SEPHORA FAVORITES - Beauty Essentials

by - 11:14

Při nakupování vánočních dárků jsem v Sephoře neodolala a pořídila si jednu z jejich krabiček s výběrem oblíbených produktů. Vím, že něco podobného běžně dostanete v USA, ale u nás jsem podobný box letos viděla poprvé. Rozhodovala jsem se mezi dvěma a nakonec zvolila právě ten, který uvidíte v dnešním článku, protože vím, že všechny produkty, které v něm jsou, určitě využiju. Box stojí v plné ceně 850 Kč, vyplatí se ale určitě použít nějakou slevu.
Pokud máte v rodině nějaké kosmetického nadšence, tak tohle by mohl být velmi pěkný dárek. Nejen, že uvnitř najdete hned několik super produktů, ale samotný box vypadá moc pěkně a vánočně, což byl určitě účel. 
V papírové krabičce najdete papírovou výplň a devět produktů, z toho tři v plné velikosti a zbytek v miniaturách, což mi ale třeba u laku na nehty vůbec nevadí, protože jich mám víc a ještě nikdy jsem snad nestihla celý lak spotřebovat předtím, než mi stihnul vyschnout. 
A rovnou se mrkneme na konkrétní produkty, které v boxu najdete. Jako první tu mám sprchovou pěnu od značky RITUALS z řady Sakura, která nádherně voní, balení je super na cesty a pokud vás baví koncept sprcháčů v bohaté pěně, tak tohle určitě vyzkoušejte. V drogerii už najdete několik sprchových pěn, ale od RITUALS si pamatuju jednu z úplně prvních, kterou jsem vyzkoušela, ještě když fungoval Ladybox (kdopak to pamatuje???). A ač je tahle značka dražší, tak jejich produkty neskutečně nádherně voní a já jsem byla vždycky spokojená.
V krabičce najdete i miniaturu řasenky Better than Sex od Too Faced, kterou mám vcelku ráda, ale plné balení bych si nekoupila, protože strašně rychle vyschne (jednou jsem ho měla a stačilo) a za tu cenu to fakt není až tak wow. Raději mám Paradise od L'oréalu, která sice také docela rychle vyschne, ale je i o dost levnější. 
V plném balení je pak rtěnka v tužce od značky NARS v nádherném, temně červeném odstínu Cruella. Na rtech je velmi příjemná a je to přesně taková ta červená, sváteční barva.
V miniaturce je tu pak Hangover X také od Too Faced - tedy hydratační báze pod make-up, kterou mám už doma a pro moji pleť je super teď v chladnějším počasí. Velikost bude ideální do cestovní taštičky.
Nadšená jsem z laku od O.P.I, který má také nádhernou, vánočně červenou barvu. Je to můj první lak od této značky, takže jsem ráda, že jsem měla možnost zkusit si i nějaké "dražší" značky laků na nehty.
Dále v boxu najdete miniaturku tattoo liner od Kat von D, kterou jsem ještě nezkoušela, ale hodlám se na ní konečně naučit udělat si linky, které by byly dostatečně reprezentativní na to, abych se s nimi mohla ukázat před lidmi. 
Rozjasňující bázi pod make-up od značky Becca jsem okukovala v obchodě několikrát, ale nikdy mě nenalákala natolik, abych si ji koupila. V miniaturce ji moc ráda vyzkouším a uvidíme, jestli mi bude sedět víc, než zatím můj oblíbený strobe cream od MAC.
A poslední dva produkty jsou potom masky. Od Sephory jsou v boxu pásky na nos s černým uhlím, které by měly odstranit černé tečky. Ty já mám, takže uvidíme, jestli s nimi zatočí, nebo ne.
Posledním produktem je plátýnková maska od GlamGlow s bublinkovým efektem, na kterou jsem opravdu zvědavá. Od GlamGlow mám ráda jejich černou a hlavně bílou masku v tubě, které mi póry opravdu umí vyčistit.
Za mě jsou tyhle boxy super na vyzkoušení nových produktů a přivítala bych je i během roku, nejen na Vánoce. 

Tak co, mrknete se po nějakém?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Do Sephory mile ráda někdy zavítám. Škoda, že u nás ve městě ji nemám a dostanu se do ní jen když jedu mimo domov. Krabička oblíbených produktů mi přijde super protože tak obsahuje dobré věci a ne dreky, které často bývají v jiných boxech.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  2. Masky od značky GlamGlow mě lákají dlouho :-) ale stále mě odrazuje ta vysoká cena.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)