MAYBELLINE the Colossal Big Shot Volume Express Mascara

by - 15:16

Jak Vám asi neušlo, už je to celkem dost dlouho, co jsem naposledy zveřejnila článek. No a důvod je prostý - minulý týden jsem se vrátila z dovolené a předtím jsem zase v práci musela vše stihnout, abych mohla v klidu odjet. Nicméně prázdniny pomalu, ale jistě končí a s nimi i "prázdninový" provoz na blogu. A v dnešním článku bych hned ráda ukázala řasenku, kterou jsem si velmi oblíbila a po dlouho době mi sedla - Maybelline the Colossal Big Shot Volume Express Mascara.

Řasenky od Maybelline jsem měla vždy ráda a vyzkoušela jsem ji hodně (dříve, těch novějších zase tolik ne). Ještě na střední jsem milovala klasickou žlutou the Colossal s fialovým nápisem. Když se nedávno u nás objevila tato verze řasenky, říkala jsem si, že ji prostě zkusím a uvidíme. Koupila jsem si ji tak spolu s několika dalšími novinkami od Maybelline a byla zvědavá, jestli mne zklame nebo ne.
A jak už jsem napověděla v úvodu, řasenka mne nezklamala, ale naopak jsem si ji zamilovala. Kartáček, který vidíte na fotce, mi totiž krásně natočí a zahustí řasy. Mé řasy rostou rovně a ve vnějším koutku se rády kamarádí a slepují přes sebe. Na téhle řasence se mi líbí, že je tak akorát mokrá, takže mi hned na první projetí neslepí vše v jednu řasu a s kartáčkem je pak můžu pročesat několikrát.
Řasenka se nerozmazává (párkrát se mi stalo, že jsem ji měla odpoledne lehce obtisklou pod obočím, ale bylo to většinou ve vedrech a ve dnech, kdy jsem měla mastnější pleť celkově a udělá mi to i voděodolná řasenka, která jinak vydrží všechno). Rovněž se nedrolí a neopadává přes den. Řasy udrží natočené po celou dobu nošení.
Řasenka je focená večer, po divadle, takže líčení už není 100 %. Je zde ale vidět, že natočení drží.
Za sebe jí nemám co vytknout a našla jsem v ní v drogerii další jistotu, po které vím, že můžu sáhnout, když se mi nebude chtít experimentovat. Řasenka stojí okolo 170 Kč, ale celý sortiment Maybelline bývá dost často v akci.

Jaká je vaše oblíbená řasenka z drogerie?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Tahle řasenka je top, mám ji už několik měsíců a pořád jako nová!

    Corculum | Stepanka_T

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tuhle řasenku jsem ještě nezkoušela. Má nejoblíbenější a naprostá topovka z drogérie je určitě řasenka od Max Factor 2000 Calorie, tu používají snad všechny ženy v mé rodině :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)