KIEHL'S Creamy Eye Treatment with Avocado

by - 8:00

Krásnou sobotu všem! Po srpnové pauze, kdy jsem byla aktivní pouze na instagramu, a kdy jsem si užívala zasloužené líbánky a dovolenou, jsem se naplno vrhla do pracovního procesu, a také k psaní blogu. Byly dny, kdy jsem si na něj ani nevzpomněla a bohatě mi stačil instagram, ale ke konci prázdnin už se mi stýskalo a hlavně se mi nahromadilo spoustu věcí, které bych vám ráda ukázala. 

Jako první tu mám jeden z nejlepších očních krémů, které jsem kdy měla. Akorát jsem ho dopotřebovala, takže vám toho o něm můžu napsat co nejvíce. Jedná se o slavný avokádový oční krém od značky KIEHL'S, který jsem úplně poprvé vyzkoušela ze vzorečku. Ten mi mimochodem vydržel skoro na týden, což bylo super, protože jsem tak krém mohla pořádně vyzkoušet a rozhodnout se, jestli si ho pořídit, nebo ne. A vzhledem k tomu, že právě čtete tento článek, je vám asi jasné, že jsem si ho v plné velikosti pořídila.
Bohužel, u nás v Brně prodejna KIEHL'S není, proto jsem krém objednávala z eshopu a myslím, že jsem zrovna využila nějakou jejich akci s miniaturami k nákupu, což bylo fajn. Vybrala jsem si menší balení, které má 14 gramů. Krém má velmi jednoduchý a praktický obal, kterému nemám co vytknout a dobře se skladoval i se s ním cestovalo. 
Samotný produkt má lehce žlutou, až nazelenalou barvu a je na první pohled poměrně hutný. Musím říct, že ze začátku mi chvilku trvalo si na jeho konzistenci zvyknout a nabírala jsem si ho zbytečně moc. On totiž sice je hutný, ale pod teplem prstů nádherně taje a pak se skvěle roztírá. Než jsem si na to zvykla, mohla jsem si po rozehřátí krému natřít půlku obličeje, jak jsem si ho nabírala moc. Takže opravdu doporučuji prstem jen ťupnout a krém třít mezi prsty, sami rychle poznáte, že ho stačí velmi málo. Díky tomu mi balení vydrželo poměrně dost dlouho, většinou mám oční krémy spotřebované rychleji. 
Do očního okolí se krém vklepával skvěle a nenechával žádný mastný film. Na pleti mi byl velmi příjemný, neměla jsem nepříjemný pocit přílišné "hutnosti" a naopak ani pocit, že jsem si tam vlastně nic nenanesla. Používala jsem ho pouze večer, protože potřebuji poměrně dost korektoru a ráno jsem tak zvyklá okolo očí používat pouze lehký krém, na kterém korektor dobře drží. Krém se ale v pohodě dá použít i pod make-up, stačí ho vklepat a nechat chvilku vsáknout, mně ale spíš vyhovoval na večerní použití. 

Avokádový krém mi nijak nedráždil oči a co se jeho parfemace týče, tak ta je velmi jemná, skoro až žádná. Já jsem si krém velmi oblíbila a jeho používání jsem si užívala. Určitě bych si ho ráda pořídila v budoucnu znovu, protože, ačkoliv je poměrně drahý, oční okolí při používání krému vypadalo opravdu pěkně, hydratovaně a svěžeji. Nepočítala jsem s tím, že by i něco mé pandy vyzmizíkovalo, je mi jasné, že na takto tmavé kruhy nezabere nic, ale právě proto u krémů vyhledávám ten efekt "pěkné a naducané pleti", díky které i velmi tmavé kruhy vypadají lépe a s pomocí korektoru je to ráno o dost veselejší pohled. 

Toto menší balení krému seženete za 770 Kč. 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Cena je opravdu dost vysoká, ale líbí se mi. Taky jsem jednou měla oční krém v kelímku a než jsem si zvykla na dávkování, tak mi to chvíli trvalo a taky jsem si s ním mohla natřít celý obličej. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, na tohle jsou lepší krémy v tubě, ale tady jsem spíš měla problém s tím, že krém se chová podobně jako třeba bambucké máslo, pod teplem prstů taje, takže nejdřív ti přijde, že máš nabráno tak akorát a jakmile krém povolí, tak najednou můžeš natírat půlku obličeje, než si zvykneš, kolik je "tak akorát" :))

      Vymazat
  2. Značku znám, slyším na ní samou chválu, ale osobní zkušenosti s ní nemám. Každopádně mě hodně zarazila cena za takhle malý krém, to já bych za něj takovou částku nedala :-( i když avokádo miluji, jako na jídlo, takže když je v krému, tak mě hodně láká, ale ta cena :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, stojí opravdu dost, sama vím, že bych si ho nekoupila "jen tak" bez předchozího vyzkoušení, ale ze vzorečku jsem si ho fakt zamilovala a ještě jsem měla štěstí na slevovou akci, pak se to dalo. Krém mi taky vydržel od dubna do konce srpna, a to jsem ho používala každý den, někdy i dvakrát :) řekla bych to asi tak - je super, ale žít se bez něj dá, pokud máš ale fakt ráda avokádo a máš někdě poblíž Kiehl's, skoč si aspoň pro vzoreček, vydrží fakt dlouho! :)

      Vymazat
  3. Tento vyzerá skvelo! Vďaka za úžasnú recenziu :) Chystám sa naň už veľmi dlho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač! Určitě vyzkoušej alespoň vzoreček a uvidíš, jestli si ho taky oblíbíš :-)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)