Dny MARIANNE 2018

by - 19:09

Minulý týden jsme si s mamkou tak, jako už posledních několik let, udělaly holčičí a vyrazily na Dny Marianne. Opět jsme měly jasné cíle, co koupit, což je vždycky fajn, letos to navíc bylo speciální - mamce se podařilo za ten rok zhubnout o více jak 20 kilogramů. Na podzim a zimu tak neměla nic, v čem by neplavala a při koupi zimní bundy a těch dražších kousků se slevy hodí více, než normálně, že?
Nakonec jsme byly velmi úspěšné a pořídily vše, co jsme chtěly (a i něco navíc, nečekaně). Já jsem si v Reservedu koupila tyto krásné, teplejší šaty s áčkovou sukní a úžasně příjemný a velký vínový šálo-šátek na podzim. 
Co mě teda mrzelo byl fakt, že ani na jednu z těchto položek jsem nemohla uplatnit kupon, jelikož letos měli přesně určeno, na co se sleva vztahuje a na co ne...Nebudu lhát, když řeknu, že mi to přišlo krajně debilní a podle reakcí zákazníků na prodejně, jsem nebyla jediná, ale budiž. Měla jsem ještě 100 Kč poukázku za body, tak jsem využila aspoň tu.
Každoročně chodím také do CCC, kde se koukám na podzimní boty. Lasocki je moje nejoblíbenější značka bot už několik let a ještě se mi žádné nerozpadly, nebo jsem je nemusela reklamovat. Letos jsem sháněla jednoduché nižší chelsea boty a ty jsem také sehnala. Mám tento typ botů na podzim a jaro moc ráda, jsou super pohodlné, vypadají dobře ke všemu a s teplejší ponožkou se dají nosit klidně až do zimy.
Zálusk jsem měla také na tmanší riflové kalhoty s lehce roztrhaným vzorem. Ne ve všech obchodech mi kalhoty sedí, protože mám poměrně široké boky, ale měla jsem štěstí a v Orsay našla kalhoty přesně podle mých představ. Jsou super pohodlné a pěkně obepínají postavu.
Jasno jsem měla i v tom, že potřebuji novou tělovou podprsenku. Tady mám však podobný problém, jako u kalhoty, tentokrát však né s boky, ale s úzkým hrudníkem. Opět už několik let kupuji podprsenky jen v Intimissimi, kde sahám po jejich bezkosticové kolekci. Letos byla v obchodě nejen sleva, ale také jako dárek cestovní taštička na spodní prádlo ve velmi pěkném a elegantním provedení.
Do Manufaktury jsme šly jedna pro dárek pro kamarádku a já jsem si šla pro další balení dvoufázové odličovací emulzce ze sedmikráskové řady. Tento odličovač jsem objevila díky mé kosmetičce, která mne líčila na svatbu a zamilovala se nejen do jeho příjemné vůně, ale hlavně do toho, jak dokáže jedním tahem odlíčit full face make-up jak nic. A jelikož se po dovolené u moře moje kůže považuje za hadí, tak jsem si ke krémům, které používám, přikoupila ještě tělový olej ve spreji ze stejné řady jako je odličovací emulze.
V Douglasu jsem se chystala využít kuponek na značku Toni&Guy a jelikož mi akorát došel kondicionér od Bione, sáhla jsem právě po novém kondicionéru. Zatím jsem ho zkoušela asi dvakrát a naprosto úžasně voní. Vzala jsem si také nové balení Batiste suchého šamponu, který stále patří mezi jediné, které používám a které mi opravdu sedí. Jako dárek k nákupu byla pak poukázka a odličovací ubrousky Douglas.
Ve Fannu jsem měla zálusk na Gosh řasenku a kosmetiku Lumene, ale nedostala jsem se tam, takže jsem nakonec objednávku udělala online. Vzala jsem si již zmíněnou řasenku Gosh Rebel Eyes a Lumene Artic Dew hydratační sérum, na které se už moc těším a doufám, že teď na podzim/zimu to bude přesně to pravé. K objednávce jsem ještě přihodila odličovací tamponky, které jsou již napuštěné a jsou super na cestování, protože je stačí pouze navlhčit a nepotřebujete s sebou tím pádem další tekutý odličovat. Slyšela jsem na ně chválu, že opravdu odlíčí vše, tak uvidíme. Dárečkem byl pak krém na ruce a vzorečky.
V Sephoře jsem toho měla v plánu více. Na co jsem si brousila zuby už před Dny Marianne, byla značka Fenty Beauty by Rihanna, která je teď nově v Sephoře. Bohužel, slevy se na ni nevztahovaly, takže jsem si pro make-up, který jsem chtěla hlavně vyzkoušet, zašla ještě týden před nákupy a to hlavně proto, že jsem si chtěla v klidu vybrat odstín a během Dnů Marianne v Sephoře zrovna moc klidu není. Make-up je mimochodem úžasný, už jsem o něm básnila na instagramu a chystám samostatný článek.
Na seznamu jsem měla krém Sephora, který používám už delší dobu a velmi mi vyhovuje i na moji smíšenou pleť. Skvěle hydratuje, ale je lehký a rychle se vsakuje, takže mi nedělá pod líčním neplechu. Jako dárek k celému nákupu potom byla miniatura řasenky Sephora (která je mimochodem jako dárek poměrně často a měla jsem ji doma už nekolikrát) a vzorečky jak parfémů, tak také například černé masky od značky boscia.
Jelikož mi doma akorát došel můj oblíbený avokádový krém od Kiehl's, o kterém jsem psala v minulém článku, hledala jsem jeho nástupce a nakonec to vyhrál GinZing od Origins, tak jsem na něj zvědavá. Jako dárek ke krému pak byla miniatura masky od stejné značky, kterou už doma mám a je super.
Od Too Faced jsem chtěla zkusit jejich novinku z řady Born this Way, kterou aktuálně testuji, tak uvidíme, jak obstojí. Jako dárek k nákupu pak byl Melted latex lesk v nádherném odstínu, který teď na podzim bude přesně to pravé.
No a poslední věc, kterou jsem tak úplně neplánovala (nebo ne teď), je duo rozjasňovačů Killawatt Foil od Fenty Beauty. Mají naprosto nádherné odstíny a já jsem si nakonec vybrala bronzovo-mentolové. Používám ho především jako oční stíny a celkově je to naprosto božský produkt, ale zkoušela jsem ho použít také jako rozjasňovač, což primárně je a musím říct, že jsem byla překvapená, jak "normálně" na tvářích vypadá, ač byste to takhle možná neřekli.
No není to nádhera? Určitě i na tento produkt čekejte samostatný článek, kde vám ho ukážu podrobněji a v akci.

No a to je vše. Ještě jsem teda v DM doplnila zásoby kapesníčků, odličovacích tamponků Ebelin atd., ale to jsem nefotila a ani žádná akce v DM neprobíhala, pouze klasické slevy z letáčku. Nakoupily jsme také pár darků už na Vánoce, hlavně pro synovce. 

Co vy? Účastníce se podobných akcí s jasnou představou, co koupit, nebo prostě jdete a uvidíte?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Letos jsem meěla moc velké výdaje, ale příští rok se chystám koupit sobě,muži i naší dcerce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. akorát mi přijde, že rok od roku je těch slev méně/ jsou více podmíněné nebo omezené, což je škoda, když už to propagují jako takovou velkou akci

      Vymazat
  2. Parádní kousky sis ve dnech Marianne pořídila :-) nejvíce se mi líbí ty boty. Jinak ten odličovač na oči od Manufaktury mám taky a je super!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)