Co mi letos nadělil Ježíšek?

by - 17:58

Stejně, jako každý rok, i letos mám pro vás nachystaný článek s tím, co jsem našla pod stromečkem. Já sama tento typ článků a videí mám moc ráda. Letošní Vánoce jsem si užila na antibiotikách, ale i tak stály za to a opět to hrozně rychle uteklo. Objeli jsme celou rodinu, popovídali, navzpomínali a na chvíli se zastavili. Doufám, že i vy jste měli pěkné Vánoce. A teď už k tomu, co jsem pod stromečkem našla já. (Omlouvám se, že je článek vydán až trošku později, ale pokud mě sledujete na instagramu, tak možná víte, že teď řešíme zdravotní problémy v rodině a na "zábavu" už nějak není kapacita)

Jako každý rok, ani letos tam nechyběly knihy. Dostala jsem všechny zbývající díly od Roberta Bryndzy a už se moc těším, až se do nich začtu.  
A Ježíšek mi nadělil i knihu povídek od Toma Hankse, na které jsem moc zvědavá, jako herce ho mám ráda, tak uvidíme, jaký bude spisovatel. 
Od bratra se švagrovou jsme dostaly poukazy a potom tuto knihu, kterou máme brát asi jako inspiraci v manželství :). 
Kalendář je u nás každoroční dárek, který nesmí chybět, letos jsem si vybrala s Krtečkem, kterému jsem prostě neodolala. No a žiletky, ty jsou taky vždycky potřeba. 
Od kolegyně v práci jsem dostala balíček se svíčkou a krémem na ruce a jelikož Ježíšek ví, že jsem zmrzlina, dostala jsem i prolamovací pytlíčky do kapsy na zahřátí.  
Od manžela jsem dostala posilovací gumu, která je řádně pevná, takže mi dá nejspíš zabrat. 
K napěňovači mléka, který jsem dostala k svátku, jsem letos pod stromečkem našla i šablony na obrázky do pěny, takže je musím už konečně vyzkoušet. 
Tangle Teezer je jediný kartáč, který rozčeše mé mokré vlasy. Kulatý kartáč jsem měla doma starý a vždycky mi na něm zůstala půlka hlavy, proto jsem si přála vyzkoušet kulatý kartáč přímo od Tangle Teezer a doufám, že s ním budu spokojená stejně, jako s klasickým kartáčem.
Od manžela jsem pak dostala ještě sadu štětců od Zoeva v nádherném zeleno-zlatém pouzdře.  
Ježíšek ví, co používám nejvíce a co mi akorát došlo, proto jsem dostala zásobů svých oblíbených produktů od Manufaktury a dvoufázovou micelárku od Garnier. Od kamaárdky jsem pak dostala ještě tělové mléko od Yves Rocher a kartu do CaA. 
No a protože i manžel ví, čím mi udělat radost, tak jsem pod stromečkem našla i krabičku od Sephory plnou produktů (dokonce i vzorečků), které teď poctivě zkouším. 
Přála jsem si parfém Joy od Dior, který nejen, že má úžasné balení, ale opravdu nádherně mi voní. Stejně tak jsem už dlouho chtěla vyzkoušet řasenku od Benefitu. Došla mi i má nejoblíbenější a za mě i nejlepší báze pod oční stíny od NARS a jsem moc ráda, že jsem pod stromečkem našla i lesk na rty od FENTY beauty, který jsem teda už zkoušela a je super, krásně voní a nelepí.  
Vánoce bez ponožek a spodního prádla? Ani náhodou, takže i letos jsem tyhle nezbytnosti pod stromečkem našla. 
A přála jsem si také tuhý šampon od LUSH, který už jsem měla a skvěle mi seděl. Navíc i nádherně voní. Dostala jsem k němu i praktickou krabičku. 
No a moje švagrová mi vyrazila dech, když jsem pod stromečkem u nich doma našla tohle mega balení parfému od Lancome. Na seznamu jsem měla buď Dior nebo tento s tím, že se mi líbí oba a ať si vybere Ježíšek, ale tohle jsem nečekala a udělalo mi to obrovskou radost.

No a to je vše! Co pěkného jste pod stromečkem našli vy? Já mám z dárků velkou radost a radost mám i z toho, že mnou darované dárky měly úspěch. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Knížky jsou samozřejmě fajn, ale u nás to byly díky novému bytu hlavně moderní luxusní pohovky, gauče a další věci. Prostě nový byt. Teď už mi to ale ani nepřijde, že je to vlastně půl roku nové. :-) Skoro by člověk řekl, že je to už tolik let, že bych na to zapomněl.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)