KIKO Natural Concealer 01

by - 11:37


Předem bych se chtěla omluvit za menší výpadek v přispívání, ale mělo to, bohužel, své důvody. Na psaní jsem totiž neměla ani náladu, ani pomyšlení. Nerada bych to tu nějak dlouze rozebírala, pokud jste z Brna či sledujete zprávy tak možná budete vědět, na co narážím. Jsou věci, které se dějí denně, ale nezasáhnou vás, dokud se vás to samotné nezačne nějak dotýkat, asi tak. Zpět na kosmetickou vlnu - dneska bych vám ráda ukázala další z produktů, které jsem si koupila v Londýně. Jedná se o korektor od Kiko kosmetiky, který jsem si pořídila v nádherném. narůžovělém odstínu tak, aby co nejvíce pomohl neutralizovat mé kruhy pod očima.
Už to nějakou dobu bude, co jsem vám ukazovala kruhy pod očima, na které trpím. Po hodně dlouhém hledání jsem našla korektory, které je překryjí, jak nejvíce to jde, aby to bylo zároveň i co nejvíce přirozené. Tento korektor od Kika není ani tak krycí (ale né, že by nekryl), ale spíše jsem si ho kupovala na neutralizaci. 
Tmavé kruhy pod očima umí velmi dobře neutralizovat (ne překrýt) žluté a lososové/růžové barvy. Když jsem byla v Londýně v prodejně Kiko, padlo mi právě tento korektor do oka. K dostání byl v několik barevných provedeních a toto nejsvětlejší se mi líbilo nejvíce, protože právě nebyl klasicky do žluta, ale do růžova.
Korektor je maličký, ideální do kabelky či na cesty. Je v klasické lahvičce s aplikátorem, které mám asi vůbec nejraději. Kiko není nijak drahá kosmetika, takže pokud budete mít tu možnost navštívit v zahraniční nějakou z prodejen této kosmetiky, určitě neváhejte a běžte si produkty minimálně osahat. Mají nádherné laky i oční stíny, stejně tak nepřeberné množství rtěnek a podobně.
Jak už jsem říkala, tyto pěnová aplikátory mám nejraději. Kreslím s nimi pod očima "véčko", které pak zapracuji Beauty Blenderem. Korektor má hutnější, ale krémovou konzistenci, takže ho stačí menší množství a krásně se rozetře a zapracuje.
Všechny korektory pod očima pudruji, aby se mi neslévaly přes den, ale i tak poznám jestli korektor výdrž má nebo ne. Tento mi žádnou neplechu přes den nedělá. Používám přes něj ještě trošku krycího korektoru, nejčastěji asi NARS nebo Collection. Necuckovatí a během dne se nikam nevytrácí. Oční okolí nevysušuje a nedělá nánosy.
Pigmentovaná je velmi slušně, oční okolí projasní, pokud mám "lepší den", kdy mé kruhy nejsou tak výrazné, použila bych ho klidně samostatně, bez doplnění více krycím korektorem. Pokud kruhy nemáte, nebo jen velmi slabé, tak na projasnění bude tohle ten pravý korektor. Moc se mi líbí jeko krémová konzistence, osobně mám raději právě hutnější, než úplně tekuté korektory.

Nemám mu co vytknout, snad jen to, že lahvička je malinká a budu ho mít tak brzy vypotřebovaný, což vzhledem k tomu, že u nás Kiko není dostupná značka, je docela naprd.

Co vy a KIKO, znáte? A co používáte nejraději na projasnění očního okolí?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Kiko poznám, ale nemám žiadny produkt, práve preto, že je ťažsie dostupná a ešte som nemala možnosť niečo vyskušať :-) Najradšej mam rozjasnujuci korektor od Rimmel London

    OdpovědětVymazat
  2. Kiko znám, mám pár produktů a jsem spokojena. Kiko má produkty skvělé, zároveň i dost nic moc produktů. Škoda že u nás není.

    OdpovědětVymazat
  3. Juj vyzerá dobre, tak sa musím naň pozrieť ak sa dostanem do Kiko. Mám od nich rúž, ktorý je perfektný a aj jeden očný tieň, ale ten nie je nič moc.

    OdpovědětVymazat
  4. Od Kika zatím bohužel nic nemám, protože jak víme je jen v zahraničí. Korektor se mi líbí hlavně proto, že má růžový podtón. Takových člověk moc nepotká. Mám ale raději tekutější konzistence, na druhou stranu pokud píšeš, že se nevrství a neslévá, tak je i hutnější v pořádku

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)