CLINIQUE Pop - Plum a Melon Pop

by - 20:37


Krásné první jarní pondělí!
O víkendu jsem si dala tak trochu odpočinek od všeho v podobě rodinné oslavy a o to více se mi dneska nechtělo do práce. Ale moc se těším na Velikonoce a jestli jim opravdu vyjde i předpověď počasí a bude krásně a teplo, tak to bude bomba. Už zoufale potřebuji sluníčko a strašně se těším, až odhodím zimní bundy a kabáty a vrhnu se na sukně! Ty totiž v zimě nerada nosím. Dneska bych vám ráda ukázala jedny z mých nejoblíbenějších rtěnek vůbec. Jedná se o Clinique Pop Up Colour, což jsou vlastně rtěnky a primer na rty v jednom. Já je vlastním ve dvou odstínech, které vám ukážu detailněji a dovíte se také, jak jsem s nimi spokojená a proč je mám ráda.

Značku Clinique jsem začala postupně objevovat teprve rok, dva zpátky, ale už několik jejich produktů se stalo mými oblíbenci. A patří mezi ně i tyto rtěnky. Těšila jsem se na jejich uvedení a hrozně se mi líbila barevná škála rtěnek, ve které najdete jak nude barvičky, tak krásné a zářivé odstíny. Řekla bych, že si vybere každý.
Podle recenzí jsem tušila, že mi budou vyhovovat a že si určitě nějakou pořídím. Nemám totiž moc ráda matné a sušší rtěnky, ale spíše ti krémové, lesklejší. Přijde mi, že mi více sluší a i na mých rtech jsou příjemnější. 
Jako první jsem si pořídila velmi oblíbený odstín 14 Plum Pop. Je to nádherná, nafialovělá barvička, která se přizpůsobí barvě vašich rtů a ačkoliv na ruce se vám nemusí tak úplně líbit (vím o čem mluvím), na rtech domu dodá tu správnou šťávu.
Za státnice jsem si pak kupovala ještě jeden odstín a to 05 Melon Pop. To je naopak velmi jemná, losová barvička, která se tváří v tenké vrstvě až skoro nude. Hodí se mi prakticky ke všemu a hrozně ráda jsem ji nosila v létě.
Rtěnky se mi moc líbí svým obalem. Jsou netradičně hranaté a sice naprosto jednoduché, ale přesto mají něco do sebe. 
Melon Pop
Plum Pop
Jak můžete vidět podle swatchů, rtěnky se krásně leskou a mají úžasnou krémovou strukturu, která ovšem na rtech vydrží velmi dlouho. Mou oblíbenkyní z této dvojice je rozhodě Plum Pop. Na rtech vydrží celé dopoledne a ztrácí se postupně, takže nezanechává okraje a prázdné rty, ale pořád na rtech nádech barvy je, což mi vyhovuje, protože přímo nesnáším, když se mi ztratí rtěnka z prostředka rtů a zůstane po okrajích.
Melon Pop mi na tom přijde s výdrží o malinko hůře, ale i tak vydrží na krémové rtěnky dost dlouho. Rtěnky mají být totiž kombinací i primeru, takže ten by vám měl zaručit právě tu dlouho výdrž. Něco na tom bude. Nic příjemnějšího, co se rtěnek týče, jsem na rtech asi neměla. Marně přemýšlím, které ze rtěnek, co mám doma, bych pasovala ještě nad tyto. NARS Audacious mám také ráda, ale jsou na mě dost suché, tyhle jsou přesně stvořené pro mé rty.
Za sebe jim nemám absolutně co vytknout a ač jsou sice draží a jejich cena přesahuje 500 Kč, určitě jejich nákupu nelituji a pořád pokukuji po nových barvách. Není to tak dlouho, co Clinique přišel s novými odstíny a mě tam víc jak dva hodně lákají, ale pořád si říkám, že rty mám jen jedny a to co mám doma stejně nevypatlu. Ale uvidíme :-)

Znáte tyhle rtěnky? A máte raději matné nebo hydratač

You May Also Like

3 komentářů

  1. Krásné odstíny i zajímavý obal :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já stále okukuji právě odstín Plum pop, ale ještě jsem ho nekoupila.. a už asi dlouho odolávat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne odstiny!:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)