Makeup Revolution Re-Loaded paletka Division

by - 8:40

Značka Make-Up Revolution patří mezi ty, které moc nemusím a jejich produkty nevyhledávám, a to hlavně proto, že velmi okatě kopírují produkty ostatních značek. Ráda od nich mám korektor ala Tarte, ale jinak nic. Když jsem byla někdy začátkem září v Rossmannu, zaujala mě jedna z jejich paletek, která mi přišla jako ideální podzimní paletka. Navíc mi na první pohled nepřipomínala nic od jiné značky (pak jsem zjistila, že je to barevně paletka Subculture od Anastasia Beverly Hills...). Stíny od téhle značky si dost lidí chválí, takže jsem to prostě riskla, paletku si koupila a byla zvědavá, jaké stíny opravdu jsou.
Jak už jsem zmiňovala, barevně se mi paletka líbí moc, podobně složenou paletku doma nemám a barvy patří přesně mezi ty "mé" podzimní. Navíc obsahuje poměrně dost matných stínů, přesně ty, co jsem si říkala, že mi doma v těchto barvách chybí. 
Co se obalu týče, ten tak nějak odpovídá ceně paletky - 139,90. Je to obyčejný plast, ale na první pohled zavírání vypadá, že úplně naprd nebude a chvíli vydrží. Co se mi líbí je fakt, že chlívečky s jednotlivými stíny jsou pěkně velké a dostanete se tam tak pohodlně se štětcem.
Paletka obsahuje dva třpytivé stíny, jeden s takovým spíše leskem a zbytek stínů je matných. Už na první pohled, ještě než jsem do stínů šla prstem, mi přišlo, že budou sušší a bohužel ano. Tím pádem poměrně dost práší a jak můžete vidět na fotce, béžový stín, který jsem asi dvakrát vyzkoušela štětce už vypadá poměrně použitě. Stíny tak budou rychle ubývat. Konzistence mi moc nevyhovuje a za chvilku vám ještě názorně ukážu, co konkrétně. Co se týče nanášení stínů, na víčku se poměrně dobře roztírají a ztrácejí, ale co se mi vadí je fakt, že po nanesení stínů za chvíli nejsem schopna říct, jaké jsem na víčko nanesla. Barvy na víčkách vypadají v podstatě všechny stejně.
Zde horní řada stínů. Swatche jsem dělala prstem a podle toho jsou barvy poměrně intenzivní. Třpytivé stíny jsou klasicky výraznější, protože jsou o něco více krémové.
Druhá řada stínů, zde se mi moc líbí ta petrolejová, vínová i hnědá, ale jak jsem říkala, na víčku prostě už tak po půl hodině všechny barvy tak nějak ztmavnou a vypadají stejně "nijak".
Poslední řada stínů, opět díky tomu, že jsem swatche dělala prstem, vypadají stíny intenzivní a barvy pěkné, i když tato zelená s vínovou jsou velmi podobné těm z druhé řady.
Můj hlavní problém ale vidíte na této fotce. Toto je totiž nanesení stínů štětcem. Sami můžete posoudit, jak se ličí intenzita barev a ty třpytivé jsou najednou jen směs třptytek a naprosto ztratily svoji krémovost. Z paletky jsem zklamaná, dobře se na ni kouká, ale pro mě se použít nedá. Chci, aby stíny vydržly intentivní a pěkné, tyhle to ale neumí. Přenesla bych se přes jejich konzistenci, že jsou susší a prášivější, ale na co mi je paletka, kde všechny stíny na víčku vypadají stejně? Pokud se snažíte stíny pěkně rozetřít a ztratit, ony ztratí svoji pigmentaci a vznikne vám stejně barevný flek.

Já za sebe tuhle paletku doporučit nemůžu a nepřijde mi dobrá ani a tu její nízkou cenu. To už Catrice má lepší stíny. Nevím, jak je to u dalších provedení stínů Revolution, ale konkrétně tahle paletka prostě stojí za prd, ač obsahuje opravdu pěkné barvy.

Co vy a Revolution? Máte se stíny nějakou zkušenost? 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Škoda této paletky, odstíny jsou fakt pěkné :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, taky mě to mrzí, takové matné, podzimní barvičky doma nemám

      Vymazat
  2. Já mám tuhle značku hroozně moc ráda. Tahle paletka se mi na první mrknu líbila. Říkám si to je super obsah stínů právě na tohle období, ale z ruky, kde jsi stíny "swatchla", tak se mi nelíbí, zdají se mi nějaké vyblité. Velká škoda a nedivím se tvému zklamání z paletky.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, je to velká škoda, ale díky tomu, že už na ruce jsou ty stíny takové, na víčku pak vypadají vlastně všechny stejně, tak nějak neurčitě :/

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)