SPOTŘEBOVÁNO

by - 8:30

Slunečný víkend mi konečně dovolil nafotit tu hromadu spotřebovaných produktů, která se mi tu kupila už pěknou řádku měsíců. Nějak jsem žila v domnění, že jsem článek na téma spotřebovaná kosmetika psala nedávno, ale jak se podle obsahu mé krabice "na vyhození" ukázalo, zas tak nedávno to nebylo. Takže pokud vás tento typ článků zajímá, tak jdeme na to!

Pomalu se mi to všechno nevešlo ani do záběru :) Je toho opravdu dost, jak dekorativní, tak také pečující kosmetika.
A začnu hned tou dekorativní. Jako první tu mám Sally Hansen Insta Dry top coat, který urychluje schnutí, lak vytvrdí a dodá mu nádherný lesk. Miluju ho a patří mezi nej produkty tohoto typu. Lak mi s ním vydrží velmi dlouho a navíc nemusím dvě hodiny dávat pozor, abych se někde neotřela. 
Catrice HD Liquid Coverage make-up jsem ukořistila hned jak se k nám dostal a od té doby mám doma načnutou další lahvičku. Myslím, že to šílenství kolem něj je oprávněné a za tu cenu je to naprosto super make-up. Klasická báze od Sephory ala Dermacol byla také fajn, ale znovu bych ji mít už nemusela. Co bych si ale klidně znovu koupila, pokud bych opět nemohla dlouho sehnat transparentní pudr od NYX, je Sephora Beauty Amplifier pudr, jsou totiž prakticky stejní.
Moje pleť mě v klidu prostě nenechá, a tak čas od času pěkně vykvete a já ji pak dávám do pořádku pěkně dlouho. Na flíčky po akné a nejednotný tón pleti tu mám hned tři produkty. Clarins Mission Perfection sérum, Kiehl's Clearly Corrective Dark Spot Solution a the Ordinary Alpha Arbutin 25 % + HA. Všechny slibují podobné účinky. Na Clarins už jsem recenzi psala, na zbývající dva se chystám. Nejvíc za srdce mě ale asi chytilo sérum od Kiehl's.
Dál tu mám odličovací ubrousky od značky Balea, které používám na setření odličovacího oleje nebo balzámu. Jsou fajn a tady ty různé limitky mám moc ráda. Začátkem jara jsem měla hrozně suchý obličej, takže jsem si pořídila Hydrane Riche od La Roche-Posay. Krém byl super, akorát jsem ho poměrně rychle spotřebovala. A vyzkoušela jsem i oční krém od značky Rituals, který mne ale nijak zvlášť nenadchnul, takže ho znovu určitě nepotřebuji.
Spotřebovala jsem i můj velmi oblíbený šampon na vlasy od značky Loreal - Botanicals. Teď mám doma oranžový se šafránem, ale tenhle červený mi sedí přeci jen o něco lépe.Seděl mi i Bione kokosový šampon, ten bych si klidně koupila znovu. Kondicionér od Schwarzkopf byl takový produkt neurzací-nenadchne. Sprej pro texturu vlasů od Metrixu byl super, ale hrozně rychle jsem ho spotřebovala, takže se mi úplně nelíbí poměr cena:výkon. Olejíček od Glisskur se mi nějakým záhadným způsobem zkazil, jinak byl moc fajn. No a Batiste, to je moje láska a klasika, tam není co dodat.
Rexona Maximum Protection se také objevuje v každém spotřebováno. Je to pořád moje stálice, na kterou se můžu spolehnout. Co se týče tělových krémů, mám tu jeden od Oriflame, který sice moc pěkně voněl, ale tak divně lepil a moc mi nesedl. Druhý je pak od značky Beauticology z Marionnaud. Ten krásně voněl, ale taky to nebyl žádný hydratační zázrak. Znovu nepotřebuji ani jeden.
Co ale potřebuji pořád dokola, je Garnier dvoufázová micelární voda. Tu miluji a kupuji si ji stále dokola. Skvěle odličuje, nedráždí mi pleť a dost často je v akci 1+1 za super cenu.
A jako poslední tu mám sprchový olej od značky Rituals, který nádherně voněl a byl moc příjemný, určitě v budoucnu pořídím nějaký další. Pleťová tonika od Ryoru i Natura Siberica byly fajn, ale nějak extra wow efekt jsem u nic nezaznamenala. Co naopak miluju a mám už druhé balení, je Antakne Salicylový líh od Bione. Je to dryák, rozhodně nedoporučuji používat na celý obličej, ale lokálně jako desinfekce je to super produkt. 

Uf a jsem na konci! Kupujete si produkty opakovaně, nebo zkoušíte stále nové?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Pěkná spotřeba, no mě se to taky kupí a furt ne a ne to vyfotit :-) Z tvých produktů nemám nic vyzkoušeno ale chtěla bych zkusit šampon od Bione Kokos, mám tuhle značku moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)