100% PURE - Coffee Bean Caffeine Eye Cream

by - 8:00

V dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o své dojmy z krému, který mi byl doporučován na kruhy pod očima. Jedná se o kofeinový oční krém od značky 100 % Pure, která je tímto krémem proslulá. Tato značka je přírodní, netestuje atd., prostě vše, co dneska frčí. Krém je z bio zelených kávových zrn a měl by podporovat správnou krevní cirkulaci a tím odstraňovat tmavé kruhy pod očima. Jak má něco tohle umět, tak na to slyším, takže jsem si krém po několika doporučeních objednala a čekala, jak mi bude vyhovovat.

 Zvolila jsem rovnou to větší (30 ml) balení. Krém má pěknou tubu a velmi jemný design, který se mi líbí. Na oční krémy mám tuby raději, než kelímky, do kterých musíte sahat prstem. Tady si vytlačíte potřebné množství a do zbytku obsahu nezasahujete. 
Krém má velmi jemnou, přesto poměrně výraznou vůni, která je mi však příjemná. Něco mi hrozně připomíná, ale nedokázala jsem si po celou dobu, co ho používám uvědomit, co to je.  
Co se konzistence týče, ta je spíše hutnější, ale jakmile ji lehce rozehřejete mezi prsty, krásně se rozetře a velmi rychle vsákne do očního okolí. Krém mi nějak nedráždil ani oči, ani kůži kolem.  
Co se mi líbí moc je pocit, která zanechá v oblasti očního okolí. Pleť je zde na pohled jemná, pěkný a hydratovaná. Krém se dobře vsakuje a je možné na něj použít korektor, aniž by vám cuckovatěl. 
Krém jsem si kupovala v březnu a ačkoliv nepatří mezi ty nejlevnější (30 ml vás vyjde na 670 Kč) hrozně mě překvapilo, že vůbec neubývá. Používám ho ráno a večer bez přestávky od března a stále ještě jsem vše nespotřebovala. Stačí ho opravdu malinko a tuba vypadá jako bezedná.

Vás ale nejvíc zajímají účinky. Jelikož vím, že mé kruhy jsou opravdu výrazné a mám je od malička, nečekala jsem úplné zázraky. Co se mi líbí, je hydratační schopnost krém, jeho vůně i konzistence, to mi vše vyhovuje. Účinky na kruhy pod očima jsem však zaznamenala minimální. Ano, oční okolí vypadá lépe, ale že by mi přímo zesvětlil stíny, to se říct nedá. Řekla bych že tím, jak je hydratační, kůže pak vypadá lépe a ano, asi o fous světlejší, ale pořád vypadám, jak s monoklem. Nicméně jak už jsem zmínila v úvodu, úplné vyzmizíkování jsem nečekala. Pokud máte jen jemné kruhy pod očima a a třeba jen někdy, pokud špatně spíte, pak si myslím, že byste mohli tenhle krém milovat. Pokud však trpíte na silné kruhy pod očima, potom velké zázraky opravdu nečekejte.

Přemýšlela jsem, jestli bych si krém koupila znovu a dospěla jsem k názoru, že klidně ano. Za tu vyšší cenu vydrží velmi dlouho a všemi vlastnostmi mi vyhovuje. A hold jsem už smířená s tím, že na moje pandí kámošky platí jen pořádný korektor.

Co vy a bio kosmetika? 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)