BENEFIT Triple Performing Facial Emulsion

by - 9:00

Značku Benefit mám moc ráda a doma od ní mám hned několik produktů, které patří mezi mé stálice. O tom, že mají i pečující řadu kosmetiky jsem samozřejmě věděla, na jejich oční a hydratační krém jsem četla několik pochvalných recenzí, ale nikdy jsem nějak neměla potřebu do těchto produktů investovat a vyzkoušet je. Když jsem však byla na zkoušce svatebního líčení, Gabča, která mne líčila i česala, na mě použila právě tuto emulzi a já se zamilovala. A to dokonce natolik, že jsem si ji chvíli na to pořídila domů. 
Emulze Triple Performing je úžasně příjemná na pleti, neobsahuje oleje, což je super, pokud máte mastnější pleť, skvěle hydratuje, ale nezanechává mastný film a obsahuje také SPF 15. Já jsem ji používala hodně v létě, kdy jsem měla ze sluníčka obličej vysušený a sahám po ní moc ráda i teď na podzim, kdy už začíná mrznout a fouká ledový vítr. Používám ji vždycky ráno, pod make-up, kde funguje skvěle a make-up dobře drží.
Co se musí Benefitu opravdu nechat, jsou obaly, protože ty vážně stojí za to. Celá lahvička, která obsahuje 50,3 ml produktu, je skleněná. Balení obsahuje pumpičku, což je super a zavírání připomíná korkový špunt. Moc pěkně lahvička vypadá na poličce s ostatními produkty, které používám, na cestování už asi tak praktická nebude, ale to mi nevadí.
Samotná emulze velmi lehce a příjemně voní. Hustotou se spíše blíží gelovému krému, než vyloženě hydratační emulzi (alespoň těm, co jsem zatím zkoušela). Skvěle se roztírá a rychle vsakuje do pleti, kterou mi nádherně zjemní a tak až napumpuje. Jako základ pod make-up mi naprosto vyhovuje. Moje pleť je smíšená, ale mám dny a období, kdy je spíš sušší. Mé dva nejoblíbenější make-upy (Double Wear a Fenty Beauty) jsou také sušší, proto, pokud je i má pleť zrovna v této fázi, je pro mě nutnost použít něco více hydratačního, jinak make-up nevypadá tak dobře. 
Z čeho mám vždycky strach, když zkouším nějakou novou pečující kosmetiku, je akné. To sice (musím zaklepat) je poslední dobou minimální, ale snažím se držet se stejných produktů a experimentovat co možná nejméně. Jsem moc ráda, že mi emulzce pleť nedráždí a neucpává póry, takže se nemusím bát ji použít.
Cena tohoto produktu se pohybuje okolo 800 Kč, pokud nevyužijete v Sephoře slev. Já osobně ji mohu doporučit a nalákala mě k vyzkoušení dalších kousků z této pečující Benefit řady. Na druhou stranu, je to poměrně drahá sranda a není to produkt, bez kterého byste nemohli žít. Takže pokud na něj máte finance, sháníte lehký, vysoce hydratační přípravek pod make-up (já emulzi v podstatě používám jako bázi), tak do ní běžte a věřím, že budete spokojení. Řekla bych však, že je to spíše takový rozmazlující krok navíc pro pleť, bez kterého se dá fungovat.

Máte zkušenosti s pečující kosmetikou Benefit? A potrpíte si na dražší pečující kosmetiku, nebo si vystačíte s tou z drogerie?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Od Benefitu ještě nic nemám ale někdy bych si ráda něco pořídila :-D Ani nevím, že mají pečující kosmetiku. Každopádně lahvička vypadá luxusně. Z akné mám taky kolikrát obavy, když začnu používat něco nového..

    OdpovědětVymazat
  2. Emulze vypadá nádherně! I ten obal vypadá moc hezky. :)
    Woodnote

    OdpovědětVymazat
  3. Lahvička emulze je nádherná :) on benefit ty obaly a lahvičky produktů umí!

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)