Beauty Blender vs. Ebelin houbička na make-up

by - 11:37


Dneska vám konečně přináším slibovaný článek o houbičkách na make-up. Konkrétně se jedná o srovnání originální BeautyBlenderu a houbičky od Ebelin. Hrozně dlouho mě BB lákal, ať už originál, nebo jeho napodobeniny. Úplně prvně jsem si pořídila Essence, který ani nevím, jestli se ještě dělá, ale ten se mi hned rozpadl. Když Ebelin uvedl na trh houbičku, rozhodla jsem se, že ji vyzkouším, ale taky jsem nebyla nijak odvařená, ale o tom více v článku. Pak jsem si tedy konečně pořídila originál, no a jak to všechno hodnotím a jestli se mi to vyplatilo, tak to se hned dočtete dále.

Originální BeautyBlender seženete v Sephoře v několika variantách. Já jsem si pořídila klasický, křiklavě růžový. Jeho cena je bez slevy 450 Kč, já ho pořídila s 20 % slevou, což je vždycky milejší, že? :-) Je to dost, o tom žádná a byl to jeden z důvodů, proč jsem jeho nákup pořád tak nějak odkládala, ale nelituji toho, navíc i kvalitní štětec na make-up se bude pohybovat v tomto cenovém rozpětí, takže záleží na vás, co preferujete. Houbička od Ebelin, kterou seženete v DM drogeriích stojí 129 Kč.
ZLEVA: Ebelin, BeautyBlender
Předem se omlouvám, že jsem nestihla nafotit houbičky úplně nové a BeautyBlender je špinavý od make-upu, ale potřebovala jsem využít toho, že bylo alespoň trošku světlo. Na první pohled je patrné, že houbičky nejsou totožné. Jediné, co je spojuje je růžová barva, i když ta je u originálního BB výrazně "jedovatější". A původně byla ještě o fous křiklavější, ale po pár prvních vypráních houbičky se barva lehce vymyla.
ZLEVA: BeautyBlender, Ebelin
Houbička od Ebelin je výrazně větší, celkově těžší a mohutnější. Jak uvidíte pak níže na detailních fotkách, má úplně jinou strukturu, než originální BB. Ebelin jsem měla doma asi o půl roku dříve a musím se přiznat, že jsem si ji neoblíbila a dost často spíš nadávala, ale k tomu se taky dostanu.
Takto vypadá BeautyBlender. Je to velmi lehká, nadýchaná, měkoučká a pórovitá houbička, která velmi rychle nasaje vodu a zvětší tak svůj objem, ale nestane se tím zároveň o kilo těžší, jako houbička od Ebelin.
Toto je Ebelin. Na první pohled je vidět, jak je houbička "tvrdá". Obě houbičky bych přirovnala k dortovému korpusu s tím rozdílem, že originál je ten krásně nadýchaný piškot a Ebelin přesně ten, který se vám nepovedl, nenaskočil a dalo by se s ním zabíjet. Houbička při kontaktu s vodou taky zvětší svůj objem, ale zároveň i hmotnost, přijde mi v ruce najednou jako kámen. Je hrozně tuhá a to i suchá i mokrá a pokud se z ní snažíte vymačkat vodu, je to trošku jako posilovna oproti originálnímu BB.
zmáčknutý BeautyBlender
BeautyBlender je opravdu měkoučký, krásně se s ním tím pádem pracuje.
zmáčknutý Ebelin
Ebelin je prostě tvrďák a na make-up mi nevyhovoval vůbec. Používala jsem ho zezačátku na korektor pod oči, ale hrozně mi vadilo, že mi dost často korektor nezapracoval, ale jako by vždycky odloupl vrstvu a dělal hrozné fleky a místa bez make-upu.
Obě houbičky po namočení. NAHOŘE BeautyBlender, DOLE Ebelin
Houbičky se používají na sucho a díky tomu, že je namočíte, nenasají tolik make-upu a skvěle se s nimi pracuje. Tedy u mě to platí jen pro BeautyBlender. Nevěřila jsem, že někdy odložím štětce, ale co vlastním BB, používám jen tuhle houbičku pro make-up a korektor. Udělá tak neuvěřitelná nádhernou a přirozenou pleť, to prostě musíte zkusit sami. Nedělá nánosy, jako štětec občas umí, vypadá neskutečně přirozeně, ale přitom make-up zapracuje tak, že kryje, spotřebujete mnohem méně make-upu, protože se krásně roztírá a korektor po zapracování houbičkou vydrží a hlavně vypadá také mnohem přirozeněji.
namočený BeautyBlender
Jsem moc ráda, že mě BeautyBlender nezklamal, trošku jsem se bála, že mi aplikace pomocí houbičky nebude vyhovovat, ale spletla jsem se. Bohužel ten stejný pocit jsem neměla potom, co jsem si prvně koupila Ebelin houbičku. Možná někomu vyhovuje, věřím že ano, ale já s ní nebyla schopna make-up nanést tak, aby se do pleti zapracoval a nebyl tam spíš jen natřený a ještě flekatý tím, jak je houbička tuhá a obtiskává kousky make-up po celé tváři.
Ebelin houbičce chybí ta pórovitá struktura, která by pak i po namočení z houbičky nedělala kámen a mnohem lépe se s ní pracovalo. 
ZLEVA: BeautyBlender, Ebelin

Pokud budete mít možnost vyzkoušet originální BB, tak neváhejte. V kombinace s DoubleWear make-upem od Estée Lauder mi totiž vytvoří pleť ala PhotoShop - hladkou, jemnou, bez vleků a vrstvy, prostě zakrytou, ale co nejpřirozeněji. Přijde mi také, že houbičkou make-up (i korektor) lépe zapracuji do pleti, že mi déle vydrží v hezčím stavu.
Názorná ukázka toho, jak BeautyBlender zvětší po namočení svůj objem. Mimochodem, takhle ho vlastně po použití suším, postavím ho zpátky na originální obal, nemusím ho tak válet po stole.

Za mě je to tedy jasné - Ebelin ani náhodou, BeautyBlender doporučuji všemi deseti a jedinou pidi chybku vidím v tom, že ať se snažím jakkoliv, asi už nikdy ho nevyperu tak, aby na něm nebylo vidět, že je používaný. 

Co vy a houbičky na make-up, používáte? A zkusili jste už BeautyBlender?

You May Also Like

5 komentářů

  1. Teď mám jednu no name houbičku a poletí do koše, spokojená nejsem ani trochu, Ebelin ani žádné jiné už asi zkoušet nechci a ze všeho nejraději bych investovala do BeautyBlenderu.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek. Já na houbičky nikdy nebyla, ale teď co jsem si pořídila originál BeautyBlender nepoužívám nic jiného. Make-up krásně přirozeně zapracuje, je měkoučký a skvěle se mi s ním pracuje. S tvým názorem na něj se naprosto ztotožňuji.

    Radu

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám houbičku, ale fake s Pounlandu tu v UK a jsem celkem dosti spokojená :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Super srovnání :) já mám takový BB od MUR , je celkem dobrý, ale originál bych taky chtěla zkusit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam doma len Ebelin a mam pocit, ze mi vyhovuje. Ale mozno keby som skusila aj original brala by som to inak :)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu:http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)