MAYBELLINE Lash Sensational řasenka

by - 12:40


V jednom z posledních článků jsem vám ukazovala moji nejoblíbenější řasenku z parfumerie (Estée Lauder), a dneska bych vám ráda ukázala další oblíbenkyni, tentokrát ale z drogerie. Určitě jste o ní už slyšeli, je poměrně známá, ale názory na ni se liší - buď ji milujete nebo vám nesedí. Já se přikláním spíše k té první kategorii, ale museli jsme si k sobě najít cestu. Nicméně momentálně patří k mým (většinou) oblíbeným řasenkám a já vám v článku hned vysvětlím a ukážu proč. 

Řasenka mne zaujala na první pohled hned když se dostala k nám do drogerií. Nevím, jestli jsem to už někde zmiňovala, ale Maybelline řasenky (spolu s některými od Rimmel a Loreal) jsou mé absolutně nej řasenky z drogerii a zároveň mám v mnohých jistotu, že mě nezklamou, když si je pořídím znovu. 
U řasenek vždy prvně koukám na jejich kartáčky, ty jsou pro mne nejdůležitější. Je mi v podstatě jedno, jestli je kartáček plastový nebo klasický štětinkový, záleží hlavně na tvaru a velikosti, nebráním se ničemu. Vlastně bych řekla, že jestli opravdu něco ráda zkouším, tak řasenky jsou rozhodně na prvních příčkách. 

Lash Sensational má kartáček plastový a řasenka obsahu 9,5 ml samotného produktu. 
Kartáček se mi moc líbí. Je tak akorát dlouhý, na mé oko sedí přesně, takže pročeše najednou všechny řasy. Na jedné straně je lehce vyboulený, takové tvary kartáčků mám nejraději, a liší se i jeho délka štětinek, takže se s ním dají řasy opravdu pěkně pročesat a natočit. Co se mě týče, k samotnému kartáčku nemám jedinou výtku a vlastně bych řekla, že patří k těm nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela.
S  čím jsem ale měla trošku problém a proč mi chvíli trvalo, než jsme si s řasenkou sedli, je fakt, že kartáček nabírá docela dost barvy a má potom tendenci řasy spíše slepovat, než pročesat. Proto jsem se s řasenkou více skamarádila, jakmile trošku vyschla. Mám ji ráda, když funguje "jak má" a máme spolu dobrý den, udělá mi krásné řasy, které vydrží natočené, neopadává a nerozmazává se mi. Ale máme spolu také "bad days" kdy mi prostě řasy divně slepí a není to nic moc. 
Mám poměrně krátké a rovné řasy, které mi navíc směřují rovně, či spíše dolů. U vnějších koutků mi se mi  řasy kroutí směrem k vnitřním koutkům. 
Sami můžete vidět, že řasenka umí řasy krásně prodloužit, zahustit i natočit, když se jí chce :-). 

Pokud bych jí měla něco vytknout, pak je to její počáteční "mokrost" a pak také to, že odlíčit ji, je docela oříšek. Dolů se jí totiž opravdu nechce a budete potřebovat trošku těžší kalibr. Jako klady určitě vidím dobrou výdrž bez opadávání i rozmazávání, a pak také ten efekt, který mi na řasách umí čas od času vytvořit. Pokud bych se měla rozhodovat, zda ji koupit znovu, či ne, asi bych si ji pořídila, špatná určitě není, ale asi spíše budu zkoušet hledat dále.

Jaké kartáčky máte u řasenek rádi? A máte taky nějakou "náladovou" řasenku? 

You May Also Like

13 komentářů

  1. Řasenku mám a stále čekám, jestli z nás budou kamarádi, protože po asi 2 měsísích je pořád hodně mokrá a ty řasy spíše slepuje a ještě se mi obtiskává na víčko. Ale musím říct, že občas (asi když má náladu) tak se líčení povedlo a řasy vypadaly hezky
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže nejsem jediná, kdo z ní trochu šílí? to je dobré vědět :-)

      Vymazat
  2. Má moc pěkný effekt na očích. Ale trochu mě odrazuje právě ta mokrost řasenky. Nemám to ráda čekat než trošku vyschne.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je pravda, řasenku si kupujeme na používání a ne na čekání, až vyschne :(

      Vymazat
  3. Pekny efekt na očiach, riasenku nemam, ale od Maybelline mam rada riasenky :-)
    Patty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky, kdyby měla konzistenci jako klasická žlutá Maybellinka, tak by to byla TOP řasenka :)

      Vymazat
  4. Mě tahle strašně láká, takový kartáček jsem ještě nezkoušela .
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Udela hezke rasy, ale me nejak nezaujal kartacek.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. tato ma velmi laka :)

    Pozyvam na GA k 6 vyrociu blogu tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda plastové kartáčky s krátkýma štětinkama. Momentálně používám One by one Maybelline a je dobrá

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)