Zimní péče o ruce a nehty

by - 20:24

Pokud, stejně jako já, trpíte na suché a popraskané ruce, tak by se vám mohl dnešní článek hodit. Ačkoliv nosím rukavice a mazat se snažím pravidelně, na suché ruce prostě trpím a málokterý krém mi vyhovuje. Nesnáším příliš mastný pocit, ale krém musí zároveň něco dělat. Se suchými rukami se bohužel pojí i suchá nehtová kůžička, která tak nevypadá vůbec pěkně a navíc se i v důsledku toho snadno tvoří záděry. Postupne času jsem si našla své oblíbence mezi krémy na ruce a právě ty vám v pokračování článku blíže představím.
Mým absolutním favoritem a letošním objevem je Mixa Intensive Care, kerý jsem objevila letos v létě a zatím jsem nic lepšího nenašla. V létě se mi totiž na kloubech prstů vytvořilo něco jako ekzém a nic z toho, co jsem měla doma, mi nepomáhalo. Googlila jsem a na doporučení si pořídila právě Mixu, která s ekzémem zatočila asi do dvou dnů. Krém je na první pohled hutnější, ale krásně se roztírá, je mastnější, ale rychle se vsákne a nezanechává takový ten ultra mastný a upatlaný povlak. Skvěle hydratuje a při pravidelném používání vypadají ruce o dost lépe. Navíc, pokud neholdujete parfemaci, tak tohle je přesně krém pro vás.
Mým dalším oblíbencem je Astrid Vyživující krém s avokádovým máslem. Tento krém jsem dostala od zastoupení Astridu loni na jarní akci a okamžitě si ho zamilovala. Nejen že nádherně a velmi jemně voní, ale má příjemnou konzistenci, snadno se roztírá a ultrarychle se vsakuje. Nezanechává mastný ani lepivý pocit a pěkně hydratuje. Ne tolik, jako Mixa, ta mi opravdu přijde jako první pomoc a popraskané ruce okamžitě zklidňuje a zaceluje, ale na každodenní mazání je tohle můj velký oblíbenec.
Mou kabelkovou láskou jsou tyto mini krémy od The Body Shop, které si pravidelně kupuji když mají akci 2+1. Nádherná vůně je zaručená u všech, je jen na vás, co zrovna bude vonět vám, ale vedle rozhodně nešlápnete. Krém má praktickou, malou tubičku, která je pěkně měkká, takže z ní dostanete opravdu vše, co je uvnitř. Navíc také pěkně hydratuje, ale hlavně se okamžitě vsakuje a nelepí - prostě ideální krém do kabelky (i do malých psaníček) jako první pomoc na cestách.
A jako poslední tu mám pomocníka a nehtovou kůžičku - balzám na nehty od Saloos. Tento tuhý balzám v kalíčku taje pod teplem prstů, takže stačí jen párkrát zakroužit a nanést na nehtovou kůžičku. Já tento krok dělám vždycky večer a ten efekt při pravidelném používání je obrovský. Nedám na nej dopustit a na stolečku u postele ho mám už pěkně dlouho. 

Co vy a péče o ruce? Máte nějaké osvědčený produkt, na který nedáte dopustit?


You May Also Like

7 komentářů

  1. Poslední dobou suché ruce nemám ale mívala je dřív hodně vysušené z bývalé práce a mohu pochválit ten Astrid s avikadem, mám ho taky a fakt není špatný.

    OdpovědětVymazat
  2. Astrid krém na ruce také používám je to můj oblíbenec :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat
  3. Přes zimu mám ruce opravdu šílené, takže se snažím jim pomoct snad všelijak. Balzám s karité jsem zkoušela, ale nějak extra mě neoslovil, ikdyž je pravda že už je to docela dávno, takže teď bych měla třeba jiný názor. Ale ty krémy od Body shopu jsem už okupovala, ten ráda vyzkouším :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Mne teraz v zime pomáha iba krém od Manufaktury, ktorý pokožku krásne premastí :D Ale článok skvelý, vyskúšam aj tvoje tipy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju krém od Neutrogeny-Nordic berry. V zimě mám ruce v opravdu strašném stavu, a to jednak kvůli mrazu a druhak častému mytí rukou. Nic mi nezabírá jako tento krém, který můžu dát i na doslova do krve rozpraskanou kůži a mám jistotu, že ji nepodráždí. Na běžné mazání snesu cokoliv, co nelepí a rychle se vsákne (např. limitky z Yves rocher, Dove...)

    OdpovědětVymazat
  6. U mě vede modrá nivea. Tedy od té doby co jsem zjistila, že se kromě kalíšku dá koupit i v tubě. A pak skinfood :-) vždy si s ním natírám obličej a zbytek vetřu do ruk :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)