REKONSTRUKCE: RANDOM

by - 15:29

Dnešním článkem bych ráda zabředla z vyloženě kosmetických článků k těm z kategorie "home". Loni, těsně na začátku pandemie, jsme koupili byt - starý a na kompletní rekonstrukci. Ač se to tehdy zdálo jako ne příliš vhodná doba, když vidím ty ceny nemovitostí teď, ještě jsme to vlastně vychytali. Byt jsme během půl roku, z velké části svépomocí, zrekonstruovali a na začátku letošního roku se konečně přestěhovali. S batoletem to byla tedy výzva a ještě stále nejsme úplně hotoví. Nebo takhle, jsme, ale některé pokoje máme zatím poskládané z "co kde zbylo" a až postupně budeme předělávat a dávat nábytek nový. 

Během zařizování jsem hodně sjížděla různé články a pinterest jako inspiraci, takže doufám, že třeba i já někoho inspiruji těmito články. Trošku tak nabouráme kosmetické články, dneska vám ukážu pár střípků a postupně bych se ráda zaměřila na konkrétní místnosti. 

Po nastěhování jsme nějakou dobu bydleli bez dveří, což s malým batoletem je celkem sranda, ale uteklo to a my se konečně dočkali. Celkově byt strašně těmi obložkami a dveřmi prokoukl a začal vypadat mnohem více jako domov. Mimochodem branku, kterou máme z kuchyně/obýváku do chodby vřele doporučuji, pokud máte taky malého objevitele a potřebujete alespoň trochu v klidu uvařit :)

Strašnou radost jsem měla z postele, která nám také došla později a chvíli jsme spali jen na matraci. Je to moje vysněná, čalouněná postel s úložným prostorem. Jinak v ložnici chybí ještě spoustu detailů a dekorací, ale to hlavní tam je a zbytek doladíme postupně.

Co jsem si užívala asi nejvíc, bylo zařizování dětského pokoje. Není nijak velký, ale od začátku jsem měla jasnou představu, jak ho chci. Ještě také není úplně hotový, ale už z velké části odpovídá tomu, jak jsem si ho vysnila. A Daník ho miluje a to je nejdůležitější!

Malé drobnosti dělají byt domovem, alespoň pro mne - v dětském pokojíku má tak malý například sedací lavici s polštářky, kde si čteme, nebo ještě raději za polštářky schovává autíčka a já je pak musím hledat. Co nám ale chybí a na čem bych chtěla během prázdnin více zapracovat, jsou různé dekorace, obrazy a fotografie. Máme v podstatě v celém bytě ještě holé zdi a působí to dost studeně.

Když jsem se o tom doma bavili, shodli jsem se, že půjdeme místnost po místnosti postupně a raději pomalu, ať si pořádně promyslíme co kam dáme a co se nám opravdu líbí. První vlaštovkou v podobě fotoobrazu, je snad moje nejoblíbenější fotka malého z loňského léta, kterou si hodláme pověsit do pracovny.

Zhotovit jsem si ho nechali zde a musím říct, že jsem teda nadšená. Nikdy předtím jsem fotku na plátně v ruce neměla a vypadá to opravdu dobře. Byla jsem stránkou oslovena s nabídkou barterové spolupráce a s nadšením jsem přijala, protože právě fotografie a obrazy na zdi teď doma řešíme. Vybrat jednu fotku nám teda dalo dost zabrat, což jestli máte děti a ještě první, tak určitě chápete :)

Původně jsem ještě přemýšlela nad nějakou naši svatební fotografií, ale nakonec vyhrál Daník. Fotoobraz je kvalitně zpracovaný a má nádherné barvy. Na tiskarik.cz vás to při vytváření přímo navádí v editoru a upozorní, zda je fotografie dostatečně kvalitní, aby obraz vypadal dobře. S tím jsme také trošku bojovali, protože jsem měla ještě asi další dvě fotky, které naprosto miluju, ale byly z mobilu a kvalita bohužel nic moc.

Jedinou věcí, kterou máme v bytě na zdi je dětský metr na zdi, který malý dostal ještě v porodnici a předtím ve starém bytě nebylo, kam ho dát. Teď ho má mezi knihovničkou a postelí a ještě se do něj chystám doplnit fotografie. Jakmile dokončím dětský pokoj, chystám na něj samostatný článek, ještě ale čekáme na úchytky, poličky a nějaké další drobnosti.

Co vy a zařizování? Máte ho rádi, nebo naopak nesnášíte?

*článek obsahuje barterovou spolupráci


You May Also Like

3 komentářů

  1. Všetko vyzerá nádherne! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  2. great post!Like your blog, thank you for sharing.

    luxhairshop Black Friday best toupee homecoming

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat
  3. To moc dobře znám. Rekonstrukce bytu, to není žádná sranda. My ho předěláváme vlastně už od loňska. Jako nejhorší věco jako samonivelační hmoty a podlahy už máme za sebou. Takže v tomhle ohledu jsme v suchu. Ale pořád se dodělávají takové ty neviditelné detaily. Zásuvky, elektřina, různé poličky a tak dále. :-)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)