ZAPOMENUTÉ NOVINKY Z KONCE ROKU + úlovky z Rakouska

by - 10:00

Stále se řídím heslem: Pozdě, ale přece! A tak vám dneska ukážu pár novinek, které jsem si pořídila koncem roku jak u nás, tak také v Rakousku, kam jsem se vypravila ještě snad někdy v listopadu. Pokud mě sledujete na instagramu, tak už znáte důvod mé omezené aktivity ke konci a na začátku roku - čekáme miminko. Nebylo mi úplně dobře, a taky ze začátku má člověk trošku jiné starosti. Postupně bych se však ráda vrátila do původního tepma s články, jen teď budu asi chvilku dohánět nějaké novinky, přesně jako teď.
A jdeme hned na to. Značka Toni&Guy šla poměrně dlouho mimo mě, nicméně jsem si nejprve pořídila kondicionér a později sáhla i přímo po šamponu na suché vlasy. Zatím ho používám krátce, ale myslím, že si budeme rozumět. Stejně tak jsem si na vlasy pořídila řídký hřeben, který je super, pokud si dělám vlny a chci je jen lehce pročesat, aby působily přorozeněji. 
Cukrovou pastu na odstranění chloupků jsem chtěla vyzkoušet hodně dlouho, tak jsem si ji konečně pořídila a odhodlávám se ji zkusit. V Teta drogerii jsem objevila plátýnkovou masku od Freeman s rakytníkem. Masky Freeman mám ráda, takže jsem byla zvědavá, jak se jim povedla plátýnková verzce. A na zkoušku jsem vzala i bázi pod oční stíny od Catrice
Vánoční box oblíbenců ze Sephory jsem vám podrobněji ukazovala v samostatném článku hned jak jsem si ho pořídila, takže pokud vás zajímá, co ukrývá a jak jsem s produkty spokojená, tak ho najdete zde.
Ke konci roku jsem vychytala i super slevy na zahraničních eshopech. Koupila jsem si tak do zásoby beauty blender za poloviční cenu, než za jakou ho koupíte v Sephoře, a také dva štětce od Zoeva, které jsou opravdu nejlepší a nedám na ně dopustit. Konečně jsem se také odhodlala objednat si minerální make-up od Annabelle Minerals rovnou i se štětce, který je určený na jeho nanášení. Určitě pak sepíšu své dojmy do samostatného článku. A před Vánocemi jsem si koupila třpytivý lesk na rty od značky trend it up, který je překvapivě nejen krásný, ale také velmi příjemný a nelepivý na rtech, určitě ho za sebe můžu doporučit. 
A jako poslední tu mám již zmiňované nákupy z rakouských drogerií. Pořídila jsem si hned několik balíčků nejlepších odličovacích tamponků s pandou. Mimochodem mi někdo z vás psal, že se údajně dají sehnat i u nás v Penny Marketu, takže se tam musím skočit podívat. Sáhla jsem také po paletce očních stínů od značky L.O.V, kterou neznám, ale paletka mě z testeru celkem zaujala a stála do 10 euro. Od EOS mě zaujal nový, olejový balzám na rty a koupila jsem si také dvě cestovní lahvičky na kosmetiku a štětec na ztrácení stínů od Ebelin, který se dá sehnat i u nás je skvělý. 
Tangle Teezer používám už roky a jsem moc ráda, že jsem si nyní pořídila verzi s rukojetí, protože se s ní pracuje ještě lépe, než s tou klasickou. A jako poslední jsem vzala deodorant bez obsahu hliníku od značky Borotalco a musím říct, že jak šla ze začátku tato značka mimo mě, tak tento deodorat jsem si zamilovala a od začátku těhotenství vlastně nepoužívám nic jiného.

A to je prozatím vše. Zaujal vás některý z produktů, nebo máte s ním zkušenosti?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Zaujal mě štětec Zoeva. Jelikož mám štětců málo a už je mám i delší dobu, tak pokukuji po nových. A ty od Zoeva mě velice lákají :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Cukrovou pastu mám doma už pár let.. První, druhá i třetí zkušenost s ní byla katastrofa. Při první se pasta lepila všude, pak jsem si v kůži vypálila jizvu a nakonec jsem si udělala v tříslech obrovský modrák :-D haha.. Nedávno jsme s cukrovou pastou pracovali ve škole a konečně měla úspěch :-) a udělala to, co jsme od ní očekávala celou dobu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)