Až se čas naplní aneb Zkouším

by - 12:45


Včera jsem měla uklízecí náladu, nebo spíše až čistící, kterou jsem nakazila i mamku, a tak jsme strávily den tím, že jsme prošly všechny skříně a poličky v koupelně a celém bytě a vyházely vše staré, nepoužívané a podobně. Ani nevíte, jak skvělý je to pocit nebýt zahlcený věcmi! 
Protřídila jsem si i kosmetiku, přeorganizovala...a při té příležitosti mě napadl i tento článek. Jelikož mám doma dost věcí, které teprve čekají, až na ně přijde řada, protože zatím musím spotřebovat jiný produkt, rozhodla jsem se, že vám pár z těch, na které se těším, ukážu. Tak jdeme na to!
Produkty z Havlíkovy přírodní apotéky jsem chtěla vyzkoušet už delší dobu, ale v Brně nebyly k dostání. Teď jsem se ale konečně dočkali a i my máme mini obchůdek s těmito produkty. V pátek jsem se tam cestou z práce zastavila a pořídila si Ranní BIO čistící masku, na kterou se moc těším. Zatím jsem ji ještě nezkoušela, ale jsem zvědavá. A musím také moc pochválit paní v obchůdku, protože byla neuvěřitelně milá, ochotně mi poradila a vysvětila, na co je co dobré a jak se používá a jako bonus jsem ještě dostala vzorečky na míru.
Micelární vodu Uriage jste již viděli v nákupech za říjen. Kupovala jsem ji v lékárně Dr,Max a zatím čeká v šuplíku, jsem ale moc zvědavá, jestli se bude dát srovnávat s moji oblíbenou Biodermou (kterou už mimochodem seženete v DM drogerii, ale za plnou cenu, což se tedy moc nevyplatí!).
Spolu s micelární vodou jsem si koupila i krém na problematickou pleť od Uriage. Prozatím ještě nemám spotřebovaný AKN fluid od Biodermy, ale jakmile mi dojde, tento bude na řadě. 
V Luhačovicích, kde jsem byla v půlce září, jsem si pořídila hydratační krém od Vincentky. Krém je velký, a tak by mi mohl vydržet přes zimu.
Balea přišla s několika novinkami, jako svoji micelární vodou ve dvou provedeních, sérem na řasy, či tímto odličovacím olejem. Zatím jsem ho také nezkoušela, ale kupovala jsem ho hlavně kvůli tomu, že má pumpičku, Sláva! Není nic horšího, než zapatlanýma rukama od oleje zavírat tubu. Za to tleskám!
Vaseline s u nás dá sehnat pouze na internetu. Já jsem tento gelový olej kupovala v Řecku a konečně na něj přišla řada. Zkoušela jsem ho pouze jednou, ale jelikož mi teď došel krém od Dove, tak už jsem si Vaseline přesunula do koupelny. Skvěle hydratuje, takže bude ideální na zimu.
The Body Shop a jejich másla! Konečně jsem i já jedno v létě pořídila, ale zatím pouze vyzkoušela. Přes zimu se ale snažím mazat opravdu poctivě, navíc teď chodíme s přítelem do posilovny, tak se i častěji sprchuji a pružná pokožka se u cvičení opravdu hodí. Budu ho střída s oleje Vaseline, který se hodí spíše na večer, protože je pokožka delší dobu mastná. 
Plátnové masky od Sephory jsou fajn a je s nimi zábava. Od prázdnin je v nabídce i maska pod oči, na kterou se chystám asi příští nebo ten další víkend, který si chci udělat takový beauty relaxační. 
No a poslední tu mám věc, na kterou se těším asi nejvíc, a u které jsem musela opravdu hodně odolávat, abych ji nenačala hned, jak jsem si ji pořídila. Jde o slavnou Too Faced řasenku Better Than Sex. Kupovala jsme ji v Praze a čekám, až spotřebuji aspoň dvě, co mám načaté. Zatím jsem úspěšně dodělala Senza řasenku od Moje kosmetika a má oblíbená L´oréal už je také skoro vyschlá. 

Máte také nějaké produkty, které čekají na vyzkoušení a vy se jich už nemůžete dočkat? 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Čistící masku od Havlíka mám moc ráda :) Produkty od The Body Shopu jsem ještě nezkoušela a celkem mě štve, že u nás obchůdek není :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ráda slyším, na Havlíka se moc těším, líbí se mi ten koncept :) A BodyShop by mohl dorazit i k nám na Moravu, jen co je pravda :-)

      Vymazat
  2. Čistící masku od Havlíka mám moc ráda :) Produkty od The Body Shopu jsem ještě nezkoušela a celkem mě štve, že u nás obchůdek není :/

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)