Gely na obočí z drogerie - Essence, Catrice, Rimmel, Alverde

by - 15:16




Jestli se něco v poslední době v našich drogeriích pěkně množí, pak jsou to gely a další produkty na obočí. I já jich pár vlastním a říkala jsem si, že by bylo fajn sepsat tak trošku srovnávací článek. Mám totiž doma čtyři a každý je úplně jiný, ať už jde o barvu, balení, kartáček i cenu. V článku vám tak ukážu gely na obočí od Alverde, Catrice, Rimmelu a Essence. V plánu mám vyzkoušet i vychvalovaný Loreal, ale nějak se mi za něj pořád nechce dávat "tolik". A budu moc ráda, když mi dáte vědět, jaké produkty na obočí používáte vy. Já jsem začínala tužkou, potom jsem přešla na stíny a teď už delší dobu používám tyto barevné gely.
Z tužek, stínů a průhledné řasenky jsem přesedlala na řasenky barevné a jako první si pořídila Alverde a to hlavně na doporučení Lucky z GetTheLouk. No a od té doby mám už asi třetí balení, ale o tom později. Jako druhý jsem vyzkoušela Catrice a ten nakonec skončil u mamky. Rimmel a Essence mám nejkratší dobu.
Essence "make me brow" má nejmenší a za mě i nejhezčí obal. Inspirace slavným Benefitem je více než patrná. Líbí se mi, že je malý, skladný a prostě tak nějak pěkný. Gel má 3,8 ml a cena se pohybuje okolo 75 Kč. 
Kartáček gelu je velmi malý a obsahuje malá vlákýnka, který by měla vašemu obočí "přidat na objemu". Za mě je to rozhodně gel s nejlepším kartáčkem, protože se s ním velmi dobře pracuje i pokud máte tenčí obočí. K dostání jsou tuším dvě barevné varianty a co mi osobně vadí je odstín tohoto tmavého, který mám já. Na konci článku uvidíte barevné srovnání všech gelů. Tento od Essence není úplně to, co by mému obočí sedělo, přesto rozhodně není špatný. Ve srovnání s gelem od Alverde ale méně barví a dělá na mém obočí spíše přirozenější efekt. 
Gel od Rimmelu "Brow This Way" má rovněž poměrně malé balení, ale takové více baculaté. Nic extra zajímavého, takové to neurazí, nenadchne. Gel je k dostání ve třech barevných provedeních a já mám tu nejtmavší z nich - 003 dark brown. Cena je o trochu vyšší, než u Essence, pohybuje se okolo 100 Kč. 
Tenhle gel mi ale nesedí absolutně v ničem. Ač je kartáček malý, tak má štětiny poměrně dost od sebe a nabírá šíleně moc barvy. Obočí pak vypadá jak když si ho přetřete vrstvou tempery a necháte zaschnout. Nelíbí se mi ani jeho konzistence, po uschnutí vypadá nepřirozeně, opravdu jako tempera. A do třetice mi opět absolutně nesedí ani odstín. Za mně bohužel propadák.
Catrice "Eyebrow Filler" má 6,5 ml a stojí také okolo 100 Kč. K dostání je tuším ve dvou provedeních. Zde mi sedí barva i konzistence, i když na mě dělá až moc jemný efekt a ocenila bych malinko výraznější. 
S čím mám ale problém a proč si určitě tento gel nekoupí znovu, je kartáček. Ten je hrozně nepraktický, dlouhý, rovný a tvrdý. Připadám si, jak kdybych si obočí drhla rejžákem. Kdyby byl kartáček alespoň trošku podobný těm řasenkovým, ale ne, je to prostě ala brčko. Navíc ze špičky mi vždycky na obočí kydne moc barvy a tím, jak je kartáček dlouhý to pak nejde pročesat a nebo to pročešete tak, že mám obočí po celém čele. Takže i tento gel rozhodně nedoporučuji. Pokud jste někdo schopný si s tím kartáčkem udělat obočí, tak před vámi smekám. 
No a jako poslední tu mám Alverde v odstínu 02 braun. Gel má 6 ml a dostupný je ve dvou odstínech, já mám ten tmavší. Cena je opět okolo 90 - 100 Kč. A trochu problém může být jeho dostupnost, protože bývá dost často vyprodaný. 
Jinak je ale gel prozatím to nejlepší, co jsem vyzkoušela a používám již třetí balení. Barva mi sedí jak ulitá a stejně tak mi vyhovuje i konzistence, která vypadá přirozeně, nedrolí se a nerozmazává. A také nezaschne ala vodovky. Kartáček je takový klasický řasenkový, mohl by být o fous menší, ale to už je jen detail. Nanáší tak akorát barvy a neškrábe. Za mě jednoznačný vítěz a jsem zvědavá, jestli Loreal, který snad jednou vyzkouším, Alverde předčí. 
zleva: Alverde, Catrice, Rimmel, Essence
Zde můžete vidět jednotlivé kartáčky. Essence má opravdu ideální tvar, stejně tak mi tvarem sedí i Alverde, ale o trošku kratší bych také uvítala. Rimmel je hrozně řídký, tvar ale není tak hrozný. Catrice je podle mě úplně mimo.
zleva: Alverde, Catrice, Rimmel, Essence
A na závěr ještě barevné srovnání. Rimmel i Essence mají skoro stejnou barvu, která mi prostě nesedí. Catrice a Alverde mají jiný odstín hnědé, více do červena a ta mi naopak vyhovuje. Nebýt toho šíleného kartáčku, Catrice bych také používala.

A jaký je váš oblíbený gel na obočí?

You May Also Like

9 komentářů

  1. Já miluji BrowDrama od Maybelline a teď mám od Essence, ze začátku se mi zdál, že trochu slepoval, ale až jsem ho používala déle a barvy ubvalo bylo to v pohodě.. :) Ráda, také používám tužku od Uma v odstínu Grey. Ale co mám paletku na obočí od Collection tak vše šlo stranou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Collection se těším do Anglie, miluju jejich korektor! :-)

      Vymazat
  2. Ja som chcela vyskúšať Essence a Alverde, ale ani jeden som u nás nevidela. Ten od Essence mi ani tak nevadí, ale Alverde som chcela veľmi skúsiť. No v drogérii som videla len svetlú verziu a priesvitnú :/. Dúfam, že ho budú niekedy mať :).
    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Super srovnání :) chci ale vyzkoušet ten Benefit
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych ho na jednu stranu ráda zkusila, zvědavá jsem, ale těch peněz by mi bylo asi líto :(

      Vymazat
  4. jóooj, kiež by som na tom bola tak, že by mi stačil gél...:) mojím momentálnym pomocníkom na obočko je MAC fluidline:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já mám obočí husté až až, takže gel mi stačí, naštěstí :D

      Vymazat
  5. ja jsem prvni pouzivala stiny v tmave hnede.
    potom jsem si koupila tuzku na oboci od miss sporty ta mi skvele vyhovovala ,ale ztratila jsem ji :(((((
    tak jsem chtela vyzkouset nejakou jinou a koupila jsem si tuzku uma v tmave variante,ale je do cervena ,ale pouzivat se da. ted vsude ctu o tom gelu aldeverde tak zkusim sehnat.oboci mam super jen mu zchazi barva :) (me oboci vypada jako kdybych byla blondyna totalne svetle ale ja jsem bruneta tmavsi takze smula no :D:D

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)