DNY MARIANNE 2017

by - 8:20

Jak je vidět, pořád se mi nějak nepodařilo dohnat články s nákupy tak, aby vycházely jak mají, ale snad vám to nebude vadit. Dneska vám tak ukážu s poněkud větším zpožděním, co jsem si pořídila na Dnech Marianne 2017 + zbytek věcí, co mi doma přistály v září. I letos jsem si s mamkou udělaly holčičí den a užily si pěkný pátek. No a co jsem ukořistila a jaké slevy jsem využila se dovíte v pokračování článku.

Kam jsem měla namířeno nejprve a kde jsem věděla, co přesně budu chtít, bylo CCC. Každoročně si plánuji nákup podzimních/zimních bot právě na Dny Marianne. Značku Lasocki mám moc ráda, už mám doma několik párů bot a všechny drží a jsou super pohodlné.
Z oblečení jsem neměla vyloženě nic namyšleného a musím říct že tak, jako posledních několik let, mám z obchodů s oblečením na Dny Marianne spíše smíšené pocity. Přijde mi, že vždycky vystaví vše, čeho se chtějí zbavit, protože je to kolikrát opravdu spíš hrabárna. Mile mě ale překvapilo CaA, kde jsem si koupila teplejší šaty s dlouhým rukávem a košili.
V parfumerii Marionnaoud jsem si pořídila make-up Forever od značky Dior, který jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. Zatím jsem ho zkoušela párkrát, ale musím mu dát ještě šanci, až se mi trošku umoudří pleť,  aktuálně na mě nevypadá nic moc. Jako dárek k nákupu byl pak balzám na rty, který moc pěkně voní.
V Douglas jsem si koupila pouze řasenku na obočí. Chtěla jsem vyzkoušet něco jiného, protože kupuji stále dokola gel od Alverde. Ten je zatím pořád můj top, i když NYX se mu hodně blíží a má rozhodně lepší kartáček. Dárkem k nákupu byl pak krém na ruce.
V DM jsme kupovaly nějaké věci do domácnosti a já z kosmetiky jsem si pořídila pouze odličovací tamponky Ebelin, které mám nejraději a lak na nehty v peru od značky Catrice. Stejně jako loni, i letos byl dárkem k nákupu sprchový gel Balea.
V Rossmannu jsem využila 40 % slevu na L´oréal a pořídila si oční krém a balzám na vlasy z řady Botanicals, ze které používám šampony a mám je moc ráda. V lékárně jsem si bohužel musela pořídit další balení Skinorenu, protože můj obličej si momentálně hraje na muchomůrku. 
Do Intimissimi si pravidelně chodím pro podprsenky bez kostic, které mi skvěle sedí a jsou moc pohodlné. Potřebovala jsem černou a naštěstí jsem sehnala svoji velikost.
A jako poslední tu mám nákup ze Sephory. Určitě jste zaznamenali fakt, že Sephora omezila slevy pouze na úzký okruh značek, takže už jsou vám prakticky k ničemu (skvělý marketingový tah mimochodem, určitě se vám zvýší zisky...), protože na ty nejprodávanější produkty se nevztahují. Dny Marianne byly poslední možnost, kdy sleva platila na vše. Pořídila jsem si proto jednu z nových masek na obličej od Sephory, mýdlo na obličej Caolion, které jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a cestovní verzi tvářenky Galifornia a Porefessionalu. Jako dárek jsem pak dostala tašku Benefit a dvě miniaturky, balzám na rty Sephora a nějaké vzorečky. 
Zde dárky k nákupu. Balzám na rty od Sephory je příjemný a rtěnku a Gimme Brow moc ráda vyzkouším.
No a je vše ze Dnů Marianne, a protože jsem v září už nic moc dalšího nepořídila, rozhodla jsem se zbytek novinek spojit s tímto článkem. Pro co jsem tedy běžela ještě do lékárny, je koloidní stříbro, které mi minule pomohlo s pupínky. Narazila jsem také na výprodej mé oblíbené kosmetiky Aphrodite, kterou si vozím z Řecka, takže jsem si za poloviční ceny koupila krém na ruce, oční krém a rozjasňující krém. Dárek k časopisu byly potom mýdlo a krém na ruce od L'occitane. A Bambucké máslo jsem koupila v DM a naprosto si ho zamilovala, takže o něm ještě uslyšíte.

A to je všechno! Co vy a Dny Marianne, jaký na ně máte v posledních letech názor? Mimochodem, já třeba v Brně nedostala jedinou tašku k nákupu, loni jsem stěží dostala jednu...

You May Also Like

1 komentářů

  1. Nakoupila sis skvělé věci, já teda moc CCC nemám ráda, jednou jsem tam koupila boty a za měsíc už byli zešlapané apod, takže za mě hrůza.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)