HUDA BEAUTY - Liquid Matte, Lip Strobe, Lip Contour - Bombshell, HeartBreaker, Shameless

by - 19:08

Tekuté rtěnky patří mezi produkty, které jsem objevila teprve rok, dva zpět. Stále platí, že preferuji rtěnky hydratačí, než ty matné, proto mi i celkem trvalo dostat se k těm tekutým. Našla jsem však mezi nimi své oblíbence, které moc ráda nosím například do divadla, nebo na různé oslavy. Kromě jedněch z nejznámějších od Sephory, které mi vyhovují, jsem si zamilovala i Liquid Matte od Huda Beauty. Vím, že tyto rtěnky dost lidí buďto miluje a nebo nesnáší, ale mně vyhovují. 
Už delší dobu mám doma odstín Bombshell a během povánočních výprodejů jsem v Sephoře natrefila na set rtěnky, lesku a konturovací tužky, který jsem tam prostě nemohla nechat. Bohužel, tento set už dostupný není, ale samostatně produkty seženete bez problémů. 
Rtěnky mají moc pěkné balení, které se mi líbí a to malé je praktické do kabelky. Oceňují, že i když jsem tu plnou velikost rtěnky několikrát měla narvanou v malé kabelce do divadla, nápis se neotřela a stále vypadá, jako nový. Tohle je sice maličkost, ale dost mi to vadí a trošku mi to kazí celkový dojem. Třeba u lesku na rty od MACu se nápis setřel prakticky okamžitě a to nestojí zrovna málo.
Odstín Bombshell patří k těm neutrálnějším a na rtech vypadá velmi přirozeně (viz níže). Celkově jsou tyto rtěnky na rtech velmi příjemné, nelepí a nedrolí se mi. Jejich konzistence je poměrně dost tekutá, ale dobře se mi s nimi pracuje, neroztékají se mimo konturu rtů a rovnoměrně se nanáší. Musím říct, že celkově se mi s nimi pracuje lépe, než s hutnějšími či "našlehanými" texturami tekutých rtěnek. Tyto jsou totiž na rtech velmi lehké a já nemám ráda, pokud mi něco udělá nepříjemnou krustu. 
Co se výdrže týče, tak není tak dlouhá, jako u rtěnek Sephora, ale řekla bych, že je to trošku daň za jejich unikátní texturu. Mně osobně to nevadí, jídlo i pití zvládnou tak, že pak nevypadám jako Joker, i když drobná oprava je občas na místě. 
Co se Lip Strobe týče, tak ten, ač jsem se ho trošku bála, jsem si opravdu zamilovala. Konkrétně mám odstín Shameless. Opět mi vyhovuje malé balení, které je na podobný produkt tak akorát a nemusím se bát, že by se mi zkazil, než bych ho spotřebovala. Konzistence je úžasná, velmi lehká, nelepí, třpytky na rtech necítíte. Nosím ho buďto samostatně, nebo přes jemnou, růžovou či nude rtěnky. Lesk má třpytky do zlata, ale na rtech to není až tak výrazné, jak jsem se bála a vypadá to opravdu moc pěkně, velmi dobře nositelné i přes den. Přes rudou, tekutou rtěnku je to super oživení třeba právě do divadla nebo na večírek. 
Jak u lesku, tak u rtěnky mi vyhovuje aplikátor, který je dobře tvarovaný, jemný a nabírá tak akorát produktu.
Rtěnka z vánoční kolekce je v nádherném, rudém odstínu s názvem HeartBreaker. Ve stejném odstínu je i konturovací tužka, která se u těchto tmavších odstínů vždy hodí a je dobré s ní rty lehce vykreslit a určit jim tak tvar. 
Konturka má příjemnou konzistenci, není ani měkká ani tvrdá, dobře se s ní pracuje. Nerozpíjí se a nevysušuje rty, krásně po nich klouže a aplikace je tak rychlá.
Pokud rty vykreslíte konturkou, nanesete tekutou rtěnku a po jejím zaschnutí přetřete ještě zlatavým Lip Strobe, máte úžasnou, rudou-zlatou kombinaci, která se přesně hodí právě na Vánoce, na které byla tato kombinace mini produktů utvořena. 
Osobně bych řekla, že odstín HeartBreaker patří k těm červeným, které budou slušet většině, prostě taková ta klasická rudá.
Zde i společně s odstínem tekuté rtěnky Bombshell, který je ideální na běžné nošení.

Co vy a tekuté rtěnky, nosíte je? A jaká značka je vaše nejoblíbenější?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Od tejto značky mám dva rúže, ktoré majú krásnu pigmentáciu :) Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Já ještě nic od nich nemám, ale tohle vypadá skvěle :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. tekuté rtěnky nosím velmi ráda a značek mám hodně :-) ale momentálně jsem se vrátila spíše ke klasickým rtěnkám, jelikož jsem zjistila, že jich moje sbírka ukrývá několik, co jsem měla max jednou na sobě.. :(

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  4. Značka Huda Beauty mě láká, ale zrovna tahle sada ne :) líbí se mi spíše paletky.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)