My Make-up Routine / Má aktuální make-up rutina

by - 15:09


Už je to poměrně dlouho, co jsem publikovala článek s tím, jak vypadá můj každodenní klasický make-up. Jelikož se pár produktů (i to, jak se líčím) trošku změnilo, rozhodla jsem se pro nový článek na toto téma. Dneska vám tedy ukážu, co používám nejčastěji, když se mi nechce experimentovat. Je to moje jistota. Poměrně často ale měním stíny i rtěnky. Základ v podobě make-upu, báze a korektorů zůstává většinou stejný, mění se pouze pokud mi blázní pleť a je moc suchá, mastná, nebo potřebuje vyšší krytí, než obvykle. 
Líčím se už poměrně dlouho a za tu dobu jsem měla možnost vyzkoušet mnoho produktů různých cenových kategorií. Čím jsem starší, tím raději se v make-up rutině vracím k jistotám, které vím, že mi vyhovují, a na které se můžu spolehnout. Také jsem své každodenní líčení zjednodušila na své minimum, protože nevím jak vy, ale já patřím mezi spáče, kteří ráno třikrát posouvají budík a pak nemají času nazbyt.
V brzké době se na blogu objeví článek s mojí ranní rutinou, která bude zahrnovat i péči o pleť. Dneska to bude však pouze o líčení, které začínám vždy bází. Nelekejte se, nepoužívám tři, ale střídám je podle toho, v jaké kondici zrovna moje pleť je. Ač mi již brzy bude 25, obličej se chvílemi chová jak v nejlepší fázi puberty, takže pokud mám pleť mastnou, nejraději používám Benefit the Porefessional, který pěkně stahuje póry. Pokud mám zrovna své sušší období (hlavně na čele a tvářích), používám Make-Up For Ever hydratační bázi. A nově jsem si pořídila Astor Skin Match Protect bázi. která pleť nádherné projasní a bude ideální na dny, kdy můj obličej odpočívá a mám minimum pupínků.
Po nanesení báze, kterou do pleti spíše lehce vklepu a nechám chvilku vsáknout, používám make-up. V létě jsem měla pleť mnohem lepší, takže jsem make-upy střídala a používala lehčí. Podzim a zima si ale žádají opět zásah většího kalibru, a proto jsem se vrátila k nejlepšímu make-upu, který jsem kdy vyzkoušela - Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place. Nedávno jsem si koupila již třetí lahvičku a to už něco znamená, jelikož jsem si ještě od žádného make-upu nekoupila více jak dvě lahvičky. 
Po nanesení make-upu následuje líčení očí. Tady experimentuji asi nejvíce a stíny střídám. Mou každodenní rutinu ale představuje Too Faced Chocolate Bar paletka, která mi vyhovuje jak barvami, tak konzistencí stínů. Je prostě skvělá. Pod stíny používám vždy bázi. Moje jistota je NARS Pro Prime báze, ta mi sedí nejvíce. Používám občas také Essence bázi, která už se ale bohužel nevyrábí. 
Korektor je moje záchrana. Používám ho vždy až poté, co nalíčím oči. Nanesu ho na pupínky a kruhy pod očima. Používám momentálně NARS a Catrice, které krásně kryjí a vydrží opravdu celý den. Korektor a celý obličej zapudrují mojí stálicí - Bourjois Healthy Balance pudrem. 
Na obočí používám již druhým nebo třetím rokem Alverde gel, který mi prostě sedí a jsem s ním spokojená. Oči ještě dokreslím hnědou tužkou Sephora, která skvěle drží a do vnitřních koutků nanesu rozjasňující stíny z Too Faced paletky. 
Řasenky se u mě hodně mění. Před nedávnem jsem spotřebovala Senza řasenku od MOJE kosmetika, která byla opravdu skvělá. Teď asi nejčastěji používám Maybelline Lash Sensational
I tvářenky velmi často střídám, nejčastěji ale sahám po Benefit Rockateur, což můžete vidět na fotce níže.Je to krásná a přirozená barva, která se mi hodí ke každému líčení, ať už jemnému či výraznému. 
Už dřu dno :(
No a nakonec používám něco na hydrataci rtů. Pokud hodně nestíhám, sahám po olejíčku od Balea, který dodá rtům nejen hydrataci, ale také lesk. Když mám času více, používám rtěnku podle nálady.  
A to je vše! Musím se naučit fotit detaily líčení, protože to mi opravdu nejde. Takhle ale nějak vypadám nejčastěji. Pro srovnání se můžete podívat na mou předešlou make-up routine ZDE.

A co patří mezi vaše každodenní jistoty v líčení? 

You May Also Like

9 komentářů

  1. Makeup jsem mela ve vzorecku a byla jsem s nim mega spokojena. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Pudr od Bourjois mám taky a je super, korektor od Narsu už chci dlouho vyzkoušet :) líčení ti sluší ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! a Nars určitě vyzkoušej, opravdu moc pěkně kryje :)

      Vymazat
  3. Já žádnou makeupovou rutinu nemám, většinu věci střídám každý den - jen bázi pod makeup, řasenku a konturovací pudr používám pořád tu stejnou.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já mám vždycky takové období, kdy střídám, a pak se stejně zase na chvíli vrátím k tomu osvědčenému :-)

      Vymazat
  4. Jediný produkt, který nikdy nevynechám je řasenka, jinak se moje líčení vždycky odvíjí od času. Když ráno nestíhám, tak to jistí aspoň ta řasenka :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné produkty :) Po tom make-upu toužím už hodně dlouho.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)