ORIGINS pleťové masky - Drink Up, Original Skin, Clear Improvement

by - 22:13

Pleťové masky používám pravidelně už několik let a postupně se mi mění nejen preference, ale také pleť samotná, takže se snažím masky uzpůsobovat aktuálním požadavkům. Dříve jsem používala hojně masky na mastnou pleť, detoxikační, které bojovaly hlavně s akné. To se mi teď výrazně zlepšilo a na občasné, zejména hormonální, pupínky už nepotřebuji takový kalibr, navíc mi už pleť spíše dráždily a vysušovaly. 

Co se týče pleťových masek, já osobně je vidím jako kategorii produktů, které seženete kvalitní jak v drogerii, tak také v parfumeriích z těch dražších cenových kategorií. Z drogerie mám ráda masky od Loreal (tu černou) či Saloos (jíl, ze kterého si masku uděláte). V poslední době jsem ale zkoušela masky hlavně z parfumerií a to prostřednictvím vzorečků a dárků k nákupu. Dostala jsem se tak ke značce Origins a poměrně snadno si ji oblíbila. V článku vám tak představím tři masky, které mám doma a které aktuálně používám.
Úplně první maskou, kterou jsem od značky Origins vyzkoušela, byla Clear Improvement Active Charocoal Mask to Clear Pores. Jedná se o klasickou černou masku s uhlím, která má za úkol zejména čistit póry, jak už její název napovídá. Tuto masku poměrně často můžete získat jako dárek k nákupu produktů Origins. Případně je fajn, že značka nabízí masky i v menším, cestovním balení.
Podle popisku na stránkách Sephory, kde tuto značku exkluzivně seženete, obsahuje maska dřevěné bambusové uhlí, které vytahuje z pórů nečistoty, bílý čínský jíl, který absorbuje toxiny a lecitin, který rozpouští nečistoty. 
Maska by měla být vhodná na všechny typy pleti, ale já osobně bych ji doporučila spíše na mastnější či smíšenou pleť, určitě ne na suchou či citlivou. Zasychá totiž poměrně rychle a do tvrdší krusty, které na pleti pne a opravdu vytáhne nečistoty a maz z pórů, ale logicky tím pleť vysuší a je nutné pleti následně dodat správnou péči po. Já osobně masku používám maximálně jednou týdně, protože aktuálně mám pleť smíšenou, ale spíše se kloní k té sušší straně. Před otěhotněním jsem ji měla mastnější.
Maska je hutnější, ale dobře se roztírá a zaschne poměrně rychle, já ji na pleti nechávám tak 10, maximálně 15 minut. Poté ji smyji vlažnou vodou. Póry jsou po použití stažené a pleť je jemná a vypadá pěkně. Doporučila bych ji hlavně na mastnou pleť s ucpanými či zvětšenými póry.
Jako druhou tu mám růžovou masku Original Skin Retexturizing Mask with Rose Clay, kterou jsem si koupila na zkoušku v cestovním balení při nákupu masky, kterou vám ukážu na konci článku. Maska by měla být 2v1 a Sephora uvádí, že obsahuje růžový jíl, kanadskou vrbu a jojobu. Napomáhá hloubkově čistit pleť a obnovuje texturu pokožky. Měla by také minimalizovat póry a rozjasňovat.
Tato maska mi sedí o něco lépe, než ta černá. Nezasychá totiž do tak tvrdé krusty, tudíž na pleti až tolik netáhne a navíc obsahuje drobné částečky, které při smývání fungují zároveň jako jemný peeling pleti. Také ji používám maximálně jednou týdně a pleť je po jejím použití, zejména díky peelingu, nádherně jemná a opravdu projasněná. Kdybych si měla vybrat mezi toutu a černou, volím rozhodně tuto. 
Textura masky je stejná, jako u masky černé, stejně dobře se roztírá a zasychá také těch 10-15 minut, déle ji na pleti nenechávám, protože pak se mi i celkem špatně už smývá.
Poslední maska a můj absolutní favorit, je Drink Up 10 Minute Hydrating Mask with Apricot & Swiaa Glacier Water. Tuto masku jsem dostala ve vzorečku k nákupu, který mi vydržel přesně na dvě aplikace, během kterých jsem si ji zamilovala natolik, že jsem si ji pořídila v plném balení. Jak už název napovídá, jedná se o masku hydratační, která obsahuje extrakt z řas a meruňkový olej, po kterém maska i nádherně, svěže voní. Ta vůně je jedna z věcí, kvůli kterým jsem si masku kupovala. Primárně je určena na suchou a normální pleť, ale aktuálně mi plně vyhovuje i na moji smíšenou/sušší pleť.
Textura je o něco lehčí, než u předchozích dvou masek, při nanášení není potřeba až taková vrstva, protože maska nezasychá, ale postupně se do pleti vsakuje. Měla by se nechat působit 10 minut a poté zbytek produktu setřit například tamponkem a vmasírovat do pleti. Já osobně si ji nechávám déle, většinou si ji dám večer a než mi proschnou vlasy, nechám ji vsakovat do pleti (klidně 1-2 hodiny). Zbytek poté setřu papírovým kapesníčkem. Co zbyde na pleti ještě vmasíruji a pleť přestříknu termální, nebo jinou hydratační vodou.
Ráno mám pleť nádherně "nacucanou" a jemnou. Při pravidelném používání je výsledek ještě patrnější. Čeho jsem se bála, bylo ucpávání pórů, ale to mi naštěstí maska nedělá. Za sebe ji můžu stoprocentně doporučit a užívám si každou její aplikaci. Jen doporučuji předem očichat v Sephoře, protože ta vůně je poměrně intenzivní a pokud by vám neseděla, asi nemá smysl si masku pořizovat.
Co vy a pleťové masky? Co od nich čekáte a máte nějakou oblíbenou?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Líbí se mi ta černá maska, ale i ta druhá. Já mám ráda jílové masky, které si můžu doma sama namíchat, ale neodolám ani maskám od Lorealu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě jsou masky na pleť důležitou a nezbytnou součástí scincare, jelikož pleti během chvíle dodají pořádný restart. Osobně se masky snažím používat aspoň dvakrát týdně a dost je střídám, jelikož se ze mě pomalu, ale jistě stává maskomil :D z těchto tří mě zaujala hlavně černá, jelikož mám problém s rozšířenými póry, takže vše co je zmenší je u mě doma vítáno :D

    MOJE TIPY NA JARNÍ LÍČENÍ

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)