SPOTŘEBOVÁNO

by - 10:46

Po delší době tu pro vás mám opět článek, ve kterém vám tentokrát ukážu produkty, které jsem v poslední době spotřebovala. Většinu si kupuji opakovaně a jedná se tak o moje oblíbence. 
Sephora Instant moisture+ cream je mým velkým oblíbencem a mám už doma třetí balení. Krém mi sedí jak v zimě, tak i v létě, neucpává mi póry, pěkně hydratuje a nedělá mi neplechu pod make-upem, takže splňuje vše, co od hydratačního denního krému chci.  
Dále tu mám Glycolic Acid 7% Toning Solution od značky The Ordinary. Tohle tonikum mám doma už dost dlouho a jelikoč je lahvička poměrně velká a já jej nepužívala každý den, vydrželo mi opravdu dlouho. Porovnávala jsem ho s mým dalším oblíbencem od Pixie a určitě se můžete těšit na podrobnější článek, kde se dovíte, jestli bych si nakonec znovu koupila raději toto tonikum, nebo jeho brášku od Pixie
Olejíčky od Saloos patří také mezi mé velké oblíbence, používala jsem jak jejich odličovací, tak klasické obličejové a nyní zkouším olejíček Antistri, který by měl pomáhat s jizvičkami a zesvětlovat již vytvořené strie. Zatím můžu říct po spotřebování jednoho balení, že krásně voní, velmi rychle se vsákne, ale kůže zůstane jemná a hydratovaná ještě i ráno.  
Maska na vlasy od Lee Stafford je také mým velkým oblíbencem. Nejen že naprosto božsky voní, ale vlasy jsou po ní nádherně jemné a lesklé. Toto je také již mé druhé balení a určitě ne poslední. 
Zero Oil Pore Purifying Toner od Origins jsem již recenzovala samostatně a je to také jeden z produktů, které jsem si zamilovala a určitě si je pořídím znovu. Na pleti je velmi příjemný, ale mám pocit, že opravdu něco dělá a pomáhá s pupínky a ucpanými póry. 
NIVEA MicellAIR skin breathe expert odličovač očního make-upu jsem si pořídila na zkoušku, protože jsem pořád nenašla ještě odličovač očí, se kterým bych byla 100% spokojená. A ani tento mě nepřesvědčil o tom, že je nej. Určitě patří mezi ty lepší, které jsem zkusila, ba možná nejlepší, ale stále jsem s ním měla problém v tom, že byly dny, kdy mi odlíčil řasenku krásně a z toho stejnou řasenku za týden sotva trochu rozpustil a ne a ne ji pořádně odlíčit.  
Korektory od CATRICE se tu objevují už roky a stále patří mezi ty nejlepší, co jsem měla možnost zkusit a nikdy mi také nechybí minimálně jeden odstín v kosmetické taštičce.  
A mým velkým oblíbencem, který kupuji stále dokola, je ta i řasenka od Miss Sporty. Tahle řasenka se dá v akci koupit okolo 50-60 Kč a je opravdu skvělá. Sedí mi kartáček, který dělá pěkné řasy, vydrží, nedrolí se a nemaže se mi pod obočí. Prostě taková moje jistota z drogerie, na kterou se můžu vždycky spolehnout. 

You May Also Like

5 komentářů

  1. Korektor Catrice jsem teď také dopotřebovala, jsou super a kupuji opakovaně. Jinak znám ještě masku LeeStaford a za měě je to pecka, dllouho vydrží protože ji stačí málo a opravdu na těch vlasech něco dělá. Hold za kvalitku je asi potřeba si připlatit, ale mě to vůbec nevadí.

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám celkově u Nivei problém s odličováním očí. Ale teď mám jejich dvoufázový odličovač a ten je docela fajn. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. The Ordinary značku bych velmi ráda konečně vyzkoušela :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenku MS jsem také měla a za ty peníze je super. Korektory od Catrice jsou jasnou volbou.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)