde hlavně o krytí, výdrž, konzistenci a také částečně hydrataci, ač se to někdy může vylučovat s tou výdrží. Rozhodně ale nevyhledávám korektory, které jsou suché a pod očima vám přidají pár let navíc, na to pozor.

Korektor pod oči nanáším vždy až po make-upu a poté, co si nalíčím oči. Nanáším ho navlhčeným BeautyBlenderem, který se mi osvědčil nejvíce a nedám na něj dopustit. Předtím jsem používala prsty, ale není to ono. Korektor po nanesení pudruji za pomoci BeautyBlenderu mým nejoblíbenějším pudrem od R.C.M.A, který nevytváří pod očima nánosy a nemá ani bílé odlesky, na které je opravdu potřeba dát si pozor a dost transparentních, sypkých pudrů je bohužel má.
První produkt, který vám dnes představím, je od značky Becca a jedná se konkrétně o Becca BackLight Targeted Colour Corrector v odstínu Peach. Tyto barevné korektory mají neutralizovat právě tmavé kruhy pod očima. Nanáším je před klasickým korektorem v pleťovém odstínu a lehce je prsty vklepu pod oči pouze tam, kde mám kruhy nejtmavší, což je většinou spíš u kořene nosu a níže pod okem, ne přímo pod spodní linií řas. Následně klasicky nanesu korektor tělový a vše zapudruji. Barevné korektory používám hlavně pokud mám kruhy opravdu výrazné, nebo na slavnosnější líčení. Tento korektor je na první pohled hodně měkký až jakoby mastný, ale funguje skvěle a dobře drží. Stačí o jen troška.
Druhým podobným produktem, ale tentokrát v klasickém balení s aplikátorem, je zabarvený korektor od Urban Decay - Color Correcting Fluid, také v odstínu Peach. Korektor není až tolik do broskvova, barva je jemnější a konzistence je stejná, jako u běžného korektor, což dost usnadňuje jeho nanášení. Má mimochodem skvělý aplikátor, lehce placatý, navíc dobře drží a i celkem kryje. Používám ho stejně jako Beccu - tedy pod klasický, pleťový korektor.
Tuhé korektory příliš nevyhledávám, nikdy mi moc nevyhovovaly. Dřív jsem používala Catrice v kalíšku, ale také mi přestal sedět. Co jsem si ale zamilovala a sedí mi perfektně, je NARS Soft Matte Complete Concealer. Korektor používám hlavně na pupínky a začervenání, případně jizvičky po pupíncích a to jak pod make-up, kde skvěle drží, tak i na make-up, nebo třeba o víkendu jen tak samostatně, kdy nechci, aby mi na kilometr daleko svítil pupínek, ale nechce se mi dávat make-up na celý obličej. 
Korektor skvěle kryje, je krásně krémový, ale není až moc "klouzavý" nebo naopak příliš suchý. Konzistence je tak akorát krémová, aby se dobře nanášela, ale přitom kryla a neroztékala se, kam nechcete. Pokud jej používám jen na pupínek samostatně, bez make-upu, ani korektor nepudruji a krásně drží. Na výběr je navíc ve velkém množství odstínů a co musím uznat je fakt, že mi přijde, že skoro neubývá. 
Vím, že jej také někdo používám pod oči, ale tam mi příliš nevyhovuje a jelikož potřebuji silné krytí a korektoru dávám více, vyhovují mi právě spíš korektory tekuté.
Pod oči tak raději od NARS sáhnu po Radiant Creamy Concealer, který je velmi známý a není to tak dlouho, co byl ve světě kosmetiky favoritem. Sephora ho nabízí také v miniatuře, která je ideální nejen na vyzkoušení, zda vám bude sedět, ale třeba taky do kabelky nebo cestovní taštičky. 
I tento korektor seženete ve velkém množství odstínů, takže si vybere každý. Moc se mi líbí balení, které NARS prostě umí - je minimalistické, ale elegantní a prostě pěkné a funkční zároveň. Aplikátor skvěle nanáší tak akorát korektoru a dobře se s ním roztírá. Samotný korektor je krásně krémový, není příliš suchý, po zapudrování se mi pod očima nesléval, držel a vypadal velmi přirozeně. Krytí je také spíše vyšší, určitě je to spíše krycí, než rozjasňující korektor.
Mým absolutně nejpoužívanějším korektorem je jednoznačně Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer. Už ani nedokážu spočítat, kolik jsem jich spotřebovala, ale co je u nás dostupný, nikdy mi doma alespoň v jednom odstínu nechybí a nedám na něj dopustit. V Rakousku jsem si nedávno koupila verzi se zlatým víčkem, ale vypadá to, že se liší pouze balením, jinak mi korektory přijdou stejné. K dostání je také konečně i více odstínů, takže si můžete zvolit letní i zimní variantu. 
Korektor skvěle kryje, je krémový, spíše hutnější, než tekutější, ale skvěle se roztírá, vypadá velmi přirozeně a hlavně se mi po zapudrování ani nehne po celý den. Vypadá přirozeně, necuckovatí, nevysušuje. Cenově je to produkt dostupný pro každého a nemyslím si, že někdy nastane doba, kdy bych doma alespoň jeden otevřený neměla.
Dále tu mám také poměrně slavný produkt, tentokrát od značky M.A.C - Pro Longwear Concealer. Jedná se o korektor, který má teda poměrně naprd balení, ač takhle na první pohled se mi velmi líbí a řeknete si, že je praktické. Korektor je totiž ve skleněné lahvičce s pumpičkou, která ale neumí nabrat menší množství a většinou vám tak zbytečně vyteče moc produktu, který už nemáte kam dát. 

Korektor je sušší a tekutější, než jeho kolegové. Velmi dobře ale kryje. Já osobně ho ráda používám spíše jako make-up. A to hlavně ve dnech, kdy nechci používat klasický make-up, nebo třeba u moře, kdy chci trošku krytí a projasnění, ale ne masku v podobně "full face". Korektor si tak vymáčknu na paletku a pomocí štětečku či BeautyBlenderu jej nanesu na případné pupínky, kolem nosu a i pod oči. Pak vše lehce přepudruji. Výsledkem je sjednocený, ale velmi přirozeně vypadající obličej. 
Tím, že je korektor sušší, tak pod očima mi až tak nevyhovuje a jen jako korektor pod oči bych ho nepoužívala. Jeho velké plus je ale výdrž, kdy se do pleti krásně vpije a vydrží opravdu celý den. K dostání je také ve větším množství odstínů, navíc balení obsahuje poměrně dost produktu.
Pak tu mám další korektory, které bych zařadila to kategorie "macaté aplikátory". Nejsem si jistá, která značka přišla na trh jako první s velkou lahvičkou a macatým aplikátorem, ale tuším, že to bylo právě Tarte. Od té doby je i u nás k dostání hned několik variant těchto korektorů. Kromě velké lahvičky a aplikátor mají také všechny korektory společné to, že jsou hutnější a více krycí.
Jako první tu mám korektor L'oréal, který mám doma nejkratší dobu. Nejsem si jistá, jestli už se dá sehnat u nás v drogeriích, já jej kupovala v Rakouskou. Aplikátor je fajn, dobře se s ním pracuje a korektor samotný je pěkně krémový a dobře se roztírá a zapracovává. Já s ním mám však jeden problém - s tím, jak mám teď v těhotenství sušší pleť, je na mě pod oči až moc suchý. Dá se použít, je nositelný, ale jsem zvyklá na trošku jiný efekt a úplně 100% mi nesedl. Z toho ale usuzuji, že na mastnější pleť by mohl být ideální. Určitě není špatný a dopotřebuji ho, znovu si ho ale pořizovat nebudu.
Druhým korektorem s bezesporu největší lahvičkou je Too Faced Born This Way Multi-Use Sculpting Concealer. Ten mám doma už poměrně dlouho a používám ho velmi ráda. Sedí mi ve všech ohledech, jako je konzistence, která je krémová, ale ne příliš hutná, krytí, které má opravdu vysoké, ale přesto nedělá nánosy a vypadá přirozeně i větší balení, které vydrží opravdu dlouho. Za mě je tohle jeden z nejlepších korektorů, které jsem kdy vyzkoušela a určitě mám v plánu si jej v budoucnu pořídit znovu. 
Dále tu mám notoricky známý korektor Shape Tape od Tarte. Já tuhle značku kupuji na zahraničních eshopech, ale bohužel je hůře k sehnání. Korektory najdete v široké škále odstínů, což je super, ale pokud objednáváte z netu, doporučuji hodně progooglit odstíny a porovnávat, ať nešlápnete vedle. 

Korektor sám o sobě je skvělý - vysoce krycí, kdy vám stačí opravdu pár teček pod oko, které zapracujete korektorem a kruhy jsou pryč. Vydrží neskutečně dlouho - občas jím zaťupnu pupínek a nepudruji, takže mám vyzkoušené, že se korektor zakoby zamkne a nehne. Stále ale na pleti vypadá přirozeně, během dne nepraská, necuckovatí a večer ho odličuji z místa, kam jsem jej nanesla. Za mě určitě skvělý korektor, který můžu doporučit a pokud budete mít možnost jej zkusit, tak neváhejte.
A jako poslední tu mám v podstatě dupe od Tarte Shape Tape - Revolution Conceal & Define. Myslím, že si nelze nevšimnout, že značka Revolution si zakládá na tom, že vytváří totožné produkty k již existujícím (tak v 90 % případů). Tohle mi osobně moc symaptické není, ale byla jsem zvědavá, jak se poprali s tímto typem korektoru, navíc byli jedni z prvních, kdo s ním přišli do našich drogerií, takže jsem si ho na zkoušku pořídila někdy během loňského roku. No a musím říct, že jsem velmi mile překvapená. Kromě nepřeberného množství odstínů je příznivá i cena, která v poměru s výkonem je přímo skvělá. Korektor je totiž velmi dobrý. Skvěle kryje, dá se použít i bez make-upu pouze na zakrytí nedokonalostí s troškou pudru. Nevysušuje a necuckovatí, dobře se roztírá a nedělá nánosy. Nezasychá ani příliš rychle (s tím mám trošku problém u toho L'oréal korektoru). Pokud vám tedy nevadí filozofie značky Revolution, klidně do tohoto korektoru jděte, protože špatný rozhodně není.
ZLEVA: Urban Decay Naked, NARS Soft Matte, Becca, Nars Radiant Creamy, M.A.C, Tarte, Too Faced, L'oréal
ZLEVA: Urban Decay Naked, NARS Soft Matte, Becca, Nars Radiant Creamy, M.A.C, Tarte, Too Faced, L'oréal

Co vy a korektory? Co od nich primárně chcete a jaký je váš favorit?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj :) Moje stálice jsou tuhý a tekutý od Catrice a během roku střídám odstíny. MUR mi nesedl, přišel mi suchý, vybrala jsem si až příliš světlý odstín a nabíral málo produktu. Tmavší odstín na konturování myslím C14 byl ale super ;) Aktuálně mám doma i L'oreal, kde jsem si taky nejdřív nemohla vybrat odstín (to jejich číslování je tristní! :D), ale přijde mi fajn a držel mi i na celém obličeji. Je ale pravda, že zaschne opravdu rychle a musím ho i pod oči nabrat 2x. Klidně bych vyzkoušela Tarte, ale bojím se toho, že bych pak naznala, že za ty peníze nestojí a drogerkové korektory mi vyhovují. A abych nezapomněla, skvělý je i fit mě od Maybelline, mají teď i nové odstíny. V létě si plánuju objednat lososový od Pixi, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)