HOURGLASS Ambient Lighting Powder - Dim Light

by - 22:43

Mnohem dříve, než se značka Hourglass dostala k nám do Sephory jsem, především díky zahraničním beauty blogerkám, toužila osahat si a vyzkoušet ty zázračné pudrové produkty, které tak všechny milují a opěvuji!

Objednala jsem si tak ze zahraničí slavný Ambient Lighting Powder v odstínu Dim Light a byla zvědavá, jaký bude a co na mojí pleti zvládne vytvořit. Bála jsem se, že budu zklamaná, přeci jen Hourglass patří k těm dražším značkám a má očekávání byla velká.

Pudr dorazil rychle a já mohla začít s testovat. Na první pohled jsem si zamilovala obal, který je elegantní a pevný. Obsahuje 10g produktu, což je opravdu dost vzhledem ke konzistenci. Pudr je totiž pevně "zapečený" a minimálně práší. Velmi dobře se však nanáší a stačí ho troška, se kterou na pleti vytvoří opravdu krásný efekt.

Odstín Dim Light používám na celý obličej velmi lehkou rukou. Nemusíte se bát efektu disko koule, přesto pleti dodá nádherný zdravě lesklý vzhled.

Pudr nanáším větším a hustějším štětcem od MAC, to se mi osvědčilo nejvíce.

Pudr zafixuje make-up, ale hlavně na obličeji vytvoří dokonalý vyhlazený a až photoshopový efekt. Mám smíšenou pleť s klasicky mastnější T-zónou, nanáším ho na celý obličej a vypadá božsky.

Nejvíce se mi osvědčil v kombinaci s Dior Backstage nebo Fenty Beauty make-upem, to se mi efekt na pleti líbí nejvíce. Nemám pocit nějaké velké krusty nebo masky, jen lehkého krytí s krásným efektem. Pěkně ale vypadá na všech make-upech, které doma mám a běžně používám. 

Když se mi narodil malý a já úplně neměla čas a ani náladu na full face, používala jsem jen korektor pod oči zafixovaný sypkým pudrem od RCMA a celý obličej jsem pak lehce přepudrovala právě Hourglass pudrem a bylo. Dim Light mi sedí o něco více v létě, v zimě si musím dávat pozor,  abych neměla jinak barevný krk, tak na to pozor, není úplně nejsvětlejší. 


Jak už jsem říkala, mám smíšenou pleť, mastnější střed obličeje s viditelnějšími póry, černé tečky na nose...ale jak můžete vidět, ten efetk na obličeji je prostě krásný. Sametová a vyhlazená pleť, zdravý lesk.


Takže jak jste asi pochopili, do pudru jsem se zamilovala a moje sbírka Hourglass produktů už teď obsahuje i tvářenky, bronzery a další odstíny lightining pudrů.

Za sebe můžu jen a jen doporučit a už si je konečně můžete zajít i osahat na živo do Sephory, hurá! Ač se jedná o dražší produkt, vydrží opravdu dlouho a za ten výsledný efekt na obličeji stojí. 

Znáte značku Hourglass?





You May Also Like

2 komentářů

  1. Já jsem si letos ve slevách pořídila od Hourglass dvě paletky a taky jsem moc spokojená :) Nicméně zrovna ambient lighting pudry samostatně pořizovat nebudu. Jsem zvyklá pleť ráno dobře zapudrovat a už se do večera o nic nestarat, ale s nimi se i s matujícím make-upem za pár hodin lesknu. Nicméně pod oči fungují super :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)