FENTY BEAUTY by RIHANNA - Gloss Bomb - Fenty Glow

by - 18:42

Značku Fenty Beauty by Rihanna jsem si oblíbila hned, jak se k nám dostala do Sephory. Make-up stále patří mezi mé svaté grály a stejně tak se mezi ně poměrně snadno dostal i tento lesk na rty, který mi nadělil Ježíšek. Aktuálně můžete Gloss Bomb pořídit v Sephoře se třech odstínech, já mám doma odstín Fenty Glow.
Podle oficiálního popisku na stránkách Sephora, by se mělo jednat o velmi příjemný a lehký lesk na rty, který už nebudete chtít sundat a jehož odstíny budou slušet každé ženě. Lesk má XXL aplikátor, díky kterému se dobře nanáší a obsahuje složky, které by měly o rty zároveň i pečovat. Po použití jsou rty plnější a hladší. Toť oficiální popisek. Lesk navíc obsahuje broskvovo-vanilkovou vůni, která je opravdu velmi příjmená, není to nic umělého a přeslazeného a já jsem si ji zamilovala.
Povedené je i balení, které sedí celkově do konceptu Fenty Beauty. Není dlouhé, jako většina lesků, ale lahvička to dohání co se do šířky týče. Pěkně macatý je i již zmiňovaný aplikátor. Ten je velmi příjemný, dobře se s ním pracuje, je na rtech jemný a nenabírá zbytečně moc produktu.
Gloss Bomb obsahuje jemné třpytky, které jsou na rtech ale velmi příjemné a působí přirozeně, rozhodně nečekejte nějaké velké kousky, spíše celkově na rtech vytvoří lesk a dojem plnějších a zdravě, šťavnatě vypadajících rtů.
Trošku nepraktické je víčko lesku, které se snadno upatle, ale to už je tak nějak úděl pěkně vypadajích balení a jak se říká, na funkci to nemá vliv. 
Když jsem se rozhodovala, jaký odstín si pořídit, celkem jednoznačně jsem vybrala Fenty Glow. To ale v nabídce ještě nebyl nový, narůžovělý odstín, po kterém bych spíše sáhla nyní, protože mi přijde ještě o fous hezčí.
Přijde mi, že odstín Fenty Glow se přizpůsobí barvě rtů a spíše ji podtrhne. Ráda ho používám i na jemné, tělové rtěnky, kterým dodá tu pravou šťávu. Lesk je svou texturou na rtech velmi příjemný a působí lehkým dojmem. Trošku mi připomíná i olej na rty od Clarins. Po nanesení nemáte na rtech pocit hutnosti, nelepí a neroztéká se mimo kontury rtů. Přijde mi, že o rty i lehce pečuje, rozhodě je nevysušuje a ztrácí se z nich tak postupně. 
Lesk zakoupíte v Sephoře za 430 Kč. Aktuálně probíhá slevová akce 15 - 20 %, takže pokud zvažujete jeho nákup, určitě se vám teď vyplatí.

Co vy a lesky na rty? V poslední době se hodně vrací a i já jsem v nich znovu našla oblibu, hlavně tedy v těch, které nelepí a nepůsobí hutným dojmem na rtech. 
Můj osobní problém s lesky jsou však stále vlasy, které, pokud sáhnu po lesknu na rty, musím mít vždy sepnuté, jinak je mám hned přilepené na rtech a to teda opravdu nesnáším :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Moc pěkný odstín, ale jak říká Miska, nevím jestli za ty peníze bych ho musela mít.. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se strašně líbí a jednou na něj určitě dojde, ale řekla jsem si, že dokud nespotřebuji alespoň jednu věc na rty, tak si do té doby další nekoupím :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)