Podzim - What I Like About Fall

by - 9:30



No, technicky vzato, podzim už nějakou tu chvilku máme, ale čert to vem. Jelikož se jedná o jedno z mých nejoblíbenějších ročních období a čím jsem starší, tím více si ho užívám (souvisí to i s tím, že v září nemusím do školy :), rozhodla jsem, že vám ukážu, co mám na podzimu ráda, co mě baví a co si užívám. Článek bude asi trošku delší, ale najdete v něm jak kosmetiku, tak obyčejné věci, na které se koncem každého léta těším. A budu taky moc ráda. když mi dáte vědět, jaké roční období máte v oblibě a proč.
Na podzimu miluju hlavně procházky v přírodě. Ten klid, ty barvy a ten vzduch! Nejkrásnější je slunečný den, kdy ale není ještě moc zima a člověk si může jen tak sednout nebo se procházet a odpočívat. Loni jsem takhle září a říjen prochodila s kočárkem po zahradách a byl to ten nejlepší relax. Navíc, podzim je hrozně fotogenický, nemyslíte?
S chladnějším počasím přichází také období čajů, horkých čokolád a káv, které si ráda vychutnám zachumlaná v dece nebo v peřinách. Na čase a čokoládu se vždycky obzvláště těším, protože je přes léto prakticky nepiju. Oblíbila jsem si teď horké čokolády od Whittard. Jsou sice dražší, ale mají několik druhů a jsou vážně dobré. 
Podzim bez svíček? Zimu si bez nich představit nedokážu a podzim také ne. Čím více se zkracují dny, tím více se také těším domů právě na hrnek něčeho teplého, pohodlné tepláky a zapálenou voňavou svíčku. Prostě teplo domova.
Jsem milovníkem plyšáků, měkkých polštářků a hebkých dek. Po horkém létě, kdy i satén hřeje až moc, se vždycky těším na zachumlání se do plyšové deky.
I další bod souvisí s těmi plyšovými dekami a čajem. Není totiž nic lepšího, než si nazout huňaté ponožky, udělat si hrnek něčeho teplého a zachumlat se do plyšové deky s knihou. Relax jak má být. A nesmí mi chybět u postele ani krém na ruce a balzámy na rty, protože chladné ranní počasí už začínám pociťovat nejen na rtech, ale i na rukou.
Léto sice miluji, ale v těch vedrech mě v podstatě nebaví řešit nějak oblékání. Stejně je vám vedro, všechno se všude lepí a podobně. Podzim, to je ale jiná! Hned se můžete vyblbnout. Já ráda nosím i náhrdelníky, které přes léto také moc nemusím. A tahle flanelka s Reserved patří mezi mé nejoblíbenější kousky už od loňska, co jsem si ji pořídila. 
Vrstvení oblečení, kabáty, kožené bundy, šály a šátky...Tak přesně to mám na podzimu taky moc ráda. Hned se mi ráno lépe obléká a vymýšlejí různé kombinace. A miluju i podzimní obuv, která mi přijde rozhodně pohodlnější, než ta letní. 
A teď už se dostáváme konečně i ke kosmetice. Na podzim sahám mnohem více po rtěnkách a zejména těch tmavších. Mezi mé absolutní podzimní favority patří Clinique Plum Pop, Rimmel Cutting Edge, Loreal PureRed Julianne a Eva a potom dvě pastelky od Maybelline 210 Keep It Classy a 410 Fab Orange.
zleva: Fab Orange, Keep It Classy, Cutting Edge, Eva, Julianne, dole Plum Pop

A rozhodně nesmím zapomenout i na NARS Audacious rtěnky, které vlastním dvě. Vera je krásná fialovo-červená barvička, ideální na podzim. Natalie nosím přes celý rok, prostě ji mám ráda a hodí se mi ke všemu. 
zleva: Natalie, Vera

No a potom tu mám ještě oční stíny, které se snažím každý den dělat jinak. Přesto mám pár podzimních oblíbenců, po kterých jdu tak nějak "na jistotu". Rozhodně pod ně ale používám bázi. Mezi mé TOP báze pod oční stíny patří NARS
Na podzim mám ráda zemité odstíny. Nejčastěji tak nosím hnědou, zlatavou a potom různé odstíny fialové, šedé a zelené. Kromě Too Faced Chocolate Bar paletky, která je má stálice po celý rok, mám ráda NARS Dual Intensity stíny, které mám v odstínu Phoebe, Himalia a Callisto. Potom mám také velmi ráda Clarins Ombre Matte v odstínu 05 Sparkle Grey. No a nesmím zapomenout i na nováčky v mé sbírce, božské ColourPop stíny (Get Lucky, Cricket), o kterých ještě uslyšíte ve zvláštním a extra dlouhém článku. 
stíny NARS zleva: Phoebe, Callisto, Himalia
Asi není těžké odhadnout, že mám raději než matné stíny ty třpytivé. Pokud s NARS stíny navíc pracuji namokro, ještě více z nich vytáhnu lesk a barvu a to je potom bomba, ale spíše na večer.
zleva: Colourpop Get Lucky, Cricket a Clarins 05

A mohla bych pokračovat do nekonečna s tím, co všechno mám ještě na podzimu ráda, ale myslím, že takhle to prozatím stačí. 

Co vy a podzim? 





You May Also Like

4 komentářů

  1. Nádherné fotky.. :-) krása.. ty stíny jsou dokonalý.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně moc se těším na článek o ColourPop stínech! A přeju si, aby konečně byly k sehnání i v Evropě. Nebo ideálně rovnou tady v ČR. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už se na něm pracuje, taky bych je brala aspoň v Evropě :(

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)