CATRICE mono stíny - 090 Life on High Heels a 150 Captain Black Sparrow

by - 13:37

Doufám, že se máte dobře, když vidím všude kolem ty polámané stromy a odvanuté střechy, není to nic pěkného. V dnešním článku se podíváme na dva mono stíny od značky Catrice, které prošly v poslední době inovací, k dostání je spoustu nových odstínů a tou hlavní novinkou je fakt, že stíny jsou uzpůsobené na to, aby se daly snadno vyndat z obalu a přesunout do paletky. Takže pokud si vyberete více odstínů, (což není problém, protože jsou opravdu dobré) ušetří vám to spoustu místa.

Sice jsem si říkala, že žádné další stíny nepotřebuji, ale neodolala jsem a sáhla jsem hned po dvou a to mě svrběla ruka ještě více. K dostání jsou jak matné verze stínů, tak také ty třpytivé, vybere si opravdu každý. Stíny od Catrice jsem měla ráda ještě před jejich inovací a ta je naštěstí nezprasila, takže jsou velmi dobré i nyní.
Stíny jsou v plastovém hranatém balení, jako byly předtím, ale nyní velmi snadno vyloupnete pánvičku se samotným stínem a můžete ji umístit do paletky. Co je super je i fakt, že na spodní straně té pánvičky vám zůstane popisek stínu, takže jej i snadno poznáte v paletce.
Stíny mají 2 gramy. Co se týče jejich konzistence, tak mě velmi mile překvapilo, jak málo práší. Dobře se s nimi pracuje, rozmazávají se snadno, jsou skvěle pigmentované a barvy jsou syté i na víčku.
Poslední dobou mám velkou zálibu se vínových odstínech, takže jsem tam tento 090 Life on High Heels nemohla nechat. Pro mě je to ideální odstín na podzim zimu a velmi ráda ho kombinuje se zlatými, šedými či stříbrnými odstíny. Moc pěkně taky vypadá líčení, kdy oko vystínuji matným stínem (nejčastěji používám stíny z Naked Ultimate Basic paletky) a lehce pak naťupkám na víčko zářivý stín.
A nemohla jsem tam nechat ani tento nádherný a měňavý odstín 150 Captain Black Sparrow, i když jsem se přehmátla, protože jsem původně chtěla sáhnout po odstínu 140, který je tomuto velmi podobný, ale je více výrazný a třpytivý. 
ZLEVA: 090 Life on High Heels, 150 Captain Black Sparrow
Za sebe stíny do Catrice můžu jen doporučit, určitě s nimi nesáhnete vedle a pro mě jsou jediné stíny z drogerie, které si kupuji. Zkoušela jsem i různé od Rimmelu, Maybelline atd., ale Catrice pro mne, a zvláště pak i poměrem cena:výkon, vítězí na celé čáře.
Co vy a stíny z drogerie? Od jaké značky je máte nejraději?

You May Also Like

3 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)