WISHLIST

by - 9:00

Zdravím Vás!
Po delší době bych vám ráda ukázala to, co mne v poslední době zaujalo. Na jaře vždy vykoukne spoustu novinek, a i když se k nám dostane jen zlomek, i tak je z čeho vybírat. Tak jdeme na to!
  • TOO FACED Peach paletka - broskvička, jak jí říkám já je přímo božská a dostane se k nám, jupí! Miluji Chocolate Bar paletku a tahle má nádherné barvy, takže jí nejspíš neodolám. Jak mne moc nezaujaly Semi-Sweet a BonBons paletky, tak tahle teda rozhodně ano.
  • URBAN DECAY - Perfersion řasenka mne láká už hodně dlouho, hlavně její kartáček, který si myslím, že mi bude vyhovovat, ale po zklamání s Benefit They're Real a Too Faced Better Than Sex si nejsem jistá, jestli to risknu a půjdu do ní
  • URBAN DECAY - v dubnu budou k dostání novinky a mezi nimi budou i nové rozjasňovače a ty mě teda zaujaly! Hodně mě lákají i tvářenky, mají krásné barvy a ty obaly! No, uvidíme.
  • TONY MOLY - nově v Sephoře přibude i značka Tony Moly, které nabízí široký sortiment a super roztomilé obaly. Ten krém s pandou nejspíš bude muset být můj, protože panda, to je prostě moje!
  • BENEFIT - Porefessional Matte Rescue je také novinka a jelikož miluju klasický Porefessional, tak tohle mne zaujalo na první pohled. Snad se dostane i k nám, ráda ho vyzkouším. 
  • LUNA - tohle modré sérum je velký hit v zahraniční, má být přímo zázračné a taky je díky tomu zázračné drahé. Nemyslím si, že bych si ho v reálně v blízké době kupovala, ale hrozně mě láká. 
  • BENEFIT Coralista - co se tvářenek od Benefitu týče, doma mám Rockateur a ta je opravdu krásná. Z těch dalších mě láká Colarista, která mi evokuje jaro a teplo a to je přesně to, co bych teď už konečně potřebovala.

Zaujalo vás něco z jarních novinek? A co máte na svém Wishlistu vy?
ZDROJ: obrázky google.com

You May Also Like

6 komentářů

  1. O téhle paletě také přemýšlím a rozjasňovačů není nikdy dost! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě láká značka Tony Moly, na svém wishlistě mám slavné vajíčko už druhým rokem a stále si ho nepořídila. Příště už musím. Na tuto kosmetiku narážím v obchodech v Madridu a hlavně mají i celý samostatný obchod s touto značkou a já se tam stále nedostala. Pěkný wishlist, já se musím s kosmetikou teď držet zkrátka. Už to není kam dávat a navíc mi toho už přijde zbytečně moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle wishlist je super! Nejvíc mě láká něco od Benefitu nebo UD

    OdpovědětVymazat
  4. Peach paletku taky nutně potřebuju! :D Vypadá naprosto skvěle
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi hrozně líbí paletka od Too Faced, tak to abych začala šetřit :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)