Kosmetické novinky za poslední dobu

by - 8:30

Krásnou sobotu! Přesně před týdnem se ze mě stala vdaná paní. Ještě pořád mi to přijde všechno jako ve snu, jak super to bylo a jak rychle to uteklo. Pro blog to má však jednu velkou výhodu a to tu, že snad konečně budu mít více času na psaní článků, protože mi už odpadlo zařizování všeho možného i nemožného. A jako první "po svatební" článek tu pro vás mám novinky, které se mi doma sešly během posledních několika týdnů, dalo by se říci i měsíců. 
Celkem jsem si oblíbila značku Manufaktura. Pár produktů jsem od ní měla už dříve, ale až nyní jsem jim přišla nějak víc na chuť. A může za to hlavně úžasný fialkový sprej na obličej a olejová odličovací emulze se sedmikráskou. Tyto dva produkty jsou top a jak podle fotek můžete sami vidět, už mi pomalu dochází. Zkusila jsem si pořídit i jejich slavný sedmikráskový pleťový elixír, a zatím mi taky vyhovuje, ale ještě jsem ho nezkoušela natolik, abych mohla více soudit. Neodolala jsem pak ani novince v jejich sortimentu, což je samoopalovací pleťový a tělový fluid s meruňkou, který jsem zkoušela zatím jednou, takže s hodnocením taky ještě počkám. 
Na konci května jsem měla možnost zúčastnit se akce značky Astrid, kde jsem také dostala balíček s několika jejich produkty na a po opalování. Na vyzkoušení tu tak mám jak olej, tak také klasické krémy v několika provedeních, včetně mléka po opalování a tyčinky na rty s SPF, kterou si kupuji na léto pravidělně už několik let.
Dále tu mám produkty, které jsem si pořídila proto, že by doma akorát došly. Na zkoušku jsem tak sáhla po jiném deodorantu, než jsem zvyklá a zatím jsem s Rexonou moc spokojená. Lak na vlasy jsem tentokrát zkusila Elnett od L'oréalu, ale ten mě teda zatím moc nenadchnul. No a jelikož mi došel také kondicionér, sáhla jsem tentokrát po značce Bione, od které mám velmi ráda kokosový šampon na vlasy.
Už od jara jsem měla problém s velmi suchou kůži na rukou, ač jsem je mazala pravidelně, dost se mi ruce vysušovaly a čas od čas mi dokonce mezi klouby kůže lehce praskla, svědila...No zkusila jsem si po chvíli googlení pořídit regenerační krém od Mixy a musím říct, že je úžasný a zachránil mě. Navíc na to, jak skvěle zklidňuje a hydratuje, se také velmi rychle vsakuje, což já oceňuji, nesnáším krémy, kvůli kterým se ještě po hodině nemůžu ničeho pořádně dotknout. 
Při kupování krému na ruce mě v DMku zaujala nová řada od Neutrogeny, a tak jsem si pořídila gelový krém Hydro Boost. Zkouším ho zatím chvíli, ale na léto si myslím, že bude můj oblíbenec, je opravdu lehký, ale pleť pěkně hydratuje. No a do košíku jsem ještě přihodila vatové tyčinky na odstranění neplechy při líčení od Ebelin, které jsou skvěle na jedné straně ploché a na druhé špičaté. 
Jelikož jsem už spotřebovala černou masku od L'oréalu, zkusila jsem si tentokrát pořídit jednu z novinek - modrou masku a jsem na nic moc zvědavá. Na doporučení Lou z GetTheLouk, jsem si koupila set na obočí od Rimmelu a musím říct, že je fakt skvělý, má super barvu, konzistenci, vypadá přirozeně a já jsem si ho zamilovala a jak jsem měla raději řasenky na obočí, tak ty teď šly úplně stranou a užívám si toto duo. V akci jsem si koupila také set dvou oboustranných štětců od EcoTools. Slyšela jsem na ně chválu a moc od nich nečekala, ale teda jsou neuvěřitelně jemné, přesto husté, skvěle se s nimi pracuje a já je teď používám také každý den. No a konečně nám také otevřely nově zrekonstruovaný Rossmann, kde nyní najdete také celý stojan s produky Make-Up Revolution. Já tuhle značku moc nemusím, není mi zrovna sympatické, že jede na vlně okatého kopírování, ale hrozně jsem chtěla vyzkoušet jejich korektor ala Tarte, který mám doma a byla jsem zvědavá, jestli se mu vyrovná nebo ne. Určitě čekejte nějaký srovnávací článek.
A jako poslední tu mám pět produktů ze Sephory, přičemž za dva z nich může zcela jasně moje kosmetička, která mne líčila na svatbu a na zkoušce líčení tyto produkty použila a já se zamilovala. Za ten zbytek si tak nějak můžu sama. Ale třeba mandlovou masku na nohy od značky Sephora jsem si kupovala v rámci předsvatebních příprav, takže to vlastně byla nutnost, že jo!
Jedním z produktů, které na mne kosmetička použila, byla emulze Triple Performing od Benefitu. Od této značky jsem vždycky měla jen dekorativní kosmetiku a ta pečující mne ani nijak nelákala. Tato emulze neobsahuje olej, ale moc pěkně hydratuje a dá se použít právě jako báze pod make-up. Ještě ji pořádně prozkouším, ale zatím jsem z ní nadšená. A nadšená jsem i z Pore Perfecting Cooling Primer od Origins. Na tento velmi zvláštní primer ve spreji jsem viděla spoustu pochvalných recenzí u zahraničních blogerek a těšila jsem se, až dorazí také k nám. Koupila jsem si ho a zatím ho miluju. Krásně pleť vyhladí, úžasně chladí, ten pocit na pleti je super a make-up na něm vypadá pěkně. 
Druhým produktem od Origins je pak miniatura čistící masky s uhlím. Tu zatím zkouším chvíli, takže nic moc říct nemůžu. 
No a jako poslední tu mám tuhle nádhernou krémovou rtěnku od YSL. Opět za ni může moje kosmetička, která sice zkoušela jiný odstín, ale ten jsem už nesehnala. Zamilovala jsem se však do konzistence rtěnky a toho, jaký pocit na rtech mi vytváří. Je úžasně krémová, přesto však hodně pigmentovaná.

A to je všechno! Ještě mám v záloze článek s novinkami za poslední tři týdny, ale nechtěla jsem je spojit dohromody, protože by toho bylo už opravdu moc.

Jak si užíváte prázdniny?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Sedmikráskový olej od Manufaktury mám také. Dokonce už druhé balení :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem zatím v půlce, ale myslím, že k druhému balení se taky ještě někdy dopracuju, je super! :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)