ORIGINS Pore Perfecting Cooling Primer with Willowherb

by - 8:30

Krásné slunečné úterý Dnešní článek bude o produktu, který jsem prvně zaznamenala u Tati a který mě zaujal natolik, že jakmile byl dostupný u nás v Sephoře, koupila jsem si ho. Už nějakou dobu ho mám doma a testuji ho, takže jsem se konečně rozhodla vám sepsat svoje dojmy. Řeč je o Pore Perfecting Cooling Primeru od značky Origins.
Tato značka je už nějaký ten pátek dostupná v české Sephoře. aktuálně od ní používám tři produkty z různých kategorií, ale tento primer byla první věc, kterou jsem si pořídila. Zaujal mě na první pohled především svým obalem. Lahvička je totiž pod tlakem a při zmáčknutí sprej vystříkne takovou našlehanou, hnědou pěnu. Nic podobného jsem nikdy nezkoušela a sama jsem moc nevěděla, co od tohoto typu produktu čekat, jak už jsem ale zmiňovala, kromě zvědavosti mě také nalákala Tati a další, kteří si primer chválili.
Tato podkladová báze by měla na pleti chladit, zmenšit póry, celkově pleť osvěžit a redukovat maz. Pleť by měla být sametová a hladká. Obsahuje také kanadskou vrbovku, která by měla pleť projasňovat. Já osobně mám tento typ bází - vyhlazující, zmenšující póry - hlavně na léto moc ráda, v chladnějším počasí vyhledávám spíše hydratační báze. 
Když jsem se s bází začínala líčit, chvilku mi trvalo, než jsem odhadla jak moc pupičku zmáčknouta kolik produktu je tak akorát na celý obličej. Co musím zmínit hned na začátku je fakt, že báze opravdu chladí a hlavně teď ve vedrech je to ráno úplně super. Skvěle se roztírá a moc příjemně voní. Nežmolkuje, neucpává mi póry a nedělají se mi po ní pupínky, co beru jako velké plus, protože ne všechny vyhlazující báze tohle umí.
Po nanesení je pleť opravdu hladší a póry působí menším dojmem. Jediné, čeho jsem si nevšimla, je rozjasnění. Make-up se na bázi nanáší skvěle, nevšmila jsem si, že by se nějak změnily jeho vlasnosti. Pleť vypadá vyhlazeně a na pohled prostě pěkně. Regulace mastnoty jsem si taky nevšmila, ale to mi v těchto teplech stejně žádná báze neudělá tak, abych byla spokojená.
Jak můžete vidět, po rozetření i jen na ruce se pokožka vyhladila a póry na ní zmenšily. Líbí se mi také, že báze nepůsobí na pleti jako nějaká velká vrstva, co ji ucpe, ale opravdu lehounce a svěže. Za mě je to skvělý primer hlavně na léto, co mi pleť opravdu vyhladí a udělá ji pěknou a připravenou na make-up bez toho, aniž by mi způsobila pupínky. 
Co se balení ve spreji týče, líbí se mi a baví mě, ale je potřeba myslet na to, že občas se báze rozprskne i trošku mimo. Navíc jsem sama zvědavá, jak dlouho mi balení vydrží a jak se z něj budou dostávát poslední zbytky báze.
Za sebe vám ji ale můžu doporučit, pokud chcete zkusit něco nového, oceníte chladivý efekt a toužíte po vyhlazení a zjemnění pórů.
Bázi aktuálně seženete v Sephoře a cena za balení 60 ml je 840 Kč (což je dost a vyplatí se si počkat na slevu 20 %, kterou jsem při nákupu ulovila já).

You May Also Like

2 komentářů

  1. Tak tahle báze vypadá fakt skvěle. Myslím, že taky počkám na akci a půjdu se po ní podívat.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Báze vypadá fakt skvěle :) Na ruce to jde krásně vidět.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)