GLAMGLOW YouthMud pleťová maska

by - 11:03

Dnes jsem si pro vás připravila článek o pravděpodobně nejznámější masce od značky GlamGlow - YouthMud bahenní maska pro zářivý vzhled pleti. V lednu jsem si k narozeninám v povánočních výprodejích koupila set pleťových masek GlamGlow. V balíčku byla hydratační modrá, bílá (o které ještě uslyšíte, protože se mi velmi líbí) a v plném balení potom tato černá. Jak mi vyhovovala, jestli na pleti něco dělala a jestli bych si ji pořídila znovu, to se dovíte v pokračování článku.

Masky od značky GlamGlow nepatří zrovna k těm nejlevnější. Na rovinu přiznávám, že bych si je na zkoušku nejspíš nekoupila, pokud bych nenarazila na tento výhodný set a ještě ve slevě. 
S vyšší cenou jsou ty vyšší finance vidět i na balení, které se mi moc líbí a je typické pro tuto značku.
Kelímek, ve kterém je maska uložená, je velmi bytelný a těžký. Balení obsahuje 50 ml produktu a ačkoliv se to na první pohled nezdá, masky je tam poměrně dost a vydržela mi tak na cca 10 použití (s tím, že jsem si ji nanášela později jen kolem nosu a na tváře).
Dle oficiálního popisu by tato maska měla zanechat hladkou, projasněnou a čistou pleť. Je vhodná jak pro muže, tak pro ženy a plní tyto funkce: prozařuje, vyhlazuje, stahuje, zjemňuje a má exfoliační efekt.
Po nanesení na pleť máte po chvíli pocit brnění, lehkého pálení či štípání, což je normální, i když trošku nepříjemné. Jakmile maska po cca 10 minutách zaschne, vytvoří na obličeji velmi tvrdou krustu, která opravdu hodně stahuje obličej, takže si myslím, že by to někomu mohlo být i nepříjemné. 
Co mne na masce rozčilovalo, jsou kousky lístků, které obsahuje. Díky tomu se maska velmi špatně nanáší rovnoměrně na obličej, lístky vám pak různě trčí z tváří a nechtějte vidět to umyvadlo poté, co si masku smyjete z obličeje. 
Kromě lístků obsahuje maska i drobné částečky, které zaručí ten exfoliační efekt. S popisem výrobce souhlasím, obličej máte po smytí opravdu jemný a póry stažené jsou, akorát že s těmi póry máte stažený i celý obličej. 
Bohužel jsem zapomněla nafotit lepší fotku, ale snad je zde patrné, jakou krustu na obličeji maska vytvoří. To pnutí je pak ke konci opravdu silné a až nepříjemné. Maska se smývá poměrně těžce, lístky na pleti škrábou, to se mi rozhodně nelíbí a ten bordel v umyvadle už jsem zmiňovala také.

Za sebe můžu říct, že ačkoliv je po nanesení této masky obličej jemný a póry lépe vypadají, já jsem v ní nějaké extra zalíbení nenašla. Vadí mi ten pocit extra staženého obličeje, to, jak se s ní špatně kvůli konzistenci pracuje i pocit vysušení po smytí masky. Dovedu si představit, že pokud máte mastnější pleť než já, nemusela by vám tolik stahovat a vysušovat. Já ji ale znovu potřebovat nebudu a doporučit vám ji za tu cenou, jakou za plné balení dáte, nemůžu.

Co vy a masky od GlamGlow, znáte je?


You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)