ZAPOMENUTÉ NOVINKY 1

by - 8:00

Ještě pořád jsem nedohnala skluz, který jsem s novinkami nabrala na jaře, před svatbou a během léta, do konce roku to snad doženu a od ledna doufám, že naběhnu zase na cca měsíční zveřejňování. V dnešním článku vám tak ukážu ještě produkty, které jsem kupovala někdy v červnu/červenci. Výhodou je, že jsem je už všechny pořádně prozkoušela, takže vám k nim rovnou můžu i něco napsat. V brzké době přidám ještě "Novinky 2", kde doženu zbytek produktů.
A vezmeme to pěkně popořadě. Jako první tu mám balíček z Deciem, kde si pravidelně už druhým, či snad už třetím rokem objednávám produkty The Ordinary. Už několikrát jsem na blogu i Instagramu zmiňovala, že jejich produkty mám moc ráda a že mi hodně pomáhají a pomohly s pletí. Ty nejoblíbenější si objednávám pořád dokola a patří mezi ne například Kofeinové sérum pod oči, Niacinamide nebo různá séra s retinoly. Podrobněji o kosmetice The Ordinary se plánuji rozepsat v samostatném článku. V Sephoře jsem si těsně před svatbou pořídila duo krému a balzámu na rty od značky First Aid Beauty, která je u nás dostupná v omezeném množství teprve chvíli. Krém jsem zatím ještě nenačnula, ale balzám je úžasný a připomíná mi trošku Carmex. Do košíku jsem přihodila také opalovací krém SPF 50 v rozprašovači, který jsem nosila s sebou na pláž. Jelikož rozprašovač stříkal opravdu jemnou mlhu, dal se použít i třeba přes make-up. Odličovací mléko od značky Mixa je super a používám hlavně v době, kdy mám sušší obličej. No a z Rakouska, kde jsem byla služebně v červenci, jsem si přivezla hydratační sprej od značky Diadermine, kterou jsem předtím nezkoušela, ale vím, že se dá koupit i u nás v Rossmannech. Sprej je moc příjemný a má fajn malé balení, takže jsem si ho nechala v taštičce na cestování. 
V Rakousku jsem si také koupila šampon od značky John Frieda, kterou jsem předtím nezkoušela a jsem na nej moc zvědavá. Nechat jsem tam nemohla ani slavnou sprchovou pěnu od značky Bilou. Koupila jsem si také bělící sadu na zuby a mini sprchový gel z The Body Shop, který naprosto božsky voní. Během léta jsem si v rámci slevy v Tetě koupila s asi 40 % slevou hydratační kokosové mléko ve spreji od značky DOVE. Nejen že krásně voní, ale pěkně hydratuje a není mastné, hned se vsákne do pokožky.  
DOVE nebo Rexona deodoratny u mě vídáte už několik let, takže ani v těchto nákupech je nesmím opomenout. No a jako poslední tu mám úžasný, olivový peeling, který jsem si dovezla z Řecka, a který je opravdu skvělý. Je od značky Farcom, která má hned několik řad a třeba ta s granátovým jablkem naprosto božsky voněla. 
A jako poslední skupinu produktů tu mám spíše make-up. Fixační sprej od Milani jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a jsem ráda, že jsem si ho koupila, protože jsem ho hojně využívala právě na dovolené v Řecku. Tento má totiž "dewy" efekt a na opálené pleti dodával nádherný zdravý efekt.
Mini paletku stínů od Zoevy jsem v Sephoře nemohla nechat, je super skladná, takže se s ní skvěle cestuje. 
Dále tu mám korektor pod oči od značky Becca. Jedná se o první produkt, který jsem od této značky vyzkoušela a sedí mi. Korektor je v oranžové barvě, která právě redukuje tmavé kruhy pod očima a já na něj pak nanáším klasický plěťový korektor. 
Dále tu mám řasenku od Rimmelu, kterou jsem měla kdysi ráda a v drogerii jsem si na ni vzpomněla a vzala si ji tak z nostalgie znovu na vyzkoušení. No a jako úplně poslední tu pak mám sadu laků na nehty od Sally Hansen - jedná se o barevný lak a gellak. Sada je super a lak na nehtech vydrží o něco déle a je krásně lesklý. 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ta paletka od Zoeva vypadá zajímavě, nevěděla jsem, že začali dělat i cestovní paletky, to je dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To kokosové mléko od Dove MUSÍM vyzkoušet..

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Mohu se zeptat kdy vyjde samostatný článek na produkty The Ordinary?

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)