BIODERMA Sébium AKN fluid - pálivý zachránce

by - 11:26


Máte problematickou pleť? Trápí vás pupínky? Tak to zbystřete, protože dnešní článek by vám mohl pomoci. Představím vám totiž mého pomocníka v boji proti akné, kterého mám doma už skoro rok, a který rozhodně stojí za zmínku. 
Jedná se o AKN Fluid od Biodermy z řady Sébium, která je právě určená na problematickou pleť. Dostala jsem ho loni k Vánocům zrovna v době, kdy mi pleť po vysazení antikoncepce začala dávat pořádně sežrat to, že jsem se dopovala hormony. Už jsem tento fluid zmiňovala i v článku "Jak se starám o problematickou pleť", takže pokud jste článek nečetli, doporučuji se podívat i na něj, i když v brzké době chystám aktualizaci produktů, které momentálně používám. 
Biodermu jsem si oblíbila postupně, úplně první věc jsem vyzkoušela ještě na základce. Poslední tři roky je to však moje stálice a ráda se k ní vracím. Velmi se mi líbí, že v lékárnách můžete zažádat o vzoreček, který je většinou v tubičce 5 ml a nejprve tak vyzkoušet, zda se vám vyplatí do produktu investovat, nebo ne. A to je přesně případ toho, jak jsem se dostala k tomuto produktu já. K nákupu čistícího gelu jsem obdržela vzoreček tohoto fluidu v Chytré lékárně. Sice ta tubička vypadá jako prcek, ale vydržela mi poměrně dlouho a já tak zjistila, že nutně potřebuji plné balení. 
Plné balení má 30 ml. Moc se mi líbí, že tubička je placatá, dobře se totiž vejde do kosmetických taštiček a lépe se s ní cestuje. Jinak má klasický Bioderma obal, který se mi moc líbí, ale trošku mi vadí (hlavně třeba u Atodermu), že tuba je hodně pevná a je potřeba ji ke konci rozstřihnout, protože uvnitř zůstává ještě dost produktu, který už nevytlačíte.
I tak mi ale tento fluid vydržel poměrně dlouho, protože jsem ho používala spíše lokálně, případně třeba jen na tváře, nebo čelo. Velmi dobře se rozmazává a rychle se také vsakuje. Co se mi líbí, a co mi také dost vadí u některých pleťových sér, je to, že se po aplikaci hrudkují. Tento fluid to nedělá a dá se tak bez obav použít i ráno pod make-up.
Já jsem ho ale spíše používala a používám večer. Na pleti jemně štípe, zvláště pokud máte pupínky se stroupky. Jeho účinky jsou ale skvělé a ráno budete zírat. Veškeré začervenání mi okamžitě zklidnil. Co se týče pupínku, tak můžu potvrdit, že urychluje hojení, pupínky zmenšuje a nedělají se mi po něm nové.
Prozatím je to asi nejlepší produkt na problematickou pleť, který jsem vyzkoušela. Doma mám druhé balení (dostala jsem loni k Vánocům 1+1) a klidně bych si pořídila další. Fluid mi urychlil hojení i takových těch velkých, červených a sakra bolestivých bouliček, které se jinak hojí klidně i měsíc či dva. Po aplikaci večer nechám chvíli vsáknout do pleti (i když se vsakuje opravdu velmi rychle) a poté aplikuji klasicky noční krém. Líbí se mi také, že pleť nijak dramaticky nevysušuje, s čímž jsem měla u spoustě produktů na akné problém.
Ještě bych ráda dodala, že fakt, že se vám dělají pupínky, vám tento fluid asi nevyléčí, nebo to bude alespoň běh na dlouho trať. Je ale výborný pomocník na hojení již vzniklých pupínků, nebo těch vznikajících, zklidňuje poměrně rychle.

Pokud bych mu měla něco vytknout, tak je to balení, o kterém jsem se již zmiňovala a možná to štípání, ale na druhou stranu, není to nic dramatického a já mám alespoň pocit, že fluid "funguje".

Znáte tento produkt? Co používáte na problematickou pleť vy?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ja jsem si nedavno koupila global a take uplny zazrak, chystam take na nej recenzi. :) tento bych taky rada vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o ten jsem si napsala Ježíškovi, takže říkáš, že je dobrý? Tak snad Ježíšek nakoupí :-)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)