Oblíbené lesky na rty: FENTY, DIOR, LANCOME, HUDA, TREND IT UP

by - 17:27

Pandemie koronaviru bezesporu narušila příjmy i kosmetických firem, protože nosit pod rouškou či respirátorem něco na rtech, krom vrstvy balzámu, bylo celkem zbytečné. Nicméně konečně se zase venku můžeme proběhnout s volnou pusou, a tak jsem se rozhodla, že vám ukážu svoje nejoblíbenější lesky na rty, které doma mám.

S příchodem syna, kterého pusinkuji pořád, se mi sice trošku změnily preference, nicméně pořád se ráda nalíčím a teď, co je trošku větší, je to zase o něčem jiném. Možná si pamatujete, že jsem několikrát zmiňovala, že mám raději hydratační rtěnky, zabarvené balzámy či lesky, než klasické rtěnky. Mám celkem suché rty a tohle mi vyhovuje více.

Mezi mé TOP produkty z řady lesků na rty patří určitě FENTY BEAUTY Gloss Bomb v odstínu Fenty Glow. Lesk má skvělý aplikátor, nádherně voní, nelepí a na rtech mi přijde spíše jako balzám, je hrozně příjemný, vydrží poměrně dlouho a rty jsou po něm hebké. Navíc se mi líbí menší balení, které se snadno vejde i do menších kabelek.

Další láskou je DIOR Addict Ultra Gloss v odstínu 363 Nude. Začneme hned u balení, to miluju. Je prostě typické "diorácké", jednoduché, elegantní a skladné. Lesk má aplikátor ve tvaru menšího štětečku, které tedy moc nemusím, raději mám ty klasické pěnové "houbičky", ale nanáší se dobře. Je více krémový a hutnější, než Fenty, ale na rtech nepůsobí těžce a nelepí. Má nádhernou přirozenou, lehce narůžovělou barvu a nemá tak silnou parfemaci, jako lesk Fenty

Další láskou a už pěkně starou, je jeden z mých první dražších produktů na rty - Lip Lover od značky Lancome. Ani nevím, jestli se ještě dělají a ten můj mám doma ve sbírce už spíše jako památku, ale byl naprosto dokonalý. Lehoučký. nádherný jemný odstín, nelepil a rty vyživil a ponechal je zabarvené poměrně dlouho. 

Pak tu mám tohohle prcka od HUDA Beauty, který jsem měla v setu ještě s tekutou rtěnkou a konturkou. Lip Strobe mám v odstínu Shameless a je to takový "topper" na tekuté rtěnky, ale já ho používám i jako samostatný lesk, případně jako topper i na rtěnky klasické. Obsahuje jemné třpytky, ale nepůsobí to nějak šíleně, spíš velmi jemně. 

No a potom tu mám jeden produkt z drogerie, který mě velmi mile překvapil. Jedná se o lesk na rty na podobné bázi jako ten od Huda od značky Trend It Up. Opět je velmi příjemný, třpytky na rtech necítíte, naopak působí decentně, rty vypadjí pěkně a třeba do divadla jsem ho přímo milovala. 

Produkty zleva: FENTY Beauty, Dior, Lancome, HUDA Beauty, Trend It Up. 

Co vy a produkty na rty? Máte raději lesky či rtěnky? 



You May Also Like

1 komentářů

  1. Taky mám raději zabarvené lesky :) Aktuálně nejvíc používám Fenty Gloss Bomb, ale ve variantě cream, která je víc pigmentovaná a bez třpytek. Odstín mám taky fenty glow. Další můj velký oblíbenec je eclat minute lip perfector od Clarins v odstínu 19, smoky rose :) Něco podobného vyrábí i Max Factor.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)