NÁKUPY: ČERVENEC 2017

by - 8:00


Můj volnější prázdninový režim na blogu mi udělal trošku nepořádek v některých článcích, mezi které patří i ty s novinkami za jednotlivé měsíce. Takže sice trošku s křížkem po funuse, ale přece tu pro vás dnes mám novinky za červenec a určitě nepřijdete ani o ty za srpen. Oba dva měsíce se nesly ve znamení mých nákupů věcí na dovolenou, takže toho bude trošku více. K moři jsem totiž letos jela po delší době a spoustu věcí jsem tak musela kupovat úplně nových. 

Tak se na tu pěknou hromádku všeho možného mrkneme trošku podrobněji. 
Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet náplasti na nos od Essence, na které jsem slyšela dost pozitivních ohlasů. Sehnala jsem je v Teta drogerii a jsem moc zvědavá, až je pořádně vyzkouším. A konečně jsem si koupila taky všemi milovanou modrou plátýnkovou masku od Garnier. Ještě jsem ji nezkoušela, ale teď po létě se cokoliv hydratačního bude hodit. 
V červenci mi dorazil také výhra od Kiehl's v nádherném balení i s ručně psaným dopisem, kterým ne velmi potěšil. Vyhrála jsem můj milovaný Midnight Recovery olejíček, který je prostě skvělý. 
Na dovolenou jsem potřebovala dokoupit krémy po opalování a sáhla jsem znovu po Biodermě, kterou jsme si naposledy s přítelem oblíbili oba dva. Na opalování používám jejich suchý olej, ten jsem ale doma měla. Podařilo se mi vychytat akci 2+1, a tak jsem si koupila Photoderm mléko po opalování a zklidňující mléko po opalování ve spreji. Jako třetí jsem potom měla zdarma tyčinku SPF 50, kterou používám na rty a znamínka/jizvy. 
Jelikož jsem si zbytek šamponu od Loreal vzala na dovolenou, musela jsem si domů koupit nový. Ten růžový z řady Botanicals mám velmi ráda, ale říkala jsem si, že zkusím i tento šafránový. No není špatný, ale ten růžový mi přece jen sedí o něco více. A na zkoušku jsem si vzala také sprchový gel ve spreji Balea ala šlehačka a s tím je vážně zábava, navíc moc pěkně voní. 
V akci jsem narazila na zubní pastu od Signal, tak jsem si ji vzala, protože doma mi také dochází. Od Sebamedu jsem ještě nic nezkusila, tak jsem opět v akci sáhla po čistícím pleťovém toniku na problematickou pleť a jsem zvědavá, jaký na mne tahle značka udělá dojem. 
Na dovolenou jsem si kupovala cestovní balení intimního gelu od Nivea, mini Rexonu a mini holítko Balea, které má plastový kryt na žiletku, a tak vám nic neponičí v taštičce. 
Využila jsem také slev v Douglas a koupila si velké balení MAC Fix+. Měla jsem cestovní verzi tohoto fixátoru make-upu a zamilovala jsem se. Do košíku jsem přihodila také slavné NYX stíny v nádherném letním odstínu Mermaid
A jako poslední tu mám Maybelline Lash Sensational řasenku ve voděodolné verzi, kterou jsem si kupovala také na dovolenou. Musím říct, že je to asi nejlepší voděodolná řasenka, kterou jsem zkusila. Nejen, že dělá krásné řasy a udrží je natočené celý den, ale opravdu vydrží a nerozmazává se. V Tetě mě zaujal deo krystal od Purity Vision, moc jsem tomu, že bude fungovat nevěřila, ale určitě na něj čekejte samostatný článek, protože mne překvapil a nestačila jsem zírat, co tenhle drobek dovede. 

A to je z červencových novinek vše! Co jsem si o prázdninách pořídili zajímavého vy?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Tú Balea "šľahačku" musím vyskúšať, vyzerá fantasticky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si taky pořídila deodorant s kamencovou solí na dovolené, tak jsem na něj zvědavá. Šlehačkový sprcháče od Baley mám celkem ráda, přijde mi, že dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký nákup. Překvapilo mě, že spoustu věcí jsem asi ani nezkoušela. O Botanicals jsem psala článek na celou koriandrovou řadu a souhlasím, povedlo se jim to :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)